خانه آزمون استخدامی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور | sanjesh.org

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور | sanjesh.org

آدرس سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401
سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

دیوان محاسبات کشور یک سازمان دولتی و یکی از نهادهای وابسته به مجلس شورای اسلامی است که وظیفه آن نظارت بر فرآیندهای مالی کشور می باشد. این سازمان هر ساله به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. متقاضیانی که در زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401 شرکت کنند و بتوانند با موفقیت مراحل آزمون کتبی، مصاحبه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و گزینش را پشت سر بگذارند ، به صورت پیمانی استخدام می شوند. ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

لینک مستقیم ورود به سایت

داوطلبان شرکت در آزمون دیوان محاسبات کشور می توانند در موعد مقرر از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

تمامی مراحل  ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401  به صورت اینترنتی می باشد. متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند در زمان مقرر که از سوی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می گردد، ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این بخش قسمت های مختلف سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

شماره 1

در صورتی که مایل به ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور هستید می بایست به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید تا بتوانید اطلاعات لازم مرتبط به آزمون همچون زمان اولیه ثبت نام، هزینه نام نویسی، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و … را کسب نمایید. همچنین ارسال مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور1401 نیز از همین قسمت انجام می شود.

شماره 2

اگر به این قسمت توجه کنید یک سری اخبار و اطلاعیه هایی وجود دارند که داوطلبان با مراجعه به این قسمت می توانند از اخباری که به تازگی نشر پیدا کرده است در اولین فرصت اطلاع یابند.  عبارت “اخبار ویژه” از مهم ترین قسمت این بخش می باشد، زیرا مهم ترین خبر ها در این قسمت به نمایش گذاشته می شوند.

شماره 3

“سیستم پاسخگویی” که با شماره 3 به آن اشاره شده است شما را در خصوص ورود به سیستم پاسخ گویی، ارسال درخواست، سوالات متداول، ارسال انتقادها و پیشنهادها و دریافت شماره پرونده و پیگیری راهنمایی می کند.

در این بخش شما می توانید با ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش به صورت غیرحضوری، اعتراضات خود را ثبت نمایید. همچنین اطلاعیه هایی که در بخش “دسترسی سریع” وجود دارد شما را نسبت به سایر خدمات سازمان سنجش آشنا می کند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

تمامی مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور از طریق سایت سنجش انجام می شود و متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست پس از اعلام سازمان مربوطه مبنی بر شروع نام نویسی آزمون مذکور، به منظور ثبت نام به سایت مراجعه نموده و طبق مراحل زیر عمل کنند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org و از سمت راست صفحه بر روی منوی ” سایر آزمون های استخدامی “ کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” ثبت نام آزمون استخدامی پیمانی دیوان محاسبات کشور “ ضربه بزنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • به صفحه ای هدایت خواهید شد که در آن بایستی از منوی سمت راست صفحه، ” خرید کارت اعتباری “ را فشار دهید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • سریال ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را انتخاب نموده و ” تایید و ادامه “ را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • اطلاعات شخصی خود را در کادر های خالی وارد نموده و سپس کلید ” تایید و ادامه “ را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • در مرحله بعد به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و سپس اطلاعات کارت مد نظر خود را به درستی وارد نموده و روی ” پرداخت “ کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • اکنون مجدادا وارد سایت شده و بر روی دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • پس از پرداخت هزینه نام نویسی و خرید کارت اعتباری شماره سریالی در اختیار شما قرار خواهد گرفت آن را یادداشت نموده و سپس مجددا به صفحه اول راهنمایی خواهید شد در این قسمت بر روی “ورود به سیستم” کلیک کنید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • پس از ورود به صفحه نام نویسی می بایست عکس پرسنلی خود را مطابق با مشخصات مندرج در آگهی اسکن و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید. در نهایت با تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی موجود در سایت، یک کد پیگیری دریافت می کنید که لازم است آن را تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

علاوه بر آزمون دیوان محاسبات کشور ، آزمون های استخدامی دیگری نیز هستند که سازمان سنجش وظیفه برگزاری و اطلاع رسانی آن ها را بر عهده دارد و تمامی اقدامات مربوط به ثبت نام ، دریافت کارت ، اعلام نتایج و … از طریق سایت مذکور انجام می پذیرد. از جمله این موارد، سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401، سایت ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی و … می باشند . شما کاربران گرامی با مراجعه به هر یک از لینک های مربوطه می توانید به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

 

سوالات متداول

1- برای ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۱ به چه سایتی می بایست مراجعه کنیم؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

2- آیا برای ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، نیازی به ارسال مدارک در سایت سنجش می باشد؟

بله، داوطلبان می بایست از کلیه مدارک مود نیاز خود اسکن تهیه نموده و آن ها را هنگام نام نویسی در سایت سازمان سنجش بارگذاری نمایند.

3- به چه صورت می توان در آزمون ورودی جامعه مشاوران مالیاتی در سایت سازمان سنجش ثبت نام کرد؟

داوطلبان می توانند با انتخاب نمودن گزینه

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی