خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک صادرات | bsi.ir

ورود به سایت استخدام بانک صادرات | bsi.ir

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات
سایت استخدام بانک صادرات

اشتغال در بانک از آن دست مشاغلی است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کارجویان همواره به دنبال کسب اطلاع از زمان ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون های ورودی آن می باشند. بانک ها از جمله بانک صادرات معمولا به ندرت اقدام به جذب نیرو می نمایند؛ از همین رو، علاقه مندان می بایست مرتبا پیگیر اخبار مربوطه از سوی پایگاه اطلاع رسانی این بانک و همچنین سایر منابع خبری معتبر باشند تا در زمان استخدام بانک صادرات بتوانند در اسرع وقت، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند. در صورت اعلام نیاز بانک صادرات به نیروی انسانی جدید، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت رسمی آن، اقدامات لازم را در راستای ثبت نام خود به صورت اینترنتی به انجام برسانند. 

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک صادرات

ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی آن به نشانی bsi.ir صورت می پذیرد.

معرفی سایت استخدام بانک صادرات

داوطلبان علاقه مند به پذیرش در هر یک از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک صادرات لازم است در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند. نکته حائز اهمیت آن است که متقاضیان باید پیش از آغاز فرآیند نام نویسی، دستورالعمل های ردیف شغلی های بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی – مهندسی و شغل نگهبان که از طریق سایت رسمی بانک صادرات به نشانی bsi.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، با دقت مطالعه نموده و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند.

در این دستور العمل ها به مواردی همچون زمان و شرایط نام نویسی، مدارک، هزینه، رشته ها و عناوین شغلی مورد نیاز اشاره شده و همچنین لینک مستقیم ورود به سیستم ثبت نام نیز در آن ها تعبیه شده است. پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مندرج در آگهی، داوطلبان می توانند برای استخدام بانک صادرات به تکمیل فرم تقاضانامه بپردازند. لازم به ذکر است که علاوه بر ثبت نام و مواردی که در متن فوق ذکر شد، شرکت کنندگان در آزمون جهت دریافت نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات نیز بایستی از طریق همین سایت اقدام نمایند. در ادامه به معرفی کامل سایت ثبت نام استخدامی بانک صادرات می پردازیم.

معرفی سایت استخدام بانک صادرات

  1. در صفحه نخست سایت با مواردی همچون جدول زمان بندی آزمون و متن اطلاعیه مواجه خواهید شد. همچنین لینک مستقیم دستورالعمل ها و نکات مهم پیرامون ردیف شغلی های مورد نیاز نیز در این بخش تعبیه شده است.
  2. برای دست یابی به شرایط، مدارک و نکات در خصوص ثبت نام خود می توانید از طریق لینک موجود در صفحه اول و یا گزینه “شرایط دعوت به همکاری” که با شماره 2 مشخص شده، اقدام کنید.
  3. بعد از این که دستورالعمل های مربوط به هر شغل را مطالعه کردید، دکمه “ثبت نام” را بفشارید تا علاوه بر دسترسی به لینک مستقیم ورود به سیستم، با مراحل و نکات تکمیلی نام نویسی نیز آشنا شوید.
  4. در قسمت “پیگیری و رویت مشخصات” امکان مشاهده اطلاعات با کد ملی و کد پیگیری ثبت نام که دریافت نموده اید، فراهم شده است.
  5. در صورتی که کد پیگیری نام نویسی خود را فراموش کرده اید، می توانید با فشردن کلید “یادآوری کد رهگیری” آن را با وارد کردن ایمیل و یا مشخصات فردی باریابی کنید.
  6. بخش سوالات متداول مربوط به پرسش هایی است که اغلب برای متقاضیان به وجود می آید و پاسخ آن ها توسط کارشناسان مربوطه در این بخش قرار داده شده است.
  7. افرادی که پیرامون ثبت نام، برگزاری آزمون و… سوالی دارند و یا حین نام نویسی با مشکلی مواجه شدند، می توانند با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را رفع نمایند.



نحوه ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادرات

افراد واجد شرایط استخدام بانک صادراتپس از فراهم نمودن مدارک مورد نیاز ثبت نام، با توجه به یکی از ردیف شغلی بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی – مهندسی و شغل نگهبان می توانند نام نویسی خود را در سایت مربوطه و مطابق با راهنمای تصویری زیر انجام دهند.

  • ابتدا وارد سایت رسمی بانک صادرات به نشانی اینترنتی bsi.ir شده و در کادر آگهی استخدام بانک دکمه “کلیک کنید” را بفشارید.
  • مرحله اول ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادراتعبارت “برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید.” را انتخاب نمایید.
  • مرحله دوم ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادراتبا توجه به شغل مورد نظر خود، بر روی یکی از لینک های مشخص شده در تصویر کلیک کنید.
  • مرحله سوم ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادراتدر صفحه پیش رو تمامی مدارک، شرایط و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در شغل محل مربوطه برای شما نمایان می شود. پس از مطالعه موارد فوق، کلید”برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید” را بفشارید.

مرحله چهارم ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادرات

  • در این قسمت، نکات و مراحل نام نویسی را برای شما درج نموده که پس از بررسی آن ها لینک فعالی که در کادر آبی رنگ با مضمون “در صورتی که آگهی فوق را بطور کامل مطالعه نموده اید و واجد شرایط شرکت در آزمون می باشید، اینجا را کلیک کنید.” قرار دارد، انتخاب نمایید.
  • مرحله پنجم ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادراتبا استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود، کادرهای مشخص شده را تکمیل کرده و پس درج کد امنیتی بر روی گزینه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

..

مرحله ششم ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادراتدر بالای صفحه مراحل نام نویسی را به طور کامل نمایش داده که بایستی با استفاده از اطلاعات مورد نیاز هر کدام از آن ها را کامل کنید. پس از طی مراحل فوق، در صورتی که کلیه اطلاعات را صحیح وارد نموده اید، یک کد پیگیری دریافت خواهید کرد که لازم است تا پایان مراحل استخدام آن را نزد خود نگه دارید.

پس از انجام ثبت نام، برای موفقیت در آزمون کتبی می توانید منابع آزمون استخدامی بانک صادرات را مطالعه کنید. در صورتی که موفق به کسب نمره حدنصاب آزمون شوید، به مصاحبه آزمون استخدامی بانک صادرات دعوت شده که بایستی در آن نیز نمره قابل قبول را به دست آورید.




سوالات متداول

1- آدرس اینترنتی سایت استخدام بانک صادرات چیست؟

نشانی سامانه بانک صادرات bsi.ir است.

2- نحوه ورود و ثبت نام در سایت استخدام بانک صادرات چگونه می باشد؟

پس از ورود به سایت رسمی این بانک، آگهی استخدام مربوط به شغل محل مربوطه را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانید نام نویسی خود را انجام دهید.

3- برای دریافت اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

در زمان اعلام نتایج برای مشاهده و دریافت آن بایستی به سایت بانک صادرات به نشانی bsi.ir مراجعه کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک