خانه مدارس سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

سامانه ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو 99 - 1400
سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

المپیادهای علمی با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان و پرورش و هدایت آن ها در مسیر پیشرفت و رقابت در عرصه های بین المللی برگزار می شوند. دانش آموزانی که از شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی  برخوردارند می توانند متناسب با علاقه و استعداد خود، یکی از 14 رشته مندرج در دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی  را انتخاب نمایند.

از جمله آزمون هایی که دانش آموزان تمام رشته های تحصیلی می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند، المپیاد علوم و فناوری نانو می باشد. ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی از طریق “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی” به نشانی oly.medu.ir انجام می شود اما علاقه مندان به شرکت در آزمون علوم وفناوری نانو می بایست جهت تمکیل فرآیند نام نویسی خود به سایت “باشگاه نانو” مراجعه نمایند.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو به صورت اینترنتی و از طریق سایت nanoclub.ir انجام می پذیرد.

سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی برای آزمون علوم و فناوری نانو با دیگر المپیادها متفاوت بوده و ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir و به دو روش انفرادی و گروهی صورت می گیرد.

بخش های مختلف سایت باشگاه نانو

به منظور ثبت نام در المپیاد علوم و فناوری نانو پس از ورود به سایت nanoclub.ir، از نوار بالای صفحه روی گزینه “المپیاد نانو” کلیک کنید. در سمت راست صفحه پیش رو، لیستی از گزینه های موجود را مشاهده می کنید که عبارت اند از:

  • ثبت نام المپیاد
  • شرایط و نحوه ثبت نام
  • دوره های آمادگی المپیاد
  • منابع
  • آزمون های آزمایشی
  • پرسش های متداول

بخش اصلی این سایت مربوط به ثبت نام علاقه مندانی است که واجد شروط ذکر شده در قسمت “شرایط و نحوه ثبت نام” آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو هستند. فرآیند نام نویسی این دانش آموزان به صورت اینترنتی انجام می شود. همچنین به منظور دانستن منابع آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو می توانید به قسمت “منابع” این آزمون مراجعه نمایید و برای کسب آمادگی به منظور شرکت در المپیاد علوم و فناوری نانو، می توانید از قسمت “آزمون های آزمایشی” موجود در این سایت استفاده کنید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

  • به منظور ثبت نام در المپیاد علوم و فناوری نانو پس از ورود به سایت nanoclub.ir، از نوار بالای صفحه روی گزینه “المپیاد نانو” کلیک کنید.مرحله اول ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علمی و فناوری نانو
  • به منظور نام نویسی در آزمون المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.
    مرحله دوم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علمی و فناوری نانو
  • با وارد کردن شماره تلفن همراه و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود در سایت باشگاه نانو شوید تا بتوانید فرآیند نام نویسی خود را آغاز کنید. در صورتی که قبلا مراحل ثبت نام خود را به انجام نرساندید، روی عبارت “قبلا عضو باشگاه نبوده ام” کلیک نمایید.مرحله سوم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو
  • به منظور ثبت نام در باشگاه نانو، کادرهای مروبط به مشخصات خود را تکمیل نموده و سپس گزینه “عضویت” را بفشارید.
    مرحله چهارم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو
  • کد تایید ارسال شده به شماره تلفن همراهی که در سایت ثبت نموده اید را در کادر مربوطه وارد نمایید و سپس گزینه “ثبت” را انتخاب کنید.
    مرحله پنجم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو
  • در این مرحله می بایست نوع ثبت نام خود را انتخاب کنید و پس از آن گزینه “ادامه” را بفشارید.
    مرحله ششم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو
  • نقش خود را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه “ادامه” را بفشارید. در صفحه بعد اطلاعات هویتی خود را تکمیل کنید و بعد از تیک زدن عبارت “صحت اطلاعات را تایید می نمایم” گزینه “ثبت” را بفشارید.مرحله هفتم ورود به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو
  • هم اکنون عضویت شما در باشگاه نانو انجام شده است و می توانید ثبت نام خود به انجام برسانید.

واریز هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی نیز صرفا از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی همین سامانه قابل پرداخت می باشد. این هزینه برای ثبت نام انفرادی برابر با 40 هزار تومان و برای نام نویسی گروهی با احتساب 15 درصد تخفیف برابر با 34 هزار تومان می باشد. ثبت نام گروهی تنها از توسط نهادهای ترویجی انجام می شود که برای این کار باید در صفحه نخست سایت، روی گزینه “ورود نهاد ترویجی” کلیک کنید.

شایان ذکر است امکان شرکت در المپیاد علوم و فناوری نانو برای دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم تا دوازدهم فراهم می باشد. چند روز پیش از زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی، کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی داوطلبان صادر می گردد و متقاضیان شرکت در المپیاد نانو می توانند با مراجعه به بخش “کارت ورود به جلسه”، این کارت را مشاهده و دریافت نمایند. پس از اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی، کارنامه شرکت کنندگان نیز از طریق سایت nanoclub.ir منتشر می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد مذکور، روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو در چه سایتی انجام می گیرد؟

شما می توانید با مراجعه به سامانه باشگاه نانو در زمان مقرر و به نشانی nanoclub.ir، نام نویسی خود را به انجام برسانید.

2- نام نویسی آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو در چه زمانی انجام می گیرد؟

در حال حاضر زمان دقیقی به منظور انجام فرآیند ثبت نام معین نشده است.

3- بخش ها مختلف سایت باشگاه نانو شامل چه قسمت هایی می شود؟

این سایت شامل قسمت هایی مانند بخش ثبت نام المپیاد، شرایط و نحوه ثبت نام، منابع، آزمون های آزمایشی و... می باشد که در این مقاله به آن ها اشاره شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس