خانه دکتری مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402
مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، از طریق برگزاری آزمون، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پژوهشی و تخصصی می نماید. از این رو کسانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند می توانند در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. آگاهی از مهلت ثبت نام این آزمون به داوطلبان کمک می کند تا در اسرع وقت به دور از عجله و تشویش فرا گرد مربوطه را به پایان رسانند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 (به جز داروسازی)

 لینک مستقیم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

 

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 رشته های تخصصی به جز داروسازی تا 16 مرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز جهت پرداخت هزینه و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی در بازه زمانی مشخص اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲
فرایندبازه زمانی
 ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های داروسازیاز 14 تا 21 اسفند 1401
سایر رشته های تخصصی و پژوهشی دکتری بهداشت (به جز داروسازی)از 9 الی 16 مرداد ۱۴۰۲

با دنبال کردن کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در اولین فرصت از اخبار مربوطه مطلع گردید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

معمولا با اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، برای آن دسته از افرادی که موفق به انجام ثبت نام نشده و یا نیازمند ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند، فرصت دیگری تحت عنوان تمدید مهلت در اختیار آنان قرار می گیرد که متقاضیان با مراجعه به وب سایت sanjeshp.ir می توانند فرا گرد نام نویسی خود را تکمیل کنند. لازم به ذکر است تاکنون تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مشخص نشده اما در دوره گذشته در اواخر اردیبهشت ماه صورت گرفته است.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

حال امکان دارد افرادی باشند که تمام بازه های زمانی ثبت نام را از دست دهند و همچنان تمایل داشته باشند تا اقدام به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نمایند. از این رو ممکن است فرصت دوباره ای تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام جهت نام نویسی بازماندگان از آزمون در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است در این وقت معین، ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز برای سایر ثبت نام کنندگان فراهم می باشد. تا به این لحظه مهلت مجدد آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 از سوی سازمان مربوطه منتشر نشده است لذا به محض انتشار اخبار مرتبط مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

افرادی که تمایل دارند تحصیلات خود را در مقطع دکتری وزارت بهداشت ادامه دهند، می توانند روند نام نویسی خود را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور تکمیل نمایند. توصیه می کنیم حتما پیش از انجام هر یک از مراحل زیر، مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را جهت آگاهی از شرایط و مدارک لازم با دقت مورد مطالعه قرار دهید.

  • ابتدا با ورود به پایگاه الکترونیکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir از منوی سمت راست بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D – دکتری تخصصی ph.D” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • گزینه “ارسال مدارک –  ثبت نام جدید”  را بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • مجدد گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • پس از انتخاب ملیت و درج کد ملی کلید “ادامه” را بفشارید.
  • مرحله چ هارم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت  بر روی لینک “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • آیکون “ادامه” را لمس نمایید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • کلید “پرداخت هزینه ثبت نام” را بفشارید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در آخر کلید “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام دکتری آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • پس از واریز وجه مورد درخواست، مجددا به لینک ثبت نام بازگردید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید و فرم نام نویسی خود را تکمیل کنید.

5 نکته مهم در خصوص مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

به تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود به نکات زیر توجه نموده و آن را حین انجام مراحل نام نویسی رعایت نمایند.

  • در صورتی که متقاضی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402 هستید بایستی تمام تلاش خود را به کار برید تا در روزهای نخستن، ثبت نام خود را انجام داده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنید تا در بروز مشکل و یا اشتباه در روند نام نویسی، بتوانید آن را سریعا حل نموده و از فرایند مربوطه باز نمانید.
  • مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در واقع همان زمان نام نویسی می باشد که افراد با وارد شدن به پایگاه الکترونیکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir می توانند روند ثبت نام خود را پیش بگیرند.
  •  بعد از دریافت دفترچه ثبت نام و مطالعه شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت برای شرکت در آزمون، صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی بوده که باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام کنید.
  • تمامی متقاضیان می توانند حداکثر دو رشته از میان لیست رشته های دکتری وزارت بهداشت را با در نظر گرفتن سنخیت رشته فارغ التحصیلی با رشته امتحانی دلخواه خود، در زمان ثبت نام برگزینند که هر کدام هزینه جداگانه ای دارد.
  • مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت یکی از زمان های ثبت نام بوده که این فرصت را به داوطلبان می دهد تا مجددا بتوانند وارد سایت ثبت نام شده و نام نویسی خود را تکمیل نموده و یا به رفع نقص موارد مدنظر بپردازند.

 

سوالات متداول

1- فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از چه تاریخی آغاز می شود؟

 ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های داروسازی از 14 تا 21 اسفند ۱۴۰۱ و سایر رشته های تخصصی و پژوهشی دکتری بهداشت (به جز داروسازی) از از 9 الی 16 مرداد ماه 1402 می باشد.

2- ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به چه صورت انجام می گیرد؟

مراحل ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

3- آیا امکان مهلت مجدد جهت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت وجود دارد؟

بله، معمولا مطابق روند سال های گذشته، مهلت مجددی بدین جهت در نظر گرفته خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری