خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون قضاوت 1401

اعلام نتایج آزمون قضاوت 1401

زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت 1401
اعلام نتایج آزمون قضاوت 1401

داوطلبانی که با فراهم آوردن مدارک ثبت نام آزمون قضاوت، در فرآیند ثبت نام آزمون قضاوت 1401 در یک از دو شیوه جذب عمومی و اختصاصی شرکت کرده اند، تمایل دارند تا پس از شرکت در این آزمون استخدامی، از زمان و نحوه اعلام نتایج آن مطلع شوند. همان طور که می دانید این آزمون برای متقاضیان حوزوی و دانشگاهی به صورت جداگانه برگزار می شود و دارای مراحل مختلفی نیز می باشد.

بنابراین اعلام نتایج آزمون قضاوت به نیز برای این دو گروه به صورت جداگانه اعلام می شود. داوطلبان می توانند در زمان مقرر و از طریق سایت مربوطه نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. در ادامه این مطلب نیز به زمان و نحوه مشاهده نتایج مراحل آزمون تصدی منصب قضا اشاره خواهیم کرد.

نتایج مرحله تستی و تشریحی جذب عمومی آزمون قضاوت 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت 1401

بعد از نام نویسی افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون قضاوت افرادی که در زمان برگزاری آزمون قضاوت، در این امتحان حضور به عمل آورده اند،  می توانند به صورت الکترونیکی نتایج مراحل مختلف خود را در تاریخ مقرر مشاهده نمایند که موعد انتشار نتایج مراحل مختلف این آزمون به شرح ذیل می باشد.

زمان اعلام نتایج جذب عمومی

نتایج اولیه

داوطلبانی که در آزمون قضاوت مربوط به جذب عمومی سال 1401 شرکت نموده باشند پس از گذارندن مرحله تستی منتظر دریافت نتایج خود خواهند بود، تا برای مرحله تشریحی آماده شوند. البته هنوز زمان دقیق انتشار نتایج این مرحله و همچنین زمان اعلام نتایج تشریحی نیز برای هر دو گروه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی مشخص نشده است. البته داوطلبان حوزوی پس از گذراندن مرحله تستی به مصاحبه دعوت خواهند شد. که به محض انتشار جزئیات از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نتایج نهایی

همچنین پس از گذراندن مراحل فوق نتایج نهایی این آزمون که همان نتایج مصاحبه می باشد در تاریخی که طی اطلاعیه ای از طرف سایت سازمان سنجش منتشر می شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

زمان اعلام نتایج جذب اختصاصی

جذب اختصاصی قضات، مراحلی مبنی بر آزمون کتبی ندشته و تنها با داوطلبان پس از ثبت نام در زمان مشخص، تماس گرفته و جهت شرکت در  مصاحبه آزمون قضاوت 1401 از آن ها دعوت به عمل خواهد آمد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از زمان دعوت به مصاحبه حضوری 1401 در دسترس نمی باشد، اما پیش بینی می شود حدودا 10 روز پس از برگزاری مصاحبه، نتایج جذب اختصاصی در سامانه qazahrm.eadl.ir منتشر گردد. جهت آگاهی از اخبار دقیق در این زمینه می توانید به کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره بپیوندید.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون قضاوت 1401

مشاهده نتایج این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد که مراحل تصویری دریافت کارنامه مراحل تستی و تشریحی آزمون تصدی منصب قضا در ادامه این مقاله به تفکیک شرح داده شده است.

 نتایج آزمون تستی جذب عمومی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و سپس روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.

مرحله اول دریافت کارنامه تستی تصدی منصب قضا

  • لینک فعال “اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضا سال 1401 (مرحل تستی)” را انتخاب کنید.

مرحله دوم دریافت کارنامه تستی تصدی منصب قضا

  • در مرحله آخر بایستی با یکی از 3 روش ذیل، اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوطه وارد نمایید وگزینه “مشاهده نتیجه” را بفشارید تا کارنامه نتایج تستی شما برایتان نمایان شود.
  1. روش اول ” جستجوی نتیجه با اطلاعات داوطلبی “ می باشد. در این روش با وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی قادر به مشاهده نتایج خود خواهید بود.
  2. روش دوم ” جستجوی نتیجه با اطلاعات کارت “ است. در این قسمت نیز با وارد نمودن شماره پرونده کارت اصلی، شماره شناسنامه و نیز عبارت امنیتی می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.
  3. روش سوم و در واقع آخرین راه برای مشاهده نتایج آزمون ” جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی “ می باشد. در صورتی که اطلاعات داوطلبی یا اطلاعات کارت خود را در اختیار ندارید این روش بهترین گزینه جهت دستیابی به نتایج آزمون می باشد. کافی است تا نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی را وارد نمایید تا وارد صفحه اعلام نتایج شوید.

مرحله سوم دریافت کارنامه تستی تصدی منصب قضا

 نتایج آزمون تشریحی جذب عمومی داوطلبان دانشگاهی

  • مانند دو قسمت قبل پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، می بایست قسمت “سایر آزمون های استخدامی” را برگزینید.

مرحله اول دریافت نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا

  • حال لینک فعال “اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 1401” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم دریافت نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا

با ورود به صفحه جدید، 3 روش برای مشاهده نتایج آزمون تشریحی خود در پیش دارید که در هر سه شیوه لازم است عبارت امنیتی نشان داده شده در سایت را وارد نمایید تا پس از فشردن گزینه “مشاهده نتیجه” نتایج آزمون برای شما نمایان شود.

  • شیوه اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خود را وارد نمایید.
  • شیوه دوم : در صورت استفاده از این روش می بایست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد کنید.
  • شیوه سوم : در روش آخر نیز تنها با وارد کردن نام خانوادگی، نام و شماره شناسنامه قادر به مشاهده نتایج خود خواهید بود.

مرحله سوم دریافت نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا

 نتایج نهایی جذب عمومی داوطلبان حوزوی 

اعلام نتایج این آزمون نیز مانند آزمون داوطلبان دانشگاهی منصب قضا، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

  1. ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه کنید و از سمت راست سایت گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.مرحله اول دریافت کارنامه تستی تصدی منصب قضا
  2. روی لینک فعال “اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضا (ویژه داوطلبان حوزوی) سال 1401” کلیک کنید.مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون تصدی منصب قضا ویژه داوطلبان حوزوی 
  3. در این جا نیز با 2 روش برای مشاهده نتایج خود رو به رو خواهید شد :
  • جستجوی نتیجه با شماره داوطلبی : در روش اول شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی را وارد نمایید و سپس روی “مشاهده نتیجه” کلیک کنید.
  • جستجوی نتیجه با شماره پرونده : در این روش با وارد نمودن شماره پرونده، شماره شناسنامه، عبارت امنیتی و در نهایت کلیک روی گزینه “مشاهده نتیجه” می توانید نتایج آزمون را مشاهده کنید.مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون تصدی منصب قضا ویژه داوطلبان حوزوی 

راهنمای مشاهده نتایج آزمون قضاوت 1401 مرحله جذب اختصاصی

جهت مشاهده نتیجه مصاحبه علمی مرحله جذب اختصاصی می بایست به پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی به نشانی qazahrm.eadl.ir مراجعه کرده و مطابق با مراحلی که در ادامه به صورت تصویری در اختیار شما قرار داده شده است، به نتیجه دست یابید.

  1. وارد سامانه اعلام نتایج به نشانی qazahrm.eadl.ir شده و در سمت راست تصویر، بر روی “جذب اختصاصی 1401” کلیک نمایید.مرحله اول مشاهده نتایج آزمون قضاوت مرحله جذب اختصاصی
  2. پس از ورود به صفحه بعد از کادر سمت راست تصویر گزینه ” مشاهده نتیجه مصاحبه علمی “ را انتخاب کنید.
    مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون قضاوت مرحله جذب اختصاصی
  3. سپس در صفحه پیش رو، دو روش برای مشاهده نتیجه وجود خوهد داشت.
  • روش اول: وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری، کد ملی، شماره شناسنامه
  • روش دوم: وارد کردن کد رهگیری، کد ملی و شماره شناسنامه. سپس ازانتخاب شیوه ورود دکمه “مشاهده نتیجه مصاحبه” را بفشارید.
    مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون قضاوت مرحله جذب اختصاصی

اعتراض به نتایج آزمون قضاوت 1401

شما داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال یا اعتراض در مرحله جذب عمومی، حداکثر تا ده روز بعد از اعلام نتیجه می توانید به سایت رسمی سازمان سنجش مراجعه و در قسمت “سیستم پاسخگویی” موضوع خود را مطرح کنید.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اعتراض به نتایج جذب اختصاصی آزمون قضاوت امکان پذیر نمی باشد و تنها داوطلبان جذب عمومی می توانند به نتایج به دست آمده اعتراض نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه مرحله جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۱در چه تاریخی منتشر می شود؟

هنوز زمان دقیق اعلام این نتایج مشخص نمی باشد که در صورت انتشار جزئیات از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

2- نتایج آزمون قضاوت جذب اختصاصی ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

همانطور که گفته شد در زمان مشخصی داوطلبان دعوت به مصاحبه خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از زمان دعوت به مصاحبه در دسترس نیست، اما پیش بینی می شود حدودا 10 روز پس از برگزاری مصاحبه، نتایج در سامانه qazahrm.eadl.ir منتشر گردد.

3- نتایج جذب عمومی آزمون تصدی منصب قضا را چگونه می توان مشاهده نمود؟

نتایج این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده می باشد که مراحل آن به طور دقیق در این مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی