خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲ | tejaratbank.ir

ورود به سایت استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲ | tejaratbank.ir

ورود به سایت استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲

اشتغال در نظام بانکی کشور به موجب مزایایی که دارد، همواره مورد استقبال تعداد زیادی از کارجویان قرار می گیرد و داوطلبان بسیاری مرتبا به دنبال کسب اطلاعات لازم پیرامون نحوه استخدام در بانک های دولتی و خصوصی کشور می باشند تا مبادا از فرآیند ثبت نام جا بمانند. بانک تجارت نیز از آن دسته ارگان هایی است که در طول دوران مختلف نیروی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط استخدام بانک تجارت جذب نموده است. پس از انتشار اطلاعیه استخدام از طریق سایت بانک تجارت، داوطلبان می بایست در مدت زمان مقرر، اقدامات لازم را در راستای ثبت نام خود به انجام برسانند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی بانک تجارت ۱۴۰۲ 

استخدام بانک تجارت

 

اطلاعیه های مربوط به جذب نیروی جدید در بانک تجارت از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی tejaratbank.ir در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

معرفی سایت استخدام بانک تجارت  ۱۴۰۲ 

بانک تجارت به منظور تسهیل و راحتی امور مشتریان، بانکداری اینترنتی و همچنین ارائه خدمات، سایت اختصاصی به صورت الکترونیکی راه اندازی کرد که دارای بخش های گوناگونی از جمله پرداخت قبض، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه، خدمات ارزی و… می باشد. یک از مهم ترین بخش هایی که شاید مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به فعالیت در این بانک قرار گیرد، بخش دعوت به همکاری و ثبت نام در آزمون استخدامی این بانک می باشد که اطلاعیه ها و حتی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی نیز از طریق همین سایت منتشر خواهد شد.

 

بانک تجارت مانند بسیاری از بانک های دیگر، معمولا برای جذب افراد واجد شرایط آزمون کتبی و یا بررسی رزومه برگزار می کند. در صورت برگزاری آزمون استخدامی روند استخدام افراد برای داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در این مرحله شده باشند به صورت بررسی اطلاعات، معاینات پزشکی و مصاحبه طی خواهد شد.  علاقه مندان می توانند با مراجعه اینترنتی به سایت رسمی این بانک تحت نشانی tejaratbank.ir روند ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه خود را در زمان مقرر به انجام برسانند و با مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک تجارت، برای شرکت در آزمون کتبی آن آمادگی لازم را کسب نمایند.

نحوه ثبت نام داوطلبان برای استخدام در بانک تجارت 1402

فرآیند نام نویسی داوطلبان در چندین دوره اخیر جذب نیروی بانک تجارت به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی بانک تجارت انجام گرفت. داوطلبان واجد شرایط استخدام بانک تجارت می بایست رزومه و مدارک خود را بر روی سایت این بانک بارگذاری و یا پس از ثبت نام در آزمون کتبی این دوره، نمره قبولی را کسب کنند تا بتوانند در مراحل بعدی استخدام، از جمله بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت حضور به عمل بیاورند. در قسمت زیر مراحل ثبت نام استخدام بانک تجارت را به ترتیب بیان نموده ایم.

  • به سایت اختصاصی این بانک به نشانی tejaratbank.ir مراجعه و روی اسلاید “ثبت نام آزمون استخدامی بانک تجارت “ کلیک کنید.استخدام بانک تجارت
  • در صفحه بعد، از منوی سمت راست گزینه “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب نمایید.استخدام بانک تجارت
  • عبارت “آزمون استخدامی بانک تجارت” را تیک بزنید و سپس دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.استخدام بانک تجارت
  • اطلاعات خواسته شده در کادرهای صفحه پیش رو را تکمیل کرده و سپس گزینه “تایید و ادامه” را بفشارید.استخدام بانک تجارت
  • مشخصاتی که در سامانه وارد نموده اید به همراه شماره پیگیری پرداخت نمایش داده می شود که بایستی بعد از تیک زدن عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی  از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادادشت نموده ام”، دکمه “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.استخدام بانک تجارت
  • سپس به درگاه بانک منتقل خواهید شد که برای شرکت در آزمون باید هزینه ثبت نام آزمون استخدام بانک تجارت را با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود و انتخاب گزینه “پرداخت” واریز نموده و در نهایت سریال ثبت نام خود را یاداشت فرمایید.استخدام بانک تجارت
  • مجددا به صفحه اصلی وارد شده و دکمه “تایید ادامه – گام بعدی” را انتخاب نمایید.استخدام بانک تجارت
  • عبارت امنیتی و سریال ثبت نامی خود را که در مراحل قبل دریافت نموده اید، وارد کنید و دکمه “تایید” را بفشارید.استخدام بانک تجارت
  • پس از آن با بارگذاری عکس پرسنلی داوطلب، مطابق با شرایط ذکر شده در سامانه و تکمیل فرم اطلاعات متقاضی، کد پیگیری را دریافت کرده و آن را نزد خود نگه دارید. دریافت این کد به منزله اتمام مراحل ثبت نام در سامانه می باشد.

اطلاعیه و فراخان استخدام در بانک های کشور روند مشخصی ندارد و حتی ممکن است این روند چند سال یک بار برگزار شود؛ به همین منظور اگر تمایل به فعالیت و جذب در بانک تجارت را داشته باشید، می بایست در زمان استخدام بانک تجارت که توسط سایت رسمی این بانک به نشانی tejaratbank.ir اعلام می گردد، نسبت به ثبت نام خود در فرآیند استخدام این بانک به صورت اینترنتی اقدام کنید. همچنین شما می توانید برای اطلاع از مراحل و نحوه استخدام در دو بانک ملی و ملت، به مطالب استخدام بانک ملت و استخدام بانک ملی مراجعه نمایید.

سوالات متداول

1- استخدام بانک تجارت به چه طریقی انجام می گیرد؟

علاقه مندان به جذب و استخدام در بانک تجارت می توانند فرآیند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت tejaratbank.ir به انجام برسانند.

2- آیا امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی استخدام بانک تجارت نیز از سایت رسمی آن وجود دارد؟

بله، کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از طریق سایت tejaratbank.ir منتشر خواهد شد.

3- چگونه می توان به پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک تجارت اقدام نمود؟

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در این آزمون می بایست در هنگام نام نویسی، به پرداخت هزینه در سایت رسمی بانک تجارت بپردازند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. زهرا

    سلام ظرفیت شهر ها مشخص نشده؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، میزان پذیرش هر شهر با توجه به نیاز آن بوده و در اطلاعیه ای که توسط خود بانک منتشر شده ظرفیت اعلام نشده است.

  2. Samira

    سلام استانهای محل تقاضا و شهرها برای جذب نیرو رو بفرمائید

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه ی ثبت نام آزمون بانک تجارت سال ۱۴۰۰، استان های مورد جذب مشخص نشده است.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک