خانه دکتری کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

تمامی داوطلبانی که پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 در زمان مقرر، فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را انجام داده اند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون می بایست در زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 با در دست داشتن کارت ورود به جلسه جهت شرکت در آزمون حضور یابند.

دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر است. لازم به ذکر است که به همراه داشتن این کارت از الزامات حضور در جلسه آزمون می باشد که در این مقاله به زمان انتشار و نحوه دریافت آن پرداخته شده است.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس دار (شناسنامه یا کارت ملی) از الزامات شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

همان گونه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 باید چند روز قبل از برگزاری آزمون، با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

با توجه به زمان بندی اعلام شده از سوی این مرکز، هر یک از آزمون های دکترای تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت در تاریخ 29 تیر ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری به مشاهده کارت حضور در جلسه خود به صورت الکترونیکی بپردازند. البته لازم به ذکر است که هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشخص نمی باشد لذا در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص خبر از طریق این مقاله و  کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون باید به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند که در ادامه راهنمای تصویری مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت برای شما شرح داده شده است.

مرحله اول ثبت نام

  • در این مرحله می بایست گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ثبت نام

  • حال مجددا بر روی عبارت “کارت ورود به جلسه آزمون” کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام

  • با ورود به این صفحه باید کد ملی (اتباع خارجی شماره گذرنامه خود را باید وارد نمایند) و شماره تلفن همراه خود (همان شماره ای که در فرم ثبت نام وارد نموده اید) را درج کنید، سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید تا رمز ورود به برای شما ارسال شود. بعد از وارد نمودن رمز در سامانه می توانید وارد صفحه شخصی خود شده و کارت ورود به جلسه را مشاهده و دریافت کنید.

مرحله چهارم ثبت نام

رفع نقص در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402

برای تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 شرکت کرده اند، در صورت کامل بودن مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد. این کارت شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، کد و نام رشته محل امتحانی، نوع سهمیه، عکس داوطلبی، آدرس حوزه امتحانی و برخی از مشخصات تحصیلی می باشد.

داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت تمامی اطلاعات مندرج بر روی آن را به دقت بررسی کنند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت نسبت به رفع آن اقدام نمایند. برطرف کردن اختلافات مندرج در کارت ورود به جلسه کارت آزمون دکتری 1401 از دو روش اصلاح به صورت اینترنتی از طریق سایت منتشر کننده کارت و یا به صورت حضوری مراجعه به باجه‌های رفع نقص صورت می پذیرد.

از این رو وزارت بهداشت درمان آموزش برای رفع نقص کارت این دسته از متقاضیان نیز تمهیداتی در نظر می گیرد تا داوطلبان بتوانند اطلاعاتی که به اشتباه در کارت درج شده است را ویرایش کنند. داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند باید با توجه گروه آزمایشی ای که در آن شرکت کرده اند در زمان مقرر در آزمون شرکت نمایند. یکی از دغدغه های شرکت کنندگان بعد از برگزاری آن، زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 می باشد که برای کسب اطلاع درباره آن بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دریافت این کارت مشخص نمی باشد ولی احتمال می رود که کارت این آزمون اواخر تیر ماه منتشر شود که در این صورت خبر از طریق این مقاله در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

2- چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را مشاهده کرد؟

دریافت این کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir امکان پذیر است.

3- داوطلبان هنگام حضور در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه مدارکی را باید به همراه داشته باشند؟

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس دار (شناسنامه یا کارت ملی) از الزامات شرکت در این آزمون می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری