خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی برگزار می گردد و در نهایت داوطلبانی که در هر دو مرحله آزمون حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند، می توانند مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده را دریافت نمایند. این مجوز تنها به نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون صادر می گردد و امکان انتقال آن به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم نمی باشد. همچنین تمامی مراحل ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 و اعلام نتایج آن به صورت اینترنتی انجام می شود.

نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 20 آبان ماه 99 اعلام شد.

زمان اعلام نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

داوطلبان واجد شرایط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده و ثبت اطلاعات خود در زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 در آزمون کتبی شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه آن می باشند.

نتایج اولیه شرکت کنندگان برای آزمون مذکور در تاریخ 20 آبان ماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر شد. متقاضیان نیز می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت مذکور، نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند. همچنین شما عزیزان با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره می توانید از اخبار پیرامون این موضوع در سریع ترین زمان مطلع شوید. 

نحوه مشاهده نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

علاقه مندانی که با در دست داشتن مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده پس از نام نویسی در این آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده خود را دریافت نموده اند، می توانند در مرحله کتبی این آزمون در زمان مقرر شرکت کرده اند. نتایج اولیه آن نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده پس از مدتی قابل مشاهده می باشد که مراحل آن در ادامه این مقاله آورده شده است.

مرحله اول مشاهده نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

  • در این صفحه بر روی لینک فعال “کارنامه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 1399” کلیک کنید.

مرحله دوم مشاهده نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

  • در این مرحله می توانید به دو روش کارنامه خود را دریافت کنید. مطابق تصویر زیر روش اول شامل شماره پرونده و شماره شناسنامه و روش دوم شامل شماره داوطلبی در کنار دیگر مشخصات شناسنامه ای می باشد. با وارد کردن هر یک از اطلاعات مذکور به علاوه عبارت امنیتی در کادرهای مربوطه و در آخر فشردن کلید “ورود به سیستم”، نتایج آزمون قابل مشاهده می گردد.

مرحله سوم مشاهده نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

همان طور که اشاره شد آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در طی دو مرحله برگزار می گردد و نتایج اولیه، تنها مربوط به آزمون کتبی می باشد. پذیرفته شدگان این مرحله به تعداد دو برابر ظرفیت به مصاحبه آزمون پروانه مشاوره خانواده 99 دعوت می شوند و نتایج نهایی شامل داوطلبانی است که این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

مصاحبه شفاهی آزمون مذکور تنها شامل سوالات تخصصی نمی باشد بلکه شرایط روانی داوطلبان نیز توسط کمیته مصاحبه بررسی می گردد. توجه داشته باشید پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله قبولی و اخذ پروانه مشاوره خانواده نمی باشد و چنانچه پذیرفته شدگان نتوانند نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند و یا سلامت روانی آنان برای متخصصان امور روانشناسی و روانپزشکی محرز نگردد، داوطلب مردود تلقی شده و نتیجه اعلام شده نیز قابل اعتراض نمی باشد.

داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 جهت ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، می توانند با مطالعه و بررسی دقیق منابع آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، در زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 در مرحله کتبی آن شرکت نمایند. سپس متقاضیانی که حدنصاب نمره را کسب کرده اند، می توانند خود را جهت حضور در مصاحبه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، آماده سازند.

سوالات متداول

1- نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 چه زمانی اعلام می شود؟

این نتایج در تاریخ 20 آبان ماه منتشر شد.

2- نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 را چگونه می توان مشاهده کرد؟

مشاهده این نتایج از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد که مراحل دقیق آن در این مقاله شرح داده شده است.

3- مصاحبه شفاهی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده شامل چه سوالاتی می شود؟

مصاحبه شفاهی آزمون مذکور تنها شامل سوالات تخصصی نمی باشد بلکه شرایط روانی داوطلبان نیز توسط کمیته مصاحبه بررسی می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی