خانه دانشگاه آزاد آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نحوه ویرایش اطلاعات از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402
آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

به طور کلی ممکن است شما نیز هنگام درج اطلاعات برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دچار اشتباه و خطا شوید که در این صورت به دنبال راهی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می گردید. به همین منظور سایت ثبت نامی آن به داوطلبانی که برای شرکت در آزمون اقدام می نمایند، این امکان را فراهم می آورد تا در صورت بروز خطا و درج اطلاعات اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه بتوانند با مراجعه به باجه های رفع نقص، نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲ (به محض انتشار، فعال می شود.)

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و بررسی مندرجات آن می توان از اطلاعاتی که ممکن است به اشتباه بر روی کارت درج شده باشند، با خبر شوید. برخی از این اطلاعات به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش هستند اما برای اصلاح چندی از اطلاعات دیگر، داوطلبان بایستی شخصا نسبت به حضور در محل باجه های رفع نقص اقدام کنند.

لازم به ذکر است که زمان مراجعه به باجه های رفع نقص سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده اما به محض اعلام تاریخ آن متن مقاله بروز می شود. در سال گذشته 3 روز قبل از زمان برگزاری آزمون امکان ویرایش اطلاعات با مراجعه به باجه های رفع نقص فراهم بود. فراموش نکنید که برای مراجعه به باجه های رفع نقص، می بایست کارت شناسایی و مدارک هویتی معتبر خود را به همراه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره عضو شوید تا در اسرع وقت از زمان مراجعه به باجه های رفع نقص مطلع شوید.

موارد قابل ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

همان گونه که ذکر شد تنها برخی از موارد از جمله معدل، برخی مشخصات شخصی و… که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 در سایت درج شده اند، از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org قابل تغییر هستند. اما جهت ویرایش سایر حالات که در ادامه ذکر کردیم، بایستی به باجه های رفع نقص مراجعه شود.

  • عدم وجود عکس یا مغایرت آن با تصویر شخص داوطلب
  • اطلاعات مربوط به جنسیت متقاضی
  • اشتباه در درج نوع معلولیت
  • نبود مهر بر روی عکس کارت ورود به جلسه آزمون ارشد
  • ناخوانا بودن شماره داوطلبی
  • اشتباه در درج اطلاعات مربوط به دین
  • مغایرت سهمیه درج شده با واقعیت
  • نادرست بودن زبان خارجی نوشته شده بر روی کارت ورود به جلسه

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش و مقاله روبه رو در قالب فایل پی دی اف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. جهت دانلود این فایل می توانید روی لینک زیر در متن کلیک نمایید. البته این فایل برای سال گذشته است و به محض انتشار فایل سال 1402 لینک آن فعال می شود.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲ (به محض انتشار، فعال می شود.)

اگر با مواردی مثل فقدان عکس بر روی کارت، واضح نبودن عکس درج شده، نبود مهر بر روی عکس یا واضح نبودن آن مواجه شدید، با به همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) می بایست به نزدیک ترین باجه رفع نقص مراجعه نموده و به اصلاح نواقص موجود بپردازید.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اقدام کرد؟

زمان انجام این فرآیند تا کنون مشخص نشده است.

2- ویرایش اطلاعات نادرست مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲ از چه طریقی امکان پذیر است؟

داوطلبان می توانند با توجه به نوع نقص پیش آمده، از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش یا باجه های رفع نقص نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

3- چگونه می توان به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲ دسترسی یافت؟

آدرس این باجه ها، همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و همچنین لینک موجود در این مقاله قابل دریافت می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره