خانه دکتری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود. علاقه مندان می توانند در زمان اعلام شده به سایت مذکور مراجعه و نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. ثبت تمام اطلاعات باید به صورت دقیق و کامل انجام گیرد چرا که هر گونه مغایرت در فرم ثبت نامی با اطلاعات متقاضی باعث محروم شدن وی از ادامه فرآیند پذیرش خواهد شد، البته توجه داشته باشید که این در صورتی است که در زمان های اختصاص یافته به ویرایش اطلاعات، داوطلبان در انجام این امر کوتاهی کنند.

داوطلبان می توانند در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، نسبت به تکمیل و اصلاح مدارک ارسالی خود اقدام نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

چنانچه داوطلبان بعد از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام متوجه شوند که اطلاعات ثبت شده آن ها نیاز به ویرایش دارد، می توانند در فرصت های تعیین شده نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند. البته هنوز زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 و به تبع آن زمان تمدید شده و یا فرصت مجددی که بدین منظور به افراد شرکت کننده اختصاص می یابد، مشخص نشده است، اما به محض اعلام جزئیات از طریق همین مقاله و یا کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه نتوانستند در این آزمون ثبت نام کنند نیز می توانند در بازه زمانی تمدید مهلت و یا فرصت مجدد، نام نویسی خود را در سامانه به انجام برسانند. همچنین شایان توجه است که امکان ویرایش اطلاعات حدودا 3 بار برای داوطلبان فراهم می گردد و دفعات مذکور به شرح زیر هستند.

  1. در زمان ثبت نام آزمون
  2. در مهلت مجدد نام نویسی
  3. به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

توجه داشته باشید که در زمان دریافت کارت مذکور، امکان اصلاح برخی اطلاعات (جنسیت، نوع معلولیت، تصویر بارگذاری شده و زبان خارجی انتخاب شده) وجود ندارد و افراد برای این منظور باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

متقاضیانی که اطلاعات ثبت شده آن ها نیاز به ویرایش دارد، باید در زمان های تعیین شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و اطلاعات اشتباه خود را ویرایش نمایند. راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات را در این مقاله قرار داده ایم که به شرح زیر می باشد:

  • ورود به سایت sanjeshp.ir و انتخاب گزینه “دکتری تخصصی ph.D” از منوی تعبیه شده در سمت راست

مرحله اول ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

  • کلیک بر روی گزینه ” ویرایش ثبت نام – تکمیل مدارک “

مرحله دوم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

  • با ورود به صفحه جدید مجددا بر روی عبارت “ویرایش ثبت نام – تکمیل مدارک” کلیک نمایید.

مرحله سوم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

  • در این صفحه می بایست کد ملی (برای اتباع خارجی شماره گذرنامه) و شماره تلفن همراه (همان شماره ای که در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت کرده اید) خود را وارد و سپس بر روی گزینه “جست و جو” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

  • بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، منتظر دریافت پیامک “یک بار رمز” بمانید و پس از دریافت، آن را وارد نموده و فرم انتخاب رشته خود را ملاحظه و تغییرات لازم را اعمال کنید.

تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی را دارند می بایست در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، اطلاعات خود را به طور دقیق و کامل در سایت بارگذاری نمایند تا در مراحل بعدی آزمون دچار مشکل نشوند. متقاضیان باید 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت خود را دریافت نمایند. جهت کسب اطلاع از زمان و نحوه دریافت این کارت بر روی لینک فوق کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گیرد؟

تا کنون زمان انجام این فرآیند مشخص نشده است اما به محض اعلام تاریخ دقیق آن، اخبار مربوطه در مقاله و کانال دکتری ایران مشاوره قرار می گیرد.

2- ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در کدام سایت انجام می شود؟

جهت اصلاح مدارک ثبت نام این آزمون می بایست به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

3- چه مواردی را می توان در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اصلاح کرد؟

در این مهلت می توان نسبت به تصحیح مدارک ارسالی در سایت ثبت نام و سایر اطلاعات ثبت شده، اقدام نمود که جزئیات آن در متن مقاله بیان شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. مهناز كلاتي

    درود بتده در بازن زمانی ١٩ تا ٢١ موفق به ویرایش رشته انتخابیم برای ازمون دکترای تخصصی علوم پزشکی به علت عدم اطلاع نشدم لطفا محبت کنید بنده رو راهنمایی کنید از چه طریق میتونم رشته مو که اشتباهی پژوهشی انتخاب کردم رو عوض کنم وگرنه یکسال همرم هدر میره زحمتی که کشدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی می بایست درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش پزشکی به ثبت برسانید.

  2. مهسا

    سلام آیا زمان ویرایش اطلاعات رشته امتحانی را میتوان عوض کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی می بایست درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به ثبت برسانید.

مشاوره دکتری پیج دکتری