خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

کارت ورود به جلسه اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه جهت جذب و پرورش نیروی انسانی متخصص، اعطای “پروانه مشاوره خانواده” و همچنین “مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده” درصدد برگزاری آزمونی تحت عنوان “آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده” برآمده است که در دو مرحله کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می شود. پذیرفته شدگان در مرحله کتبی، به مصاحبه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده دعوت خواهند شد. توجه داشته باشید که پذیرفته شدن به صورت نهایی در این آزمون، منوط به موفقیت در هر دو مرحله آزمون خواهد بود.

یکی از ملزومات شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد که داوطلبان می توانند در زمان مقرر، نسبت به اخذ آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون پروانه مشاوره خانواده 99، ضمن مطالعه دقیق شرایط ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 نسبت به نام نویسی خود اقدام نموده اند باید خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند. مسلما پیش از برگزاری هر آزمونی، داوطلبان می بایست نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند چرا که در صورت عدم ارائه کارت ورود به جلسه، از حضور آن ها در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

با توجه به زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 در روز جمعه 4 مهر ماه، داوطلبان می توانند از روز سه شنبه مورخ 1 مهر ماه با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که علاوه بر ارائه کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون، به همراه یک کارت شناسایی معتبر نیز الزامی می باشد.

در صورتی که داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می توانند از ساعت 8:30 الی 12:00 ظهر و 14:00 الی 17:00 بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 3 مهرماه 99، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند که در جدول زیر آدرس باجه های رفع نقص آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 را داخل جدول قرار داده ایم.

باجه های رفع نقص آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 
دانلود دفترچه باجه های رفع نقص آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

(برای دریافت فایل، روی لینک بالا کلیک نمایید.)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

کلیه فرآیند آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از جمله صدور کارت ورود به جلسه بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، مطابق با راهنمای زیر، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی موجود در سمت راست صفحه
  • کلیک روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده” در صفحه پیش رو
  • وارد کردن کد رهگیری، کد ملی داوطلب و کد امنیتی در کادرهای ظاهر شده
  • تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون

داوطلبان می بایست حتما نسبت به مطابقت مشخصات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه با مشخصات فردی خود، اطمینان حاصل نمایند و در صورت مواجهه با هر گونه مغایرتی در کارت خود، به باجه های رفع نقص که متعاقبا توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، مراجعه نموده و نسبت به تصحیح اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

پس از برگزاری آزمون، تمامی داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آن می باشند تا در صورت کسب نمره قبولی بتوانند خود را برای حضور در سایر مراحل آزمون آماده نمایند. شما همراهان گرامی می توانید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 و چگونگی برگزاری مصاحبه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی