خانه مدارس اعلام نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی
اعلام نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، از جمله المپیادهای نوپا در کشور می باشد که تا کنون چندین دوره از آن برگزار شده است. تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم، از رشته های مختلف می توانند در این آزمون مشارکت کنند. این آزمون که طی 4 مرحله برگزار می شود، نتیجه هر مرحله آن، مانند سایر المپیادهای دانش آموزی، با فاصله از زمان برگزاری آزمون اعلام می شود. داوطلبان جهت مشاهده نتیجه آزمون المپیاد خود می توانند در زمان مقرر به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراجعه کنند.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، از سامانه المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتیجه هر مرحله المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

اعلام نتیجه آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز مانند سایر المپیادها به صورت اینترنتی و از سامانه المپیادهای علمی دانش آموزی امکان پذیر است. با توجه به دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی، زمان تقریبی نتایج هر دوره به شکل زیر باشد.

زمانبندی نتایج آزمون ها و دوره های آموزشی المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400
مرحله/دورهاعلام نتایج
مرحله اولاسفند ماه 99
مرحله دومتیر ماه 1400
مرحله سوم (دوره آموزشی تابستان)شهریور ماه 1400
مرحله چهارم (دوره جهانی)اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتی که این المپیاد در سطح جهانی برگزار شود، نتیجه دوره آموزشی طلای کشور، هم زمان با نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی در شاخه های دیگر اعلام می گردد. جهت اطلاع دقیق از برگزاری یا عدم برگزاری این مرحله و زمان اعلام نتیجه آن می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید.

راهنمای دسترسی به کارنامه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

نتایج آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برای هر داوطلبان در زمان مقرر در صفحه کاربری هر دانش آموز در سامانه المپیادهای علمی دانش آموزی قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان برای مشاهده نتیجه ابتدا باید وارد سایت با نشانی oly.medu.ir شود.

  • برای مشاهده نتیجه المپیاد، وارد “سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی” به نشانی oly.medu.ir شوید.
  • از قسمت سمت راست پنل مربوط به خود را انتخاب کنید.
  • دو قسمت کد ملی و رمز همگام را تکمیل کنید. (رمز همگام، رمزی است که هنگام ثبت‌ نام آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی از مدرسه دریافت خواهید کرد.)
  • وارد صفحه کاربری خود شده و از قسمت مربوطه، نتیجه آزمون را مشاهده نمایید.

حد مجاز قبولی های هر مرحله المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

ظرفیت برگزیدگان آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز مانند سایر المپیادها هر ساله در حال تغییر است. همچنین تعداد پذیرفته شدگان هر دوره وابسه به تعداد شرکت کنندگان و نمره های اکتسابی آن ها از هر مرحله دارد. اما با توجه به قبولی های گذشته، می توان میانگین برگزیدگان را تعیین کرد.

مرحله اول : از میان تمامی شرکت کنندگان این مرحله از المپیاد، حدود 15 درصد آن ها انتخاب و به مرحله دوم راه می یابند.

مرحله دوم: تمامی برگزیدگان مرحله قبل، در این مرحله به رقابت با یکدیگر می پردازند و از بین آن ها حدود 40 نفر به عنوان برگزیده، به دوره تابستان صعود می کنند.

دوره آموزشی تابستان: این دوره طی تابستان، بین پذیرفته شدگان از مرحله قبل، به صورت آموزش و آزمون برگزار می شود. به 8 نفر برتری که امتیاز بیشتری در پایان تابستان کسب کرده باشند مدال طلا و به باقی شرکت کنندگان مدال های نقره و برنز تعلق می گیرد.

بهتر است بدانید که در نتایج هر آزمون ممکن است اشتباهاتی از سوی تصحیح کنندگان آن رخ دهد. المپیادها نیز از این امر مستثنی نیستند. پس از مشاهده نتیجه، درصورتی که داوطلبان، متوجه تمایز فاحشی بین آن چه که اعلام شده و انتظارش از آزمون شود، این امکان وجود دارد تا در زمان مقرری که به منظور اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی تعیین می شود، اعتراض خود را اعلام کند.

همچنین زمان اعلام نتایج درخواست اعتراضات نیز در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ذکر خواهد شد. به طور تقریبی، نتیجه اعتراضات یک تا دو هفته پس از اعلام نتایج اصلی، ابلاغ می شود.

 

سوالات متداول

1- تاریخ اعلام نتایج مرحله اول آزمون المپیاد المپیاد سلول بنیادی و پزشکی بازساختی 99 - 1400 به چه صورت است؟

این نتایج در 1 اردیبهشت ماه 1400 منتشر می گردد.

2- نتایج آزمون المپیاد المپیاد سلول بنیادی و پزشکی بازساختی 99 - 1400 از چه طریقی اعلام می شود؟

نتایج این آزمون از طریق سایت ثبت نام المپیادهای دانش آموزی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

3- داوطلبان چه زمانی می نوانند نسبت به نتایج آزمون المپیاد المپیاد سلول بنیادی و پزشکی بازساختی 99 - 1400 اعتراض نمایند؟

اعتراض به کارنامه دریافتی همزمان با اعلام نتایج ممکن می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس