خانه آزمون استخدامی مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
مرکز مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه جهت جذب و پرورش نیروی انسانی شایسته و متخصص در حوزه های مربوط به مشاوره خانواده و ضمن اعطای “پروانه مشاوره خانواده” به فعالان این عرصه، اقدام به برگزاری آزمونی میان واجدین شرایط شرکت در آزمون نموده است. متقاضیان می توانند ضمن مطالعه دقیق شرایط ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

جذب نیروی انسانی از طریق آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، با توجه به تعداد مراکز مورد نیاز و اولویت های استانی که وجود دارد، در رشته های امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی و خدمات مددکاری اجتماعی صورت می گیرد. در نهایت برگزیدگان آزمون موفق به “اخذ پروانه مشاوره خانواده” خواهند شد.

از مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده می بایست طبق مشخصات مندرج در دفترچه، اسکن تهیه کرده و در سامانه مربوطه بارگذاری نمایید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

متقاضیان شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ضمن جمع آوری و تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، اقدام نمایند.

همان طور که می دانید، ثبت نام در هر آزمونی نیازمند تهیه یک سری مدارک و اطلاعات مشخصی از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، نشانی محل سکونت، شماره تلفن همراه و… می باشد. آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده علاوه بر مدارک مورد نیاز در اکثر آزمون ها، نیازمند مدارکی چون مدارک تحصیلی، گواهی سابقه کار، کارت پایان خدمت یا معافیت و… می باشد که می بایست از طریق اینترنت ثبت شده و به صورت الکترونیکی ارسال گردند.

مدارک اولیه

  • فرم ثبت نام اینترنتی تکمیل شده
  • فایل عکس اسکن شده با مشخصات زیر:
  • عکس 4*3 تمام رخ، گرفته شده در سال جاری
  • فرمت عکس اسکن شده می بایست JPG باشد.
  • حداقل اندازه عکس اسکن شده معین: 300*200 پیکسل
  • حداکثر اندازه عکس اسکن شده معین: 400*300 پیکسل
  • واضح، مشخص و عاری از هرگونه لکه، جای مهر و یا منگنه باشد.
  • هنگام اسکن عکس باید حتما حاشیه های زائد عکس حذف شوند.
  • تا حد ممکن عکس داوطلب باید دارای زمینه سفید و رنگی باشد.
  • فایل حجم عکس اسکن شده نباید بیشتر از 70 کیلوبایت باشد.

مدارکی که باید به صورت اینترنتی، ثبت و به صورت الکترونیکی توسط داوطلب ارسال گردند

  • مدرک تحصیلی مرتبط با پروانه درخواستی یا سطح 2 حوزه علمیه (با فرمت JPG)
  • تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی داوطلب (با فرمت JPG)
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( ویژه داوطلبین مرد، با فرمت JPG)
  • گواهی سابقه کار مرتبط از سازمان مربوطه (با فرمت JPG)

تذکرات مهم پیرامون مدارک مورد نیاز برای آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

  • داوطلب می بایست دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی (مورد تایید وزارت علوم و فناوری و یا بهداشت و آموزش پزشکی) باشد و یا این که معادل حوزوی آن در رشته‌های مطالعات خانواده، مشاوره، روانپزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و سطح 2 حوزه علمیه، طبق شرایط گفته شده در جدول زیر باشد.
عنوان رشته امتحانیعنوان رشته تحصیلی
مشاوره روانشناختی مطالعات خانواده، مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی، مددکاری اجتماعی، خدمات اجتماعی 
مشاوره حقوقی و مذهبیحقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، حوزوی سطح 2
خدمات مددکاری اجتماعی مطالعات خانواده، مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی، مددکاری اجتماعی، خدمات اجتماعی
  • داوطلبان می بایست حتما از اصل عکس، اسکن تهیه کنند و اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) پذیرفته نمی شود.
  • در صورتی که عکس ارسال شده توسط داوطلب، غیر معتبر بوده باشد، ثبت نام وی باطل گردیده و حق شرکت در آزمون را نیز ندارد و تمام مسئولیت چنین خطایی به عهده داوطلب خواهد بود. لذا با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص ارسال عکس داوطلبان در آزمون های قبلی خصوصا داوطلبانی که دیگران ثبت نام آنان را انجام می دهند، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به ارسال عکس نیز دقت نمایند.
  • مشخص است که ارسال عکس اشتباه از جانب فرد متقاضی، به عنوان تخلف صورت گرفته از جانب داوطلب تلقی شده و با وی مطابق مقررات، رفتار خواهد شد.
  • متقاضیان شرکت در آزمون می بایست برای عملیاتی همچون ورود مجدد به سایت، مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، اطلاع از نتایج آزمون و…، پس از به اتمام رسیدن مراحل ثبت نام، نسبت به دریافت و نگهداری کد رهگیری خود اقدام نمایند، چرا که کد رهگیری درانجام تمامی مراحل گفته شده، مورد نیاز می باشد.
  • زمانی که پذیرفته شدگان در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، موفق به کسب نمره قبولی در مصاحبه علمی و یا احراز شرایط روانی (تشخیص و تایید از سوی متخصصین امور روانشناسی و روانپزشکی) نشوند، مردود محسوب شده و نتیجه غیر قابل اعتراض می باشد.

متقاضیان شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده می توانند پس از تهیه مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون، وارد سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده به نشانی sanjesh.org شده و نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که تمامی داوطلبان می بایست پیش از حضور در جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 را از طریق حساب کاربری خود در سامانه مذکور دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت این کارت می توانید به لینک مرتبط با آن مراجعه نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی