خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

نکات ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در رشته های امتحانی مشاوره حقوقی و مذهبی، مشاوره روانشناختی و خدمات مددکاری اجتماعی به منظور ارائه پروانه مشاوره خانواده و به تعداد مراکز مورد نیاز در هر استان برگزار می گردد. داوطلبان شرکت در آزمون مذکور می توانند در صورت قبولی در تمامی مراحل، مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده را دریافت نمایند. این مجوز تنها به نام یک نفر صادر می شود و قابل انتقال به غیر (حقیقی و حقوقی) نمی باشد.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به نام نویسی و پرداخت هزینه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده را دارند، می توانند از مورخ 15 مرداد ماه لغایت 21 مرداد ماه نسبت به نام نویسی خود از طریق سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده اقدام نمایند.

توصیه می کنیم که پیش از اقدام به نام نویسی و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، ابتدا دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون را دریافت نموده و به منظور اطلاع از کلیه شرایط و مقررات برگزاری آزمون، مندرجات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید. همچنین دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نکات مهم پیرامون ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون به منظور ورود به فرآیند نام نویسی، از طریق سایت سازمان سنجش الزامی است.
  • لازم است داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام، اطلاعیه مربوطه را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت و مطالعه کنند تا از داشتن شرایط لازم و مدرک تحصیلی مورد نیاز آزمون، اطمینان حاصل نمایند.
  • متقاضیان می بایست در هنگام ثبت نام، مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 را مطابق با اطلاعیه مربوطه، در سامانه بارگذاری نمایند.
  • به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی تحت هیچ شرایطی قابل استرداد نمی باشند.
  • پرداخت هزینه ثبت نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم پویا، امکان پذیر می باشد.

شایان ذکر است متقاضیان شرکت در آزمون باید کد رهگیری که سامانه پس از پایان فرآیند ثبت نام در اختیار آن ها قرار می دهد را تا اتمام مراحل آزمون نزد خود نگه دارند زیرا انجام اموری همچون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 و مشاهده نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 تنها با کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی