خانه آزمون زبان های خارجی کارت ورود به جلسه آزمون سامفا

کارت ورود به جلسه آزمون سامفا

کارت ورود به جلسه آزمون سامفا
کارت ورود به جلسه آزمون سامفا
آزمون سنجش استانداردهای مهارت زبان فارسی که بیشتر با نام مخفف “سامفا” شناخته شده است ، به منظور ارزیابی سطح آشنایی اتباع غیر ایرانی و سنجش سطح مهارت های آنان در زبان فارسی برگزار می گردد. ارائه مدرک زبان فارسی به اتباع غیر ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه های ایران را دارند و یا با هدف اشتغال و اقامت به کشور ما مهاجرت کرده اند ، تنها با شرکت در آزمون سامفا و کسب نمره قبولی امکان پذیر می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون سامفا 98 ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نموده اند ، برای حضور در جلسه آزمون ، می بایست کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. کارت شرکت در آزمون سامفا در زمان مقرر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. برای اطلاع از جزئیات دریافت کارت ، با ما همراه باشید.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون سنجش استانداردهای مهارت زبان فارسی (سامفا) و کارت شناسایی معتبر عکس دار برای حضور در جلسه آزمون الزامی می باشد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سامفا 98

با توجه به این که ششمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی) در صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه 98 ، که برابر با تاریخ 23 ژانویه 2020 می باشد در برخی از شهرهای کشور از جمله : اصفهان ، تهران ، مشهد ، قزوین ، سنندج و همدان و بعضی از کشورها اعم از : عراق (شهرهای: بغداد ، اربیل و سلیمانیه) و لبنان (شهر بیروت) برگزار می شود که داوطلبان ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون می باشند.

زمان انتشار کارت آزمون سامفا

کارت ورود به جلسه آزمون سنجش استانداردهای مهارت زبان فارسی (سامفا) هم چنین برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه یکم بهمن ماه لغایت روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ، (از 21 تا 22 ژانویه 2020) ، بر روی سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی ، کارت خود را مشاهده و پرینت نمایند.

نحوه دریافت کارت آزمون سامفا

پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ، محل استقرار کارت های ورود به جلسه داوطلبانی می باشد که در آزمون سامفا ثبت نام نموده اند. برای دریافت کارت مستلزم پیمودن مراحل زیر خواهید بود.

ورود به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org.

از سمت راست سایت مذکور ، بر روی گزینه ” آزمون سامفا “ کلیک نمایید.

مرحله اول کارت آزمون سامفا

با ورود به صفحه جدید ، بر روی عبارت ” کارت شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی “ کلیک کنید.

مرحله دوم کارت آزمون سامفا

در این صفحه ، دو روش برای مشاهده کارت ورود به جلسه ، پیش روی شما قرار دارد:

1- وارد نمودن شماره پرونده + شماره گذرنامه

2- وارد نمودن شماره پرونده + شماره داوطلبی

مرحله سوم کارت آزمون سامفا

رفع نقص کارت شرکت در آزمون سامفا 98

داوطلبان شرکت کننده در آزمون سامفا می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه خود ، نهایت دقت را در بررسی مندرجات کارت داشته باشند. اگر داوطلبی مغایرتی را در کارت ورود به جلسه خود مشاهده نماید می بایست برای رفع نقص آن در اسرع وقت اقدام نماید.

آن دسته از داوطلبانی که مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی خود با مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده می نمایند باید در روز چهارشنبه دوم بهمن ماه 98 (22 ژانویه) ، صبح از ساعت 8:30 لغایت 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 لغایت 17:00 با به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی و یا اصل شناسنامه) و چنان چه عکس روی کارت آن ها مغایرت دارد ، با به همراه داشتن دو قطعه عکس ، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند و با شرح مشکل خود به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در این باجه رفع نقص ، نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر: اگر داوطلبی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده باشد ، برای دریافت آن ها می بایست با توجه به تاریخ و ساعات فوق به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نماید.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که در حوزه های خارج از کشور در آزمون مذکور ثبت نام نموده اند برای رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه خود باید در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده است مراجعه کنند.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون سامفا

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، آدرس باجه های رفع نقص آزمون سامفا به شرح زیر می باشد:

دانشگاه اصفهان: اصفهان ، میدان آزادی ، دروازه شیراز ، خیابان دانشگاه ، درب شمالی دانشگاه ، دفتر ستاد آزمون ها

موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی: تهران ، خیابان ولیعصر (عج) ، بالاتر از پارک وی ، بین پسیان و زعفرانیه ، پلاک 3011

دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد ، میدان آزادی ، بزرگراه شهید کلانتری ، مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان ، ساختمان شماره یک

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزوین: قزوین ، بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، روبروی بانک ملت ، مرکز آموزش زبان فارسی

دانشگاه کردستان: کردستان ، خیابان پاسداران ، دانشگاه کردستان ، ساختمان مرکزی دانشگاه

دانشگاه بوعلی سینا همدان: همدان ، خیابان مهدیه ، مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

حوزه های خارج از کشور: داوطلبانی که در حوزه های خارج از کشور در آزمون مذکور ثبت نام نموده اند برای رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه خود باید در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده است مراجعه کنند.

با برگزاری آزمون سنجش استانداردهای مهارت زبان فارسی (سامفا) در سوم بهمن ماه 98 ، داوطلبان منتظر اعلام نتایج آزمون سامفا ، خواهند بود. معمولا نتایج آزمون حدودا دوماه پس از زمان برگزاری آن منتشر می شود که داوطلبان می توانند با در دست داشتن اطلاعات مورد نیاز کارنامه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند. اگر تمایل دارید به محض اعلام نتایج ، خبر مربوط به آن را دریافت کنید پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ،  عضو شوید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره