خانه کارشناسی ارشد ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402
ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

پس از انجام فرآیند مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بسیاری از افراد متوجه وجود اشتباهاتی در اطلاعات وارد شده خود در سیستم نام نویسی می شوند که نیازمند ویرایش است و از آن جهت که صحت مندرجات ثبت شده در فرم تقاضانامه بسیار حائز اهمیت می باشد، سازمان سنجش آموزش کشور امکانی را برای این دسته از افراد فراهم نموده تا بتوانند در صورت بروز خطا، اطلاعات نام نویسی خود را اصلاح کنند. این امکان علاوه بر مهلت اولیه نام نویسی، در بازه زمانی که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تعیین می گردد نیز قابل اجرا می باشد.

داوطلبان شرکت در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد می توانند در زمان و تمدید مهلت ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

همان طور که گفته شد، از آن جایی که صحت اطلاعات وارد شده هنگام ثبت نام از اهمیت بسیاری برخوردار است و در صورت عدم رعایت آن، پذیرش داوطلب لغو می گردد، سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری این فرآیند معمولا با در نظر گرفتن سه بازه زمانی مختلف، متقاضیان را برای ویرایش اطلاعات خود یاری می دهد.

این افراد می توانند در تاریخ های مندرج در جدول زیر با مراجعه به سایت سازمان سنجش و طی مراحلی که در ادامه خواهد آمد، به اصلاح اطلاعات مندرج در فرم نام نویسی خود بپردازند. زمان ثبت نام سال 1402 هنوز مشخص نیست اما به محض این که تاریخ دقیق نام نویسی و دریافت کارت ورود به جلسه اعلام شود، متن مقاله بروز شده و در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره نیز اطلاع رسانی می شود.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
زمان ثبت نامتمدید مهلت ثبت نامزمان دریافت کارت ورود به جلسه
هنوز مشخص نیست.هنوز مشخص نیست.هنوز مشخص نیست.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام کنندگان این آزمون می بایست برای ویرایش اطلاعات خود به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند اما برخی از اطلاعات صرفا با حضور در باجه های رفع نقص قابل اصلاح می باشد که در ادامه مقاله به آن اشاره شده است.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مرحله اول

  • سپس در این مرحله بر روی لینک “سیستم ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دوره های فراگیر دانشگاه آزاد” کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مرحله دوم

  • در این صفحه کلید “ویراش اطلاعات” از منوی سمت راست را فشار دهید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مرحله سوم

  • اکنون در صفحه پیش رو، پس از وارد کردن شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و همچنین درج عبارت امنیتی، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مرحله چهارم

اکنون پس از ورود به پنل کاربری خود می توانید اطلاعات ذکر شده همچون نام و نام خانوادگی و… را ویرایش نمایید.

باجه های رفع نقص ویرایش اطلاعات کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

همان طور که پیش از این گفته شد، داوطلبان برای ویرایش اطلاعاتی همچون یک سری از اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود نیازمند مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می باشند. لازم به ذکر است معدل و همچنین سال و نام دانشگاه محل فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی از جمله اطلاعاتی هستند که به صورت اینترنتی و مطابق با روش فوق قابل ویراش می باشند.

باجه های رفع نقص به صورت مراکزی در هر منطقه با همانگی سازمان سنجش آموزش کشور برای مراجعه متقاضیان دایر می گردند که دوطلبان در زمان های تعیین شده می توانند با حضور در این مراکز به اصلاح موارد مورد نیاز خود بپردازند. آدرس این باجه ها در قالب فایل pdf از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد که به محض صدور آن، لینک دانلود مربوطه در جدول زیر فعال خواهد شد.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص ویرایش اطلاعات ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 (به زودی منتشر می شود.)

 

سوالات متداول

1- داوطلبان چه زمانی می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اقدام نمایند؟

جهت انجام این فرآیند متقاضیان می توانند در سه بازه زمانی فرصت اولیه ثبت نام، تمدید مهلت نام نویسی و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه نسبت به این امر اقدام نمایند.

2- ویرایش کدام یک از اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی صورت می پذیرد؟

جهت ویرایش اطلاعاتی همچون معدل و همچنین سال و نام دانشگاه محل فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی می توانید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید.

3- آیا در صورت ارسال عکس اشتباه جهت ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، می توان آن را به صورت اینترنتی ویرایش کرد؟

خیر، بدین منظور لازم است هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود به همراه یک قطعه عکس پرسنلی در محل باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور حضور پیدا کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد