خانه مدارس کانال تلگرام مدارس

کانال تلگرام مدارس

کانال تلگرام مدارس
کانال تلگرام مدارس
یکی از پرطرفدارترین اخباری که هر روزه منتشر می شوند خبرهای مربوط به حوزه تحصیلی هستند. در کانال ها و سایت های تحصیلی معمولا کمتر به موضوع مدارس پرداخته می شود و عمده ی خبرها معمولا اخبار مربوط به دانشگاه و موضوعات دیگر تحصیلی را در بر می گیرند. به همین دلیل مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره علاوه بر ارائه امکاناتی همچون مشاوره تحصیلی تلفنی، آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به حوزه مدارس را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با شما به اشتراک می گذارد.

دانش آموزان و والدینی که تمایل دارند در اسرع وقت از اخبار معتبر مربوط به حوزه تحصیلی خود با خبر شوند می توانند با عضویت در کانال تلگرام مدارس ، اخبار مرتبط با آن از جمله: زمان ثبت نام مدارس مختلف، ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی، و خبرهای مهمی از این دست را دریافت نمایند.

برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار مربوط به حوزه مدرسه، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید.

اخباری که در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره دریافت خواهید کرد

و صدها موضوعات دیگر که در این کانال به آن پرداخته می شود که شما می توانید با عضویت در آن، به روزترین و موثق ترین اخبار (اطلاعیه هایی که توسط مراجع اصلی نظیر آموزش و پرورش به انتشار می رسند) را در اسرع وقت دریافت نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس