خانه دکتری زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401

تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401
زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401

نتایج آزمون دستیاری پزشکی معمولا در زمانی کم تر از دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود و آن دسته از داوطلبانی که توانسته اند حداقل نمره قبولی این آزمون را کسب کنند، می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 1401 معمولا همزمان یا چند روز پس از اعلام نتایج اولیه منتشر می شود و افراد می توانند در زمان بندی مشخص شده از سوی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به به آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir، نسبت به انتخاب کد رشته محل های موردنظر خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد.

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هرساله برای جذب و پرورش نیروهای متخصص در حوزه پزشکی اقدام به برگزاری آزمونی با عنوان “آزمون دستیاری پزشکی” می نماید. واجدان شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی که از میان دارندگان مدرک دکترای حرفه ای یا فارغ التحصیلان پزشکی عمومی می باشند و در آزمون دستیاری پزشکی شرکت کرده اند، می توانند نتایج نتهایی و کارنامه اولیه آزمون خود را در تاریخ مقرر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج دستیاری تخصصی

داوطلبانی که در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی موفق شدند از نمره کل این آزمون (600)، حداقل نمره 150 را کسب کنند، مجاز به انتخاب رشته خواهند بود. دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 1401 تخصصی معمولا همزمان یا چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه در سایت مذکور منتشر خواهد شد. کارنامه اولیه این آزمون برای سال 1401 در تاریخ 31 خرداد ماه از طریق سایت مربوطه منتشر شد.

در حال حاضر زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی تخصصی برای سال 1401 مشخص نمی باشد اما شما همراهان همیشگی ایران مشاوره می توانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره، از جدید ترین اخبار مربوطه از جمله زمان انتشار نتایج در اسرع وقت مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج دستیاری فوق تخصصی

کارنامه اولیه شرکت کنندگان آزمون فوق تخصص دستیاری پزشکی نیز در تاریخ 27 فروردین ماه سال جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان می توانستند نسبت به انتخاب محل اقدام نمایند. همچنین نتایج نهایی این آزمون نیز در تاریخ 31 خرداد ماه 1401 از طریق سایت مذکور اعلام شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 نسبت به نام نویسی خود اقدام کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی، سر جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند نتایج خود را از طریق سایت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی مشاهده نمایند که مراحل آن در ادامه بیان شده است.

دریافت نتایج دستیاری تخصصی

شرکت کنندگانی که موفق به کسب حداقل نمره 150 از نمره کل آزمون (600) شده باشند، مجاز به شرکت در انتخاب رشته شده و می توانند تا 10 رشته انتخاب نمایند. مراحل دریافت نتایج در راهنمای تصویری زیر ارائه شده است.

  • ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و انتخاب گزینه “دستیاری تخصصی پزشکی” از بخش “تخصصی و فوق تخصصی پزشکی” مرحله اول مشاهده نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی
  • کلیک بر روی لینک فعال “دریافت کارنامه علمی – مشاهده پاسخنامه” مرحله دوم مشاهده نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی
  • درج اطلاعات کاربری شامل کد ملی و شماره تلفن همراه خود در کادرهای مشخص شده و فشردن دکمه “جستجو”مرحله چهارم مشاهده نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

دریافت نتایج دستیاری فوق تخصصی

با توجه به اینکه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی فوق تخصصی در تاریخ 31 خرداد ماه بود، در ادامه مراحل مشاهده نتایج آن را قرار داده ایم.

  • به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir وارد شوید و از بخش “تخصصی و فوق تخصصی پزشکی” بر روی گزینه “دستیاری فوق تخصصی پزشکی” از منوی موجود در سمت راست سایت کلیک کنید.مرحله اول مشاهده نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی
  • سپس گزینه “نتیجه نهایی آزمون” را انتخاب نمایید.مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی
  • پس از درج کد رهگیری و کد ملی، کلید “جستجو” را بفشارید.مرحله چهارم مشاهده نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

سپس وارد صفحه اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی 1401 شده و می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

آزمون دستیاری تخصصی پزشکی که به منظور پذیرش نیروی انسانی متخصص و حاذق در جایگاه رزیدنت و دستیار پزشک و آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی، با هدف جذب نمودن نیروی دستیار فوق تخصص پزشک، هر سال زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار می شود که داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ها می بایست از تمامی اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان مربوطه مطلع بوده و در زمان مشخص، هر مرحله از آزمون را طی نمایند. لازم به ذکر است تمامی افراد می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون دستیاری پزشکی1401 عضو کانال تلگرام ایران مشاوره شده و از تمامی اخبار مربوطه آگاه شوند.

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی ۱۴۰۱ در چه تاریخی منتشر می شود؟

نتایج اولیه این آزمون در تاریخ 31 خرداد ماه ۱۴۰۱ منتشر شده است.

2- نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ را از طریق کدام سایت می توان مشاهده نمود؟

این نتایج از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قابل مشاهده می باشد.

3- چگونه می توان نتایج آزمون دستیاری پزشکی را دریافت کرد؟

مراحل دریافت نتایج آزمون دستیاری پزشکی در این مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری