خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402

افرادی که ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری را انجام داده اند، برای شرکت در آزمون بایستی کارت ورود به جلسه آن را دریافت کنند. این کارت حاوی اطلاعاتی نظیر مشخصات هویتی داوطلب، تاریخ و محل برگزاری آزمون می باشد که چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. توجه داشته باشید که ارائه کارت ورود به جلسه به همراه کارت شناسایی متقاضی در روز برگزاری آزمون الزامی است.

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، آدرس باجه های رفع نقص نیز از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

متقاضیان شرکت در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری بایستی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند؛ چرا که همراه داشتن این کارت به همراه کارت شناسایی در روز برگزاری آزمون الزامی است و مجوز ورود داوطلبان به حوزه امتحانی می باشد. زمان دریافت این کارت طبق اطلاعات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری از تاریخ 12 دی ماه 1402 در نظر گرفته شده است.

 

شما عزیزان می توانید با دنبال کردن  پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره، از اخبار مربوط به این آزمون مطلع شوید. توجه داشته باشید مسئولیت عدم اطلاع از زمان هر یک از مراحل آزمون از جمله زمان دریافت کارت ورود به جلسه بر عهده داوطلب بوده و در صورت اتمام مهلت مربوطه حق هیچ گونه اعتراضی برای وی لحاظ نمی گردد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

از آنجایی که شرکت در آزمون بدون داشتن کارت ورود به جلسه ممکن نمی باشد، داوطلبان می بایست در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. شما می توانید برای دریافت کارت از مراحل زیر استفاده نمایید:

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲” کلیک نمایید.
  • در این مرحله با درج اطلاعات ثبت نامی لازم و سپس فشردن دکمه “جستجومی توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت کنید.

رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

شایان ذکر است که علاوه بر ساعت و آدرس دقیق برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، اطلاعات داوطلب نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد که گاهی پیش می آید داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، متوجه نواقصی در آن می شوند. برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون می توان از تاریخ 12 دی ماه ۱۴۰۲ اقدام نمود و در صورت وجود نقص در کارت، متقاضیان می بایست پیش از حضور در جلسه آزمون، نسبت به رفع نواقص موجود در کارت خود اقدام کنند.

 

سازمان سنجش همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه، آدرس باجه های رفع نقص را نیز از طریق سایت خود اعلام می کند. افراد نیز می توانند جهت رفع مشکلات در مدت زمان مقرر که متعاقبا از سوی سایت مذکور اعلام می شود، در ساعات تعیین شده با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس دار به مراکز مربوطه مراجعه نمایند. همچنین در صورتی که کارت شما فاقد عکس می باشد، لازم است یک قطعه عکس 4*3 را نیز همراه خود داشته باشید. البته هنوز فایل PDF آدرس باجه های رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای سال ۱۴۰۲ منتشر نشده اما به محض انتشار، لینک مربوط به آن در جدول زیر فعال خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402
دانلود فایل آدرس باجه های رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می شود.)

داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) الزامی بوده و در صورت عدم به همراه داشتن آن ها، از حضور داوطلب در جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.

 

احتمال می رود حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری که شامل قبولی و یا عدم قبولی داوطلبان در آزمون کتبی می باشد، از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد که متقاضیان در صورت کسب حدنصاب لازم، به مصاحبه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری و گزینش دعوت می شوند.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان دادگستری ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

از تاریخ 12 دی ماه ۱۴۰۲ امکان دریافت این کارت از سایت وجود دارد.

2- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان دادگستری ۱۴۰۲ بایستی از چه طریقی اقدام کرد؟

لینک دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت سازمان سنجش sanjesh.org فعال می شود.

3- جهت رفع مشکلات و نواقص احتمالی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان دادگستری چه اقداماتی باید انجام داد؟

با مراجعه به باجه های رفع نقص که آدرس آن همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، افراد می توانند نواقص آن را تصحیح نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. سینا

    سلام- متاسفانه شماره پرونده م فراموش کردم و فقط فردا وقت دریافت کارت دارم و اصلا کسی پاسگو نیست تلفن که کلا مشغوله و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش هم لینکش نذاشتن باید چیکار کنم
    .

    • ایران مشاوره

      با سلام. شما می بایست از سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش برای گرفتن شماره پرونده و کد پیگیری اقدام نمایید.

  2. حسینی

    سلام شماره پرونده گم کرده ام چطوی میشه به شماره پرونده دسترسی پیدا کرد

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود. برای دریافت شماره پرونده بایستی از سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش کشور اقدام نمایید.

  3. حسین شیربندی

    با درود نحوه دریافت شماره پرونده (زمان ثبت نام) جهت دریافت کارت آزمون کارشناس رستمی دادگستری چگونه است

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت دریافت اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و…)، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را به ثبت برسانید، و یا با سازمان سنجش تماس حاصل نمایید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی