خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک صادرات ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک صادرات ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات 1402
زمان استخدام بانک صادرات ۱۴۰۲

بانک صادرات جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، در طی دوره های مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. داوطلبانی که شرایط استخدام بانک صادرات  را داشته باشند، می توانند در موعد مقرر اقدامات مربوط به ثبت نام این آزمون را به انجام برسانند. سوابق استخدامی بانک صادرات در سال های اخیر نشان می دهد که تقریبا هر ساله این آزمون در حال برگزاری است و علاقه مندان به استخدام می توانند با فراهم کردن مدارک مربوطه، نام نویسی خود را در سایت استخدام بانک صادرات انجام دهند.

داوطلبانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات را دارند، می توانند به صورت اینترنتی و در زمان مقرر فرآیند مورد نظر را به انجام برسانند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۲

معمولا بانک صادرات هر ساله فراخوان جذب نیرو منتشر می کند که آخرین دوره استخدامی این بانک مربوط به خرداد ماه سال 1401 می باشد اما هنوز اخباری مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی در سال 1402 از سوی این بانک منتشر نشده است به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روند جذب نیرو در ادامه به زمانبندی آخرین دوره استخدام بانک صادرات اشاره می کنیم. لازم به ذکر است که در صورت انتشار هر گونه خبر مرتبط، این مقاله بروز شده و همچنین در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره نیز به اطلاع داوطلبان می رسد.

بانک مذکور در آخرین دوره جذب نیرو اقدام به استخدام در ردیف های شغلی مهندس کامپیوتر و فناوری اطلاعات نمود که زمان ثبت نام آن نیز از تاریخ 7 خرداد ماه آغاز شد و واجدین شرایط بایستی با مراجعه به سایت این بانک اقدام به نام نویسی و ارسال رزومه می کردند. بازه زمانی ثبت نام نیز تا 20 خرداد ماه ادامه یافت.

فرآیند ثبت نام آزمون استخدام بانک صادرات، معمولا تمدید می شود اما نمی توان گفت قطع به یقین این امر در تمامی دوره ها پابرجا است. لذا پیشنهاد می کنیم در زمان اولیه ای که برای نام نویسی در نظر گرفته می شود، حتما مدارک مورد نیاز را فراهم کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانید. در آخرین دوره ای که این آزمون برگزار شد، مهلت ثبت نام برای داوطلبان به مدت 2 روز تمدید شد.

نکته: بانک صادرات ممکن است علاوه بر اخذ رزومه، از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه نیز اقدام به جذب نیرو کند لذا داوطلبان بایستی آمادگی لازم را از طریق مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک صادرات داشته باشند. در هر حال به محض انتشار اخبار مربوط به زمان استخدام اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۲

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات را دارند، در صورتی که فارغ التحصیل یکی از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک صادرات بوده و همچنین واجد شرایط باشند، می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت رسمی این بانک اقدامات لازم را جهت ثبت نام خود به انجام برسانند. در ادامه مطلب نحوه نام نویسی در آزمون مذکور را ذکر کرده ایم.

مرحله اول ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات

  • فشردن لینک فعال “برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید”

مرحله دوم ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات

  • انتخاب گزینه “برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.”
    مرحله سوم ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات

 

  • کلیک بر روی عبارت درج شده در پایین صفحه با مضمون “در صورتی که آگهی ثبت نام و موارد فوق را به طور کامل مطالعه نموده اید و واجد شرایط شرکت در آزمون می باشید، اینجا را کلیک کنید.”

مرحله چهارم ثبت نام استخدامی بانک صادرات

  • درج کد ملی و شماره شناسنامه در کادرهای مربوط و سپس کلیک روی “مرحله بعدی”

مرحله پنجم ثبت نام استخدامی بانک صادرات

  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و تحصیلی

مرحله ششم ثبت نام استخدامی بانک صادرات

  • پس از تکمیل اطلاعات، کلیک روی کلید “مرحله بعدی”

مرحله هفتم ثبت نام استخدامی بانک صادرات

در مراحل بعدی باید اسکن عکس پرسنلی و مدارک خود را در بارگذاری نموده و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. تنها در صورتی که تمامی شرایط لازم برای ثبت نام را دارید، به تکمیل فرم مربوطه بپردازید چرا که در هر مرحله، در صورت عدم دارا بودن شرایط تعیین شده، اشتباه بودن اطلاعات وارد شده مشخص شده و داوطلب از ادامه فرآیند استخدام بانک محروم خواهد شد.

علاقه مندان به شاغل شدن در بانک صادرات باید بدانند که جذب نیروی این بانک فقط منوط به قبولی در آزمون کتبی یا پذیرش رزومه نبوده و پذیرفته شدگان مرحله اول، بایستی در مصاحبه آزمون استخدامی بانک صادرات شرکت کنند. زمان برگزاری مصاحبه از پیش تعیین شده نخواهد بود، در واقع پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات زمان مصاحبه حضوری نیز اطلاع رسانی می شود. همچنین زمان اعلام نتایج بانک صادرات  معمولا 2 ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه منتشر می گردد. در روش استخدام از طریق رزومه نیز، افراد از طریق دریافت تماس یا پیامک، از قبولی یا عدم پذیرش خود مطلع می گردند.

سوالات متداول

1- فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۲ چه زمانی آغاز می شود؟

تاریخ نام نویسی این آزمون هنوز اعلام نشده است.

2- آیا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۲ تمدید می شود؟

هنوز اطلاعیه در این خصوص منتشر نشده ولی در دوره های قبل به مدت 2 الی 3 روز تمدید شده است.

3- نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات چگونه می باشد؟

با مراجعه به سایت رسمی بانک صادرات به نشانی bsi.ir می توانید نام نویسی خود را انجام دهید که در متن مقاله مراحل آن ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک