خانه پذیرش بدون کنکور مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

هر ساله برخی از دانشگاه ها در سطح کشور به صورت بدون کنکور، دانشجو جذب می کنند. بدین ترتیب داوطلبانی که به هر دلیل موفق به شرکت در آزمون سراسری و انتخاب رشته نشده اند و یا نتوانسته اند به نتیجه مطلوب برسند، می توانند از این فرصت برای ادامه تحصیل استفاده نمایند. در واقع باید گفت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مستقل از کنکور سراسری می باشد و تمامی افراد واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال مهر ماه و بهمن ماه 1402 به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مربوطه انجام می گیرد لذا، افراد می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام بدون کنکور آزاد در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اقدام نمایند.

 

✅لینک ورورد به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

 

معمولا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به داوطلبان مهلت مجددی جهت تکمیل فرآیند نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات ارائه می شود.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود. بنابراین افراد می توانند بدون توجه به نوع دیپلم خود، در 5 گروه آموزشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در یکی از مقاطع مذکور ثبت نام نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام نوبت مهر

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشخص شده است اما مهلت تمدید فرآیند نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (نیمسال دوم) که با عنوان تکمیل ظرفیت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز شناخته می شود هنوز مشخص نمی باشد. به محض انتشار اطلاعیه مربوطه مقاله بروزرسانی شده و اخبار مرتبط در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

زمانبدی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 – مهرماه
مقطعمهلت ثبت نامتمدید مهلت
کارشناسی ناپیوسته19 الی 28 تیر ماه 1402همچنان لینک فعال می باشد.
کاردانی پیوسته20 الی 28 تیر ماه 1402همچنان لینک فعال می باشد.
کارشناسی پیوسته31 مرداد الی 11 شهریورمشخص نمی باشد.
کاردانی ناپیوسته31 مرداد الی 11 شهریورمشخص نمی باشد.

مهلت مجدد ثبت نام نوبت بهمن

از آن جایی که تمدید مهلت ثبت نام زمانی اتفاق می افتد که برخی هنوز موفق به ثبت نام نشده اند یا نیاز به ویرایش اطلاعات دارند، اطلاع از زمانبندی این امر می تواند بسیار مفید واقع شود. با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام نوبت بهمن هنوز مشخص نشده است نمی توان زمان دقیقی برای مهلت مجدد آن مشخص کرد.

زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 – بهمن ماه
مقطعزمان ثبت نامتمدید مهلت ثبت نام
کارشناسی ناپیوستهاحتمالا آذر ماه اعلام نشده است
کاردانی پیوستهاعلام نشده است
کارشناسی پیوستهاعلام نشده است
کاردانی ناپیوستهاعلام نشده است

راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که در بازه زمانی مشخص شده از سوی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، در مهلت تمدید شده این فرآیند مجددا برای نام نویسی و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند که مراحل آن در ادامه مقاله شرح داده شده است.

  • ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایید و در وسط صفحه بر روی لینک “ثبت نام دوره های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی “1402” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • جهت آغاز مراحل نام نویسی ابتدا می بایست کارت اعتباری خریداری نمایید که برای این کار، از قسمت پایین صفحه عبارت “خرید کارت” را انتخاب کنید. (توجه نمایید که داوطلبان به منظور ثبت نام در هریک از گروه های 5 گانه بایستی کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند و محدودیتی برای ثبت نام در بیش از یک گروه آموزشی وجود ندارد)

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • پس از مطالعه مندرجات صفحه، دکمه ” ادامه” را بفشارید.

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  •  دوره مورد نظر خود را در این مرحله انتخاب کنید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • با کلیک بر روی دوره، پیامی مبنی بر تایید یا عدم تایید روند ثبت نام برای شما نمایش داده می شود که باید کلمه “بله” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • حال می توانید اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، جنسیت، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیک، گروه و نظام آموزشی را وارد نمایید تا پس از فشردن عبارت “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید”، جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به درگاه پرداخت الکترونیکی انتقال داده شوید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • پس از پرداخت هزینه و دریافت کد اعتباری، مجددا به صفحه نخست بازگردید و بر روی عبارت “ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله نهم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • در این مرحله نیز بعد از درج تابعیت، کد ملی و شماره کارت اعتباری در کادر های مربوطه، عبارت “ورود به ثبت نام” را انتخاب نمایید.

مرحله دهم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و فرم انتخاب رشته، سایت یک کد پیگیری برای شما صادر خواهد کرد که ضروری است آن را تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد یا به عبارتی تا موقع مشخص شدن وضعیت قطعی پذیرش، نزد خود نگه دارید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام آن در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی نا پیوسته از 31 مرداد تا 11 شهریور ماه 1402 ادامه دارد ضمن اینکه لینک دو مقطع دیگر همچنان فعال است.

2- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ وجود دارد؟

معمولا با اتمام بازه زمانی اولیه مهلت مجددی جهت انجام فرایند ثبت نام به داوطلبان ارائه می گردد.

3- فرآیند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چگونه انجام می گیرد؟

این فرآیند از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه به نشانی azmoon.org انجام می شود که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره