خانه دکتری هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

آزمون ورودی مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به طور همزمان توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. اگر چه آزمون دکتری این دو دانشگاه با یکدیگر ادغام شده اند اما مسیر این داوطلبان از زمان آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و سراسری از یکدیگر جدا خواهد شد.

علاقمندان به تحصیل در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 1403 که در فرآیند انتخاب رشته قبول می شوند، ممکن است در یک یا چند کد رشته محل خود دعوت به مصاحبه دکتری شوند که برای حضور در جلسه مصاحبه ابتدا بایستی هزینه لازم را به صورت اینترنتی بپردازند.

چنانچه داوطلب در چند واحد دانشگاه آزاد به مصاحبه دکتری دعوت شده باشد، باید برای هر کد رشته هزینه مجزا واریز نماید.

هزینه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دعوت شدگان به مصاحبه این مقطع می بایست به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و مبلغی را بابت وجه مصاحبه واریز نمایند و بدین ترتیب در این فرآیند ثبت نام کنند. این مبلغ ممکن است در سال های مختلف متفاوت باشد و در نهایت توسط دانشگاه ها اعلام می گردد. تاکنون هزینه مشخصی برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 اعلام نشده است.

همچنین لازم به ذکر است فقط از داوطلبانی که هزینه تعیین شده را پرداخت و محل مصاحبه را انتخاب کرده اند، مصاحبه به عمل خواهد آمد. متقاضیان دانشگاه آزاد ممکن است در بیش از یک انتخاب خود دعوت به مصاحبه شده باشند که در این صورت باید برای هر کدام هزینه جداگانه از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

پس از واریز وجه، کد پیگیری پرداخت از سامانه صادر می شود که بایستی پرینت آن به همراه سایر مدارک در روز مصاحبه به مسئولین ارائه داده شود. داوطلبان با مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می توانند از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد واحدهای مختلف آگاهی یافته تا در موعد مقرر و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آن واحد مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که مرحله دوم آزمون دکتری (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان) برای هر داوطلب فقط یک بار انجام می گیرد و عدم مراجعه متقاضی در تاریخ مقرر به منزله انصراف او تلقی خواهد شد، چرا که برگزاری مجدد جلسه مصاحبه به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

نحوه پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری جهت شرکت در مصاحبه مقطع دکتری دانشگاه آزاد معرفی شدند و تمایل به حضور در جلسه ارزیابی علمی و تخصصی دارند، باید در زمان مقرر به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‏، آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه اعلام نمایند.

  • مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و کلیک بر روی لینک فعال “ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی”

مرحله اول ثبت نام مصاحبه دانشگاه ازاد

  • درج نمودن کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی در کادرهای مربوطه و فشردن دکمه “ورود”

مرحله دوم ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 

  • انتخاب یکی از رشه های مجاز نمایش داده شده جهت شرکت در مصاحبه و پرداخت هزینه مربوطه

مرحله سوم ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 

سوالات متداول

1- هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از چه طریقی باید پرداخت شود؟

پرداخت هزینه مربوطه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می گیرد.

2- آیا برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ باید به طور جداگانه برای هر گرایش هزینه پرداخت کرد؟

بله، هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برای هر رشته یا گرایش به صورت جداگانه محاسبه می شود.

3- هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه میزان تعیین شده است؟

در حال حاضر هزینه دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال آینده اعلام نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری