خانه آزمون استخدامی دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

اطلاعیه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در طی دو مرحله و به صورت آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می گردد. داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند و بتوانند از سد سوالات مصاحبه نیز عبور کنند، مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده برای آن ها صادر می گردد. متقاضیان می بایست پیش از اقدام به نام نویسی و واریز هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، دفترچه راهنمای آن را به منظور کسب آگاهی از شرایط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، از سایت سازمان سنجش دریافت نموده و به طور کامل مطالعه کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

معمولا برای تمامی آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، یک دفترچه اختصاصی نیز منتشر می گردد. هر دفترچه شامل اطلاعات تکمیلی پیرامون آزمون مانند نحوه ثبت نام و زمان برگزاری آن می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور، تمامی شرایط و ضوابط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده را در قالب یک اطلاعیه از طریق سایت خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد. این اطلاعیه همزمان با آغاز ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 در دسترس متقاضیان قرار می گیرد که توصیه می کنیم حتما آن را پیش از هر اقدامی در راستای نام نویسی، مطالعه کنید. به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان به دفترچه فوق، لینک دانلود آن را در جدول زیر قرار داده ایم.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده
 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

(جهت دریافت فایل، روی لینک کلیک کنید.)

مندرجات دفترچه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 

دفترچه ثبت نام هر آزمونی برطرف کننده ابهامات و پاسخگوی تمامی سوالاتی است که در ذهن داوطلبان شکل می گیرد. شما می توانید با مطالعه اطلاعیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانوداده، نسبت به مطالبی از قبیل نحوه برگزاری آزمون، شرایط ثبت نام، رشته های مورد نیاز آزمون و… آگاهی کسب کنید. محتویات اطلاعیه مذکور عبارت اند از:

  • شرایط عمومی داوطلبان جهت ثبت نام
  • مواد آزمون عمومی و تخصصی
  • زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون
  • مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی
  • نکات مهم پیرامون ثبت نام و شرکت در آزمون
  • رشته های تحصیلی مورد نیاز و عناوین شغلی

توضیحات کاملی درمورد هر یک از موارد فوق در اطلاعیه ارائه شده که لازم است آن را پیش از واریز هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، مورد بررسی قرار دهید چرا که این مبلغ پس از واریز قابل استرداد نمی باشد. پس از مطالعه دفترچه و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 می باشید، می توانید در زمان ثبت نام آزمون پروانه مشاوره خانواده 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی