خانه دکتری هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی می بایست در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت نمایند. این افراد در صورت کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی، باید مرحله دیگری را باعنوان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را پشت سر بگذارند. به این ترتیب که پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت با پرداخت هزینه ای که برای مصاحبه در نظر گرفته می شود، می بایست در این فرآیند شرکت کرده و در صورت پذیرش نهایی تحصیل خود را در دانشگاه محل قبولی آغاز نمایند.

داوطلبان در صورت قبولی در آزمون کتبی، جهت آگاهی از هزینه و جزئیات مصاحبه آزمون دکتری می بایست به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

معمولا شرکت در مصاحبه دانشگاه ها دارای هزینه ای می باشد که این وجه جهت بررسی مدارک و سوابق تحصیلی و… با توجه به رشته انتخابی داوطلبان توسط دانشگاه مقصد دریافت می گردد. متقاضیان رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی، داروسازی و سایر رشته های پژوهشی که پس از قبولی اولیه در آزمون کتبی به مصاحبه دعوت شده اند، می بایست به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نموده و با مطالعه اطلاعیه های منتشر شده در این سایت، از زمان و محل مصاحبه رشته و همچنین سایت دانشگاهی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند آگاه شوند.

نحوه پرداخت هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت معمولا علاقه دارند از این موضوع مطلع شوند که هزینه شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به چه میزان است و چگونه باید آن را پرداخت کرد؟ در پاسخ باید بگوییم آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت که به مصاحبه دعوت می شوند، می بایست به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از جزئیات مصاحبه، از جمله زمان و آدرس دقیق محل برگزاری مصاحبه و نیز میزان هزینه ای که باید برای شرکت در گزینش آن دانشگاه پرداخت کنند، مطلع شوند. هزینه مصاحبه نیز معمولا به صورت اینترنتی پرداخت و به شماره حساب دانشگاه مورد نظر واریز می شود.

داوطلبان به این نکته نیز توجه داشته باشند در صورتی که به مصاحبه چند رشته و دانشگاه دعوت شدند، باید هزینه ی مربوط به مصاحبه هر رشته را به طور جداگانه به دانشگاه مربوطه بپردازند. در برگزاری آزمون شفاهی دکتری تخصصی، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به 10 منطقه تقسیم می شوند که تحت عنوان مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت شناخته می شوند. برای آشنایی با این مناطق و همجنین آگاهی از سایر جزئیات مربوط به این مرحله از قبیل زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 می توانید بر روی لینک های موجود کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 چقدر است؟

این مبلغ برای هر دانشگاه از طریق سایت آن اطلاع رسانی می گردد.

2- از چه طریقی می توان نسبت به پرداخت هزینه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 اقدام نمود؟

هزینه این مرحله به صورت اینترنتی و به حساب دانشگاه مقصد واریز می گردد.

3- مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 در چه محلی برگزار می شود؟

جهت اطلاع از مکان و سایر جزئیات مربوط به این مرحله باید به سایت اختصاصی دانشگاه پذیرنده مراجعه نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری