خانه استخدام بانک ها نتایج استخدام بانک کشاورزی

نتایج استخدام بانک کشاورزی

اعلام نتایج استخدام بانک کشاورزی 99
نتایج استخدام بانک کشاورزی 99
بانک کشاورزی یکی از بانک های دولتی کشور می باشد که با برگزاری یک آزمون استخدامی کتبی ، اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود می کند. علاقه مندانی که در آزمون استخدامی بانک کشاورزی ثبت نام می نمایند ، پس از برگزاری مرحله کتبی آن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج قبولی هستند که به صورت اینترنتی منتشر می گردد.

داوطلبانی که در آزمون کتبی مورد پذیرش قرار گیرند ، دعوت به مصاحبه حضوری بانک کشاورزی ایران می شوند و زمانی قبولی آن ها قطعی می گردد که بتوانند در مرحله مصاحبه نیز ، حدنصاب امتیاز لازم را کسب کنند.

نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی ، به صورت اینترنتی و از سایت رسمی این بانک اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی استخدام بانک کشاورزی

با توجه به این که تمامی داوطلبان برای ورود به بانک کشاورزی در یک آزمون کتبی شرکت می کنند ، ابتدا باید بتوانند قبولی این مرحله را کسب نمایند. آخرین دوره استخدام بانک کشاورزی برمی گردد به سال 92 که در اردیبهشت ماه ، داوطلبان در آزمون مذکور شرکت کردند و نتایج اولیه آن در روز 1 آبان ماه 92 منتشر گردید.

با توجه به این که از سال 92 تا کنون ، آزمون استخدامی دیگری از سوی بانک کشاورزی برگزار نشده است ، نمی توان در رابطه با اعلام نتایج دوره های بعدی آن اظهار نظر کرد. از همین رو علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی این بانک می توانند تازه ترین اخبار مربوطه را از کانال تلگرام آزمون های استخدامی پیگیری نمایند.

زمان اعلام نتایج مصاحبه استخدام بانک کشاورزی

پذیرش داوطلبان در مرحله اول استخدام بانک کشاورزی به معنای قبولی قطعی آن ها نمی باشد. در واقع افرادی که بتوانند حدنصاب نمره لازم را در آزمون کتبی این بانک کسب نمایند ، مانند استخدام بانک صادرات و هر بانک دیگری به مصاحبه حضوری دعوت می شوند.

مرحله مصاحبه حضوری داوطلبان برای استخدام بانک کشاورزی ، معمولا چندین ماه به طول می انجامد و تا زمانی که مصاحبه تمامی راه یافتگان به این مرحله انجام نشود ، نتایج قبولی داوطلبان اعلام نمی گردد. در دوره گذشته استخدام بانک کشاورزی ، فرآیند مصاحبه داوطلبان از روز 4 اسفند ماه 92 آغاز شد و تا سال 93 نیز ادامه داشت. از همین رو نمی توان برای اعلام نتایج نهایی این بانک در دوره های بعدی ، زمان دقیقی را در نظر گرفت.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی

آن دسته از افرادی که در آزمون استخدامی بانک کشاورزی شرکت می کنند برای مشاهده نتایج قبولی خود در تمامی مراحل ، می بایست به سایت استخدام بانک کشاورزی به نشانی bki.ir مراجعه نمایند. برای تمامی داوطلبانی که در آزمون استخدامی بانک کشاورزی ثبت نام می کنند ، یک صفحه کاربری در سایت مذکور تعبیه می شود که می توانند با درج اطلاعات مخصوص به خود وارد آن شوند و نتایج پذیرش خود را در بانک کشاورزی مشاهده کنند.

تعداد داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدام بانک کشاورزی پذیرفته می شوند معمولا چند برابر ظرفیت مورد نیاز این بانک است. بنابراین دعوت شدن به مصاحبه ، به معنای قبولی قطعی افراد و استخدام آن ها در بانک نمی باشد. برای پذیرش قطعی و اشتغال در بانک کشاورزی ایران ، لازم است داوطلبان بتوانند مرحله مصاحبه حضوری را نیز با موفقیت بگذرانند. از آن جا که مرحله مصاحبه آزمون استخدامی بانک های کشور تقریبا مشابه یکدیگر است ، لینک مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملی می تواند برای آشنایی کلی متقاضیان با این مرحله مفید باشد.

 

سوالات متداول

1- پس از برگزاری آزمون استخدامی بانک کشاورزی ، چه مدت طول می کشد که نتایج آن اعلام شود؟

نمی توان به طور دقیق زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی را تعیین کرد اما در سال 92 حدودا 6 ماه پس از برگزاری آزمون ، نتایج اولیه اعلام شدند.

2- آیا پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی و کسب قبولی آن ، بلافاصله در بانک کشاورزی استخدام می شویم؟

خیر ، افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته می شوند باید در مراحل مصاحبه ، معاینات پزشکی و ... نیز شرکت کنند و از میان آن ها نفرات برتر برای استخدام در بانک کشاورزی مشخص می گردند.

3- چگونه نتایج آزمون و مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی را مشاهده کنیم؟

تمامی شرکت کنندگان در فرآیند استخدام بانک کشاورزی می توانند با ورود به صفحه کاربری خود در سایت رسمی این بانک ، نتایج قبولی خود را مشاهده نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک