خانه تیزهوشان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

دانش آموزان پایه ششم هر ساله می توانند جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدامات لازم را به عمل آورند که البته شرکت در آزمون مدارس سمپاد با پرداخت مبلغی همراه می باشد. دانش آموزان پایه ششم نیز برای ورود به دوره متوسطه این مدارس می بایست با پرداخت هزینه، نام نویسی خود در my.medu.ir را تکمیل نموده و در صورت پذیرش در آزمون تیزهوشان ، تحصیل خود را در این مدارس آغاز کنند. لازم به ذکر است که نام نویسی تنها با تسویه مبلغ تعیین شده و بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان امکان پذیر خواهد بود.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1403 – 1404، به صورت آنلاین از طریق سامانه نام نویسی قابل پرداخت خواهد بود.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

جهت گزینش دانش آموزان مستعد برای تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان، وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان پرورش استعدادهای درخشان اقدام به برگزاری آزمونی با عنوان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می نماید. ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم مستلزم پرداخت مبلغی به عنوان هزینه نام نویسی می باشد که طبق انتشار دستورالعمل آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان برای  ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ، 100 هزار تومان می باشد. لازم است که داوطلبان در هنگام پرداخت هزینه مذکور به چند نکته توجه داشته باشند:

  • نکته 1: مبلغ ذکر شده ثابت بوده و دریافت هرگونه مبلغی به جز آن ممنوع می باشد.
  • نکته 2: پرداخت هزینه خارج از سامانه ثبت نام اعتباری ندارد و مبلغ واریزی عودت داده نمی شود.
  • نکته 3: داوطلبان می بایست پس از پرداخت مبلغ ثبت نام، شماره پیگیری را که به منزله ثبت نام قطعی است دریافت نمایند

شما می توانید برای دریافت اطلاعات و اخبار مربوط در این زمینه عضو کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره باشید.

مهلت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

مهلت پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون همزمان با بازه ثبت نامی خواهد بود. داوطلبان از 18 تا 28 فروردین 1403 فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه آزمون و ثبت اقدام نمایند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، می توان در بازه زمانی مشخص، مبلغ مورد نظر را به صورت اینترنتی پرداخت نمود. طی اخبار جدید منتشر شده، از این پس تمامی فرآیندهای مربوط به آزمون های تیزهوشان از ثبت نام تا اعلام نتایج توسط سامانه پادا صورت می گیرد. جهت آشنایی با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سامانه مذکور، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

  • وارد سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به آدرس my.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی و سریال شناسنامه را وارد سپس “ورود” را بفشارید.
  • در ادامه، گزینه “آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان“ را انتخاب کنید.
  •  در انتها با پرداخت هزینه نام نویسی، درخواست خود را به ثبت برسانید. در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز انجام شود، کد پیگیری ثبت نام روی نمایشگر شما نشان داده می شود. آن را دریافت نموده و تا پایان مراحل آزمون و ورود به مدرسه نزد خود نگه دارید.

3 نکته تکمیلی

  1. همان طور که اشاره کردیم، این مبلغ صرفا از طریق سامانه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم می باشند، قابل پرداخت است و از کسانی که با استفاده از دستگاه های خودپرداز و یا با مراجعه به بانک ها این مبلغ را پرداخت نموده اند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
  2. همچنین وجه پرداختی توسط این افراد به هیچ وجه قابل برگشت نخواهد بود و دریافت هر مبلغی بیش از مقدار تعیین شده ممنوع می باشد.
  3. در صورتی که به هر دلیلی در مهلت اولیه ثبت نام موفق به نام نویسی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از پایه ششم به هفتم نشده اید، می توانید در مهلت مجددی که معمولا برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم در نظر گرفته می شود، نسبت به نام نویسی و پرداخت هزینه نام نویسی اقدام نمایید.

سوالات متداول

1- مهلت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه صورت می باشد؟

مهلت پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون همزمان با بازه ثبت نامی خواهد بود. داوطلبان از 18 تا 28 فروردین 1403 فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه آزمون و ثبت اقدام نمایند.

2- پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چگونه انجام می شود؟

این فرآیند از طریق سامانه my.medu.ir انجام می گیرد که به طور کامل در متن مقاله بیان شده است.

3- هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چقدر می باشد؟

هزینه برای سال ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴، 100 هزار تومان تعیین شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. امین عزتی

    سلام من در آزمون تیزهوشان ثبت نام کردم ولی پولش را نتونستم واریز کنم از ۲۶بهمن سال ۱۳۹۹تمدید می کنید در آن زمان من نه تونستم ثبت نام کنم و نه پولش را بریزم اما در فروردین ثبت نام کردم اما به خاطر کرونا که همه جا بسته شد نتونستیم بریم از کافی نت ها پول را واریز کنیم الان هم به سایت می رویم ولی سایت بسته است

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در صورتی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده اید، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، می توانید هزینه مربوطه را واریز نمایید.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد