خانه دکتری کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

فارغ التحصیلان و یا دانشجویان سال آخر رشته دکتری عمومی بعد از اتمام دوره عمومی برای دریافت تخصص مورد نظر خود باید در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی شرکت نمایند. در این آزمون که توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود، تعداد زیادی از داوطلبان هر ساله به رقابت می پردازند. اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون از قبیل زمان دریافت کارت ورود به جلسه آن برای شرکت کنندگان حائز اهمیت می باشد. چرا که به همراه داشتن این کارت مجوز حضور داوطلب در محل اجرای آزمون می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون دسایاری پزشکی 1400، در اسفند ماه 99 بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی می بایست کارت ورود به جلسه آن را دریافت کرده و جهت ارائه به مسئولین اجرایی حوزه امتحانی مربوطه، به همراه داشت. بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400، این کارت در هفته منتهی به اجرای آزمون منتشر می گردد. با توجه به زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 1400 در 7 اسفند ماه 99، متقاضیان می بایست حدودا 3 الی 4 روز پیش از تاریخ مذکور به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایید. شما می توانید در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره از زمان دقیق انتشار این کارت مطلع شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

با توجه به این که مجری برگزاری آزمون دستیاری تخصصی، مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد، تمامی امور مربوطه از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آن از طریق سایت این مرکز انجام می شود. متقاضیانی که ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 خود را در تاریخ مقرر انجام داده اند، می توانند مطابق مراحل نشان داده شده در راهنمای زیر کارت خود را مشاهده و پرینت نمایند.

  • وارد سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir شده و از منوی سمت راست  گزینه “تخصصی و فوق تخصصی پزشکی” را انتخاب کنید.

  • در این صفحه، بر روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون” کلیک نمایند.

  • پس از گشوده شدن پنجره ای مطابق تصویر زیر، دکمه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون” را بفشارید.

  • در این بخش باید کادرهای مشخص شده را با اطلاعات مربوط به کد ملی و شماره تلفن همراه را تکمیل نموده و کلید “جستجو” را بفشارید.

تذکر: شماره تلفن شما باید همان شماره ای باشد که در فرم ثبت نام خود درج کرده اید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400

هنگامی که داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند می بایست تمامی اطلاعات درج شده بر روی آن را به دقت بررسی کنند. این اطلاعات شامل تصویر و مشخصات فردی، سهمیه داوطلب، کد رشته محل امتحانی، زمان و محل حوزه امتحانی می باشد. چنانچه داوطلبان مغایرتی نسبت به وضعیت خود با موارد مذکور مشاهده نمودند، لازم است که در اسرع وقت برای رفع نقص آن باید اقدام کنند. چنانچه امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراهم گردد، اطلاعات و جزئیات آن از طریق سایت sanjeshp.ir اعلام می گردد.

شرکت کنندگان باید توجه کنند که به همراه داشتن یک کارت شناسایی معتبر و یا شناسنامه عکس دار علاوه بر کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی می باشد. بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان اطلاعاتی از قبیل محل و زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 1400 درج شده است. مدتی پس از اجرای آزمون، داوطلبان می بایست اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1400 را از طریق اطلاعیه های موجود بر روی سایت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 پیگیری نمایند. اگر نیاز به کسب آگاهی بیشتری از موارد مذکور داشتید، می توانید بر روی لینک های موجود در متن مقاله کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400 چه زمانی منتشر می گردد؟

این کارت در 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود.

2- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی باید از چه طریقی اقدام نماییم؟

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود.

3- بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی چه اطلاعاتی درج شده است؟

اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه هر داوطلب ثبت می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری