خانه آزمون استخدامی سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

سایت نام نویسی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سه رشته امتحانی مشاوره حقوقی و مذهبی، مشاوره روانشناختی و خدمات مددکاری اجتماعی برگزار می گردد و پذیرفته شدگان این آزمون می توانند مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده را دریافت نمایند. این مجوز با توجه به نیاز هر استان و تنها به نام یک نفر صادر می شود و امکان انتقال آن به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد. فرآیند ثبت نام در آزمون مذکور و اطلاع رسانی آن، منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آزمون کشور صورت می گیرد.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

سایت ثبت نام آزمون مجوز مشاوره خانواده

ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

داوطلبان می توانند پس از اعلام زمان ثبت نام آزمون پروانه مشاوره خانواده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به سامانه sanjesh.org مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را از قبیل پرداخت هزینه آزمون، تکمیل فرم تقاضانامه و ارسال عکس مدارک مورد نیاز، به انجام برسانند. این سایت تنها محدود به نام نویسی متقاضیان نمی باشد و کلیه اطلاعیه های مربوطه از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

انجام اموری همچون کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده و اطلاع از نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانوادهنیز تنها از طریق سایت مذکور امکان پذیر می باشد. پس از اتمام مراحل ثبت نام، سامانه یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید چرا که برای دریافت کارت و مشاهده نتایج خود در سیستم، به این کد نیاز خواهید داشت.

نحوه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور

داوطلبان اخذ پروانه مشاوره خانواده می توانند در موعد مقرر که از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد، به سایت این سازمان مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند. مراحل ثبت نام آزمون به شرح زیر می باشد: (توجه داشته باشید در هر صفحه روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.)

  • ابتدا وارد سایت sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • در صفحه پیش رو، بر روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده” کلیک نمایید.
  • به منظور ورود به فرآیند ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، ابتدا باید هزینه آن را پرداخت نمایید. در این مرحله پس از انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری و واریز مبلغ مورد درخواست، سامانه یک شماره سریال کارت اعتباری در اختیار شما قرار می دهد.
  • دو گام ابتدایی را دوباره تکرار کنید و این بار دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” را انتخاب نمایید.
  • شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی را به منظور ورود به سیستم وارد کنید.
  • عکس اسکن شده مدارک مورد نیاز ثبت نام را در بخش های مربوطه بارگذاری نمایید. لیست مدارک لازم در اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش، قید شده است.
  • در این مرحله می بایست فرم تقاضانامه اینترنتی خود که شامل اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، انتخاب شغل مورد نظر، آدرس محل سکونت و… می باشد را تکمیل کنید.
  • پس از پایان مراحل فوق، سامانه یک کد رهگیری در اختیارتان قرار می دهد که ضروری است آن را تا اتمام فرآیند آزمون نزد خود نگه دارید.

معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، کارت ورود به جلسه آن از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. شرکت کنندگان می توانند با توجه به زمان مندرج در اطلاعیه مربوطه، به پروفایل خود در سایت مذکور مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده را دریافت نمایند. پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه آن از طریق سایت sanjesh.org، پذیرفته شدگان به تعداد دو برابر ظرفیت برای حضور در مصاحبه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده دعوت می شوند.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی