خانه آزمون استخدامی مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
سازمان اسناد و املاک کشور در سال 99 از میان متقاضیان واجد شرایط برای عناوین شغلی متصدی امور دفتری، کاردان ثبت اسناد و املاک، بخش کارگزین، کارشناس تحلیل گر سیستم، مسئول ابلاغ و اجرا و سرایدار به جذب نیرو می پردازد. داوطلبانی که تمایل دارند در این عناوین شغلی مشغول به کار گردند می بایست در فرآیند استخدام (آزمون کتبی (به جز شغل سرایدار) و مصاحبه شفاهی) این ارگان شرکت نمایند.

متقاضیان واجد شرایط می بایست بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور سال 99، با فراهم آوردن مدارک مورد نیاز نسبت به نام نویسی خود در سایت سازمان جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام کنند. داوطلبان می بایست برای تسهیل در امر ثبت نام، قبل از مراجعه به سامانه، اسکن مدارک مورد نیاز برای نام نویسی را تهیه نمایند.

ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت روز برگزاری آزمون یعنی 30 خرداد ماه 99 می باشد. همچنین ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی درج شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.

مدارک لازم جهت شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

1-  اسکن عکس پرسنلی

داوطلب باید یک قطعه عکس پرسـنلی خود را با مشـخصـات زیر، اسـکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :

– عکس 4*3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.

– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد.

– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شوند.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر 1: اسـکن و اسـتفاده از عکس روی کارت های شـناسـایی (کارت ملی، شـناسـنامه و …) قابل قبول نیسـت و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر 3: در صــورت ارسـال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شــده و حق شــرکت در آزمون را نخواهد داشت. برخی از داوطلبان فرآیند ثبت نام خود را به کافی نت یا افراد دیگری می سپارند، که می بایست اطلاعات ثبت نامی و عکس ارسالی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. چرا که در صورت ارسال عکس اشتباه، داوطلب متخلف بوده و مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.

2- اسکن کارت ملی

تصویر کارت ملی به صــورت فایل با فرمت JPG و با وضــوح و کیفیت بالا از دیگر مدارکی است که داوطلبان می بایست در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. نکته ای که داوطلبان باید در نظر داشته باشند این است که حجم این فایل می بایست حداقل 30 کیلو بایت و حداکثر 200 کیلو بایت باشــد و فاقد حاشــیه های زائد و ترجیحا رنگی باشد.

3- توکن پرداخت

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، می بایست بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و آگاهی از ضوابط، هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور را پرداخت نمایند. هزینه ای را که سازمان جهاد دانشگاهی برای شرکت در این آزمون در نظر گرفته است، مبلغ 86 هزار تومان به علاوه 500 تومان برای بهره مندی از خدمات پیام کوتاه می باشد که داوطلبان می بایست این مبلغ را توسط کارت بانکی دارای رمز اینترنتی و cvv2 در سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور پرداخت کنند.

“توکن پرداخت “، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که با پرداخت موفقیت آمیز هزینه ثبت نام به وی اختصـاص می یابد. لازم به ذکر است که این کد به شماره تلفن همراه داوطلب (شماره ای که در زمان ثبت نام اعلام نموده است) ارسال می گردد. که ضروری است داوطلبان توکن پرداخت را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت “کد رهگیری” نزد خود نگهـداری نمـایند. لازم به ذکر است که این کـد، بـا کـد ملی و شـــمـاره تلفن همراه ثبـت شـــده در ابتـدای فرآینـد پرداخـت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

توصیه می کنیم اگر از احراز کلیه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور سال 99، اطمینان دارید نسبت به پرداخت هزینه و دریافت توکن پرداخت اقدام نمایید. چرا که هزینه پرداخت شده به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد. همچنین داوطلبانی که ثبت نام خود را به شخص دیگری واگذار نموده اند بهتر است پیش از ثبت اطلاعات خود، تمامی مدارک ارسالی و مندرجات فرم تقاضانامه خود را به دقت بررسی کنند و سپس به ثبت آن بپردازند. چرا که در صورت بارگذاری مدارک اشتباه، داوطلب متخلف بوده و مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی