خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

میزان هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401
هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

آزمون استخدامی تصدی منصب قضا به منظور گزینش داوطلبانی که قصد دارند در جایگاه قاضی قرار گرفته و به صدور حکم بپردازند، برگزار می شود. در این آزمون که اجرای آن بر عهده قوه قضائیه است، داوطلبان حوزوی و دانشگاهی واجد شرایطی که دارای یکی از مدارک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های حقوق، فقه، الهیات یا مدرک سطح دو حوزوی هستند، می توانند شرکت نمایند.

ثبت نام آزمون قضاوت مانند تمامی آزمون ها تنها در صورت پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد و از آن جایی که این آزمون دارای دو بخش جذب عمومی و جذب اختصاصی بوده و مراحل جداگانه ای جهت نام نویسی برای آن تعریف شده است، میزان هزینه ثبت نام و نحوه پرداخت آن برای هر بخش نیز متفاوت می باشد. در ادامه مطلب، جزئیات مربوط به هزینه ثبت نام آزمون قضاوت را در اختیار شما قرار داده ایم.

پرداخت هزینه جذب عمومی آزمون قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و برای جذب اختصاصی از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه صورت می پذیرد.

هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

به منظور تکمیل تقاضانامه اینترنتی، داوطلب می بایست اقدام به پرداخت هزینه پذیرش و خرید کارت اعتباری نماید.

هزینه نام نویسی جذب عمومی

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون قضاوت می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. برای این منظور، داوطلب ملزم به پرداخت هزینه تعیین شده می باشد که می تواند از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب، اقدام به پرداخت این وجه و دریافت کارت اعتباری برای ادامه روند ثبت نام نماید.

هنوز اطلاعیه ای مبنی بر میزان هزینه ثبت نام در سال 1401 منتشر نشده است اما این مبلغ در سال گذشته برابر با 250 هزار تومان بود که انتظار می رود این هزینه برای آزمون سال جاری با کمی افزایش همراه باشد. به محض انتشار اطلاعیه مربوطه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، این مقاله به روز رسانی شده و سایر جزئیات آن نیز از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

هزینه نام نویسی جذب اختصاصی

متقاضیان جذب اختصاصی آزمون تصدی منصب قضا می بایست نسبت به ثبت نام خود در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی qazahrm.ir اقدام نماید. داوطلب پس از مراجعه به این سایت باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت نموده و کد رهگیری دریافتی را نزد خود نگه دارد. هزینه نام نویسی جهت شرکت در این فرآیند برای سال جاری هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود این مبلغ با توجه به میزان هزینه آزمون سال گذشته (200 هزار تومان) افزایش یابند.

در صورت انتشار اخبار موثق در این خصوص، اطلاعات مربوط به آن از طریق این مقاله به اطلاع شما خواهد رسید. شایان ذکر است که هزینه پرداخت شده به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

معمولا هرساله لینک پرداخت هزینه آزمون ثبت نام آزمون قضاوت با آغاز زمان ثبت نام آزمون قضاوت فعال می شود که در آن وقت هرکدام از داوطلبان به جذب عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه اقدام به پرداخت هزینه در زمان مقرر می نمایند.

زمان پرداخت هزینه نام نویسی جذب عمومی

داوطلبان ثبت نام آزمون قضا برای جذب عمومی می بایست به سامانه ثبت نام آزمون یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با پرداخت هزینه و پس از دریافت کارت اعتباری آزمون که حاوی شماره سریال است نسبت به نام نویسی خویش اقدام نماید. تا کنون برای این آزمون مذکور در سال 1401 زمانی مشخص نشده است اما در سال گذشته وقت آن برای جذب عمومی در اوایل دی ماه بوده است و پیش بینی می شود زمان پرداخت هزینه نام نویسی برای جذب عمومی در سال جاری نیز این چنین باشد.

زمان پرداخت هزینه نام نویسی جذب اختصاصی

متقاضیان نام نویسی اختصاصی می بایست در زمان مقرر وارد سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی qazahrm.ir شده با پرداخت وجه و پس از دریافت کارت اعتباری آزمون که حاوی شماره سریال است جهت نام نویسی خویش اقدام نماید. تا کنون برای این آزمون مذکور در سال 1401 زمانی مشخص نشده است اما در سال گذشته موعد آن برای جذب اختصاصی در اوایل اسفند ماه بوده است و پیش بینی می شود زمان پرداخت هزینه نام نویسی برای جذب اختصاصی در سال جاری نیز این چنین باشد. لازم به ذکر است درصورت انتشار زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون قضاوت برای برای هر دو، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1401

مراحل پرداخت هزینه نام نویسی جذب عمومی

  1. وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  2. از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.
  3. بر روی لیننک فعال “ثبت نام جذب عمومی تصدی امر قضا” کلیک کنید.
  4. از گزینه های موجود در سمت راست صفحه پیش رو، گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.
  5. اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و پس از واریز وجه مورد نیاز از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی، کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام را دریافت کنید.

مراحل پرداخت هزینه نام نویسی جذب اختصاصی

  1. وارد سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی qazahrm.ir شوید.
  2. گزینه “ثبت نام جذب اختصاصی” را انتخاب کنید.
  3. از منوی سمت راست، بر روی “خرید کارت اعتباری ثبت نام” کلیک کنید.
  4. هزینه مورد نیاز را با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نموده و فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

با اتمام فرآیند ثبت نام آزمون قضاوت در جذب عمومی، آزمون اولیه به صورت تستی برگزار می شود. پس از اعلام نتایج آزمون قضاوت، پذیرفته شدگان این آزمون به مرحله تشریحی و سپس به مصاحبه علمی دعوت می شوند. اگر داوطلب تمام مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد، می بایست برای تشکیل پرونده به اداره گزینش مراجعه نماید. نهایتا دو برگه با عنوان های تعدیل و توثیق به وی داده می شود تا آن ها را به امضای افرادی که مشخص می شود، درآورد و در ادامه تست های تکمیلی از داوطلب گرفته خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- چه میزان هزینه باید برای ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۱ پرداخت شود؟

هزینه ثبت نام این آزمون برای دو بخش جذب عمومی و جذب اختصاصی سال جاری هنوز اعلام نشده است.

2- نحوه پرداخت هزینه برای ثبت‌نام در آزمون قضاوت ۱۴۰۱ به چه صورت است ؟

برای پرداخت هزینه جذب عمومی به سایت sanjesh.org برای جذب اختصاصی می بایست به سایت qazahrm.ir مراجعه نمایید.

3- آیا پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام در آزمون قضاوت ۱۴۰۱ امکان بازگشت وجه وجود خواهد داشت؟

خیر، هزینه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی