خانه دکتری دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد در مقطع دکتری تخصصی (ph.D) و دکتری پژوهشی علوم پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. کسب اطلاع در خصوص تمامی جزئیات مربوط به این آزمون، یکی از اقدامات اصلی و ضروری پیش از اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و انجام نام نویسی می باشد. هر آن چه که متقاضیان می بایست در رابطه با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و ضوابط پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه ها از آن مطلع باشند در قالب یک دفترچه منتشر شده و همزمان با شروع نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 از طریق سایت سازمان سنجش پزشکی منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

همان طور که گفته شد، متقضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست از شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به طور کامل آگاهی یابند. این شرایط به همراه سایر جزئیات مربوط به ثبت نام و اجرای آزمون در دفترچه راهنمای آن بیان شده اند. لازم به ذکر است این دفترچه برای شرکت در آزمون سال 1402، قبل از آغاز مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر خواهد شد.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 از طریق سایت sanjeshp.ir مورخ 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ انتشار یافت. ولیکن فاصله ای نسبتا طولانی بین بازه انتشار دفترچه و آغاز زمان ثبت نام وجود دارد، نام نویسی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال جاری از 9 مرداد آغاز شده و تا 16 مرداد ماه 1402 ادامه دارد.

در صورتی که تغییری در تاریخ های فوق رخ دهد با دنبال کردن کانال تلگرام دکتری می توانید در اولین فرصت مطلع شوید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

با توجه به اینترنتی بودن فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای مربوطه نیز به صورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می گردد. داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به سامانه نام برده مراجعه نموده و این دفترچه را به محض انتشار دریافت نمایند که البته فایل دفترچه در ادامه مطلب قرار گرفته است.

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل اطلاعات جامعی در زمینه تمامی امور مربوط به این آزمون می باشد که موارد مندرج در ان به شرح لیست زیر می باشند.

  • ضوابط و شرایط ثبت نام
  • سهمیه های مختلف
  • مدارک مورد نیاز برای نام نویسی
  • زمان بندی اجرای آزمون
  • شرایط خاص برخی از رشته ها و دانشگاه ها
  • اطلاعات مربوط به گواهی مدارک زبان انگلیسی
  • منابع آزمون
  • فرم پیش نویس ثبت نام
  • و…

در دفترچه ثبت نام این آزمون به ضرورت کامل بودن مدارک مورد نیاز داوطلبان اشاره شده است. پس از مطالعه و بررسی کامل این دفترچه، می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و ثبت اطلاعات خود در سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

دفترچه ثبت نام این آزمون در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق sanjeshp.ir منتشر شده است.

2- در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳چه چه اطلاعاتی درج می گردد؟

این دفترچه شامل تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون مذکور از جمله شرایط، هزینه، زمان و نحوه ثبت نام، زمان برگزاری، رشته های ارئه شده و... می باشد.

3- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

دفترچه مذکور در موعد مقرر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری