خانه کارشناسی ارشد هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هزینه نام نویسی آزمون ارشد دانشگاه آزاد
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست در موعد مقرر که هفتم آبان تا ۱۳ آبان ماه انجام می شود، با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود جهت شرکت در آزمون ورودی این مقطع اقدام کنند. نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد نیز مانند سایر آزمون ها مستلزم پرداخت مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام می باشد که این وجه به منظور ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  پس از واریز به هیچ وجه مسترد نمی گردد. لذا صرفا در صورتی که واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هستید، اقدام به پرداخت این وجه نمایید.

 

✅ ️لینک مستقیم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام می باشد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

تمامی داوطلبانی که برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کرده اند می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت پرداخت هزینه نام نویسی اقدام نمایند. لازم است بدانید که این زمان برای امسال از 7 آبان لغایت 13 آبان ماه در نظر گرفته شده است.

همچنین این امکان وجود دارد که با اتمام بازه زمانی مذکور مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  در نظر گرفته شود ولی از آنجایی که هنوز اطلاعیه ای در این خصوص در دسترس نمی باشد، شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از زمان دقیق آن، عضو  کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره باشید تا از اخبار بروز در این زمینه آگاهی یابید.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم تمامی مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری یکسان می باشد و از همین رو، میزان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و فرآیند پرداخت آن نیز برای داوطلبان تحصیل در هر یک از دانشگاه های مذکور مشابه است. پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم الکترونیکی می باشند، انجام می گیرد.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که میزان مبلغ آن در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد  تعبیه شده است برابر 378 هزار تومان می باشد که داوطلبان می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

بنابر آن چه اشاره شد، چنانچه داوطلبان از دارا بودن کلیه شرایط تعیین شده اطمینان حاصل نمایند، می توانند با طی مراحل نشان داده شده در راهنمای تصویری زیر نسبت به پرداخت هزینه شرکت در این آزمون اقدام کنند.

  • به سایت سازمان سنجش  به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و از منوی سمت راست صفحه گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب کنید.مرحله اول ثبت نام ارشد

 

  • در این صفحه بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403” کلیک نمایید.مرحله دوم ثبت نام ارشد
  • مجدد بر روی لینک “ثبت نام و شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403” کلیک نمایید.مرحله سوم ثبت نام ارشد

 

  • اکنون باید هزینه ثبت نام را از طریق کلیک بر روی عبارت “خرید سریال ثبت نام” پرداخت کنید.مرحله چهارم ثبت نام ارشد

 

  • با کلیک بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام”، همانند تصویر دو گزینه خواهید داشت که می بایست برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 1403، گزینه اول را انتخاب نمایید اما اگر به شرکت در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز تمایل داشته باشید، می توانید با انتخاب گزینه دوم، هزینه ثبت نام در دوره های مذکور را نیز پرداخت کنید.مرحله چهارم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • پس از درج اطلاعات بانکی گزینه “تایید و ادامه” را بفشارید.مرحله ششم ثبت نام ارشد
  • در صفحه ای مشابه تصویر زیر، لازم است اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای نشان داده شده درج نموده و پس از تایید گزینه مربوط به مطالعه ضوابط و یادداشت شماره پیگیری پرداخت، کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.مرحله هفتم ثبت نام ارشد

 

  • پس از طی مراحل مربوطه، اکنون با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید تا مبلغ مورد نظر پرداخت شود.مرحله هشتم ثبت نام ارشد
  • در نهایت نیز صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که حاوی اطلاعات پرداختی شما و یکشماره سریال می باشد. با توجه به این که برای تکمیل فرآیند ثبت نام این سریال لازم است، بنابراین آن را یادداشت کرده و ترجیحا یک نسخه پرینت شده از آن را نیز تهیه نمایید.

مراحل بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1402

پس از طی کردن روند پرداخت خود به صفحه اول بازگشته و با استفاده از سریال اعتباری خریداری شده، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود را تکمیل کنید. سپس با توجه به فرصتی که تا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در اختیار دارید نسبت به تهیه مناسب ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد  اقدام نموده و خود را جهت شرکت در این رقابت آماده کنید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چقدر است؟

این هزینه برای سال ۱۴۰۳ معادل 378 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

2- آیا هزینه ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری متفاوت می باشد؟

خیر، از آن جایی که چند سالی است کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد در قالب یک آزمون برگزار می گردد، نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست.

3- پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد