خانه دکتری مدارک مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

مدارک مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

مدارک مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
مدارک مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت می کنند پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت باید در مصاحبه ای که توسط دانشگاه مورد پذیرش برگزار می شود نیز شرکت نمایند. این مصاحبه پس از اعلام نتایج انتخاب رشته و معمولا در نیمه دوم تیرماه و اوایل مرداد ماه برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می شوند می بایست در روز مراجعه به دانشگاه موردنظر، مدارکی را نیز به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب به بیان مدارک لازم برای حضور در مصاحبه آزمون می پردازیم تا با همراه داشتن این مدارک در روز مصاحبه به مشکل بر نخورید.

در مصاحبه دکتری ارائه پایان نامه ضروری می باشد، بنابراین لازم است تا داوطلبان علاوه بر سایر مدارک لازم، یک نسخه از پایان نامه خود را نیز به همراه داشته باشند.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت پس از کسب نمره قبولی در دو آزمون می توانند تحصیل خود را در این دوره آغاز کنند. آزمون اول کتبی می باشد و معمولا در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می گردد. افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند پس از انتخاب رشته و اعلام نتایج باید در آزمون دوم که همان مصاحبه می باشد در محل دانشگاه قبولی خود شرکت کنند. پذیرش نهایی در رشته های مقطع دکتری وزارت بهداشت ملزم به کسب نمره قبولی در آزمون مصاحبه می باشد.

داوطلبان در صورت قبولی در آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت، می توانند تمامی اطلاعات مربوط به مصاحبه شامل زمان و مکان برگزاری و نیز مدارک لازم جهت حضور در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را در اطلاعیه ای که سایت مرکز سنجش آموزشی پزشکی کشور منتشر می کند مشاهده نمایند.

داوطلبان شرکت کننده در رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، دندان پزشکی، داروسازی و نیز رشته های پژوهشی در صورت پذیرفته شدن در هر یک از رشته های انتخابی خود، می بایست با در دست داشتن مدارک لازم، برای انجام مصاحبه به محل دانشگاه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.

مدارکی که لازم است تا در روز مصاحبه به همراه خود داشته باشید عبارت اند از:

  • کارت شناسایی معتبر
  • در روز مصاحبه لازم است تا کارت ورود به جلسه آزمون را نیز همراه خود داشته باشید.
  • با توجه به این که ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه ضروری می باشد، تمامی متقاضیان باید یک نسخه از پایان نامه خود را به همراه داشته باشند. دانشجویانی که در حال تحصیل در ترم آخر می باشند نیز می بایست یک نسخه از پایان نامه دفاع شده یا آماده دفاع خود را جهت ارائه در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
  • از مدارکی که در مراحل ثبت نام اولیه در پورتال مرکز سنجش پزشکی بارگذاری کرده اید یک نسخه کپی تهیه کرده و در قالب یک CD در روز مصاحبه تحویل مسئولین دانشگاه دهید.

مدارک بارگذاری شده در سایت شامل موارد زیر می شوند که طبق آن چه بیان شد باید یک نسخه از اسکن شده ی آن ها در قالب CD به مصاحبه کنندگان داده شود.

  • عکس سه در چهار
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • اصل مدرک دوره کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و یا هر مدرکی که نشانه ی فراغت از تحصیل داوطلب باشد.
  • اصل گواهی معدل دوره تحصیلی
  • فرم شماره 1 برای دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی با مهر و امضا
  • اصل معرفی نامه برای استعدادهای درخشان (فرم شماره 3)

(فرم های شماره 1، 2 و 3 در انتهای دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت موجود می باشد.)

  • اصل مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه عمومی برای آقایان
  • موافقت نامه کتبی و بی قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری جهت ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی
  • فرم مخصوص جانبازان جهت استفاده از منشی و سایر تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن ها صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • کارت فرزند یا همسر شهید، کارت جانبازی، کارت همسر یا فرزند جانباز
  • فرم مربوط به جهادگران داوطلب بسیجی

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در نیمه دوم تیرماه و اوایل مردادماه برگزار می شود. زمان دقیق و آدرس محل های برگزاری این مصاحبات به تفکیک رشته، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir، با عنوان اطلاعیه “برگزاری مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی” منتشر می شود. افرادی که به این مصاحبه دعوت می شوند معمولا علاقه دارند تا از زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت و نیز نحوه و زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت مطلع شوند، شما عزیزان جهت آگاهی از هر یک از موارد نام برده شده می توانید روی لینک آن کلیک نمایید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری