خانه کارشناسی ارشد آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد یکی از مهم ترین لازمه های شرکت در این آزمون مهم است که به کمک آن می توان داوطلبان را به درستی احراز هویت نمود. به همین منظور، کلیه مندرجات روی این کارت بایستی به شیوه ای صحیح و کامل نوشته شده باشد و هرگونه نقص یا اشتباه از لحاظ صحت اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد از طریق مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یا باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه رفع گردد. توجه نمایید که اشکالاتی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، زبان خارجی مورد نظر و… از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص قابل اصلاح خواهد بود.

داوطلبان می توانستند در یکی از روزهای 2 و 3 اسفند ماه 1402 به منظور ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1403 خود به صورت حضوری اقدام کنند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403 و هرگونه اقدام جهت ویرایش اطلاعات مندرج بر روی آن، می بایست در بازه زمانی مشخص شده در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری صورت پذیرد. شرکت کنندگان می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به باجه های رفع نقص در یکی از روزهای 2 و 3 بهمن ماه 1402 از ساعت 8:30 الی 12 و 14 الی 17، ویرایش کنند.

در صورت وجود اشکالاتی از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل، معدل دوره کارشناسی می بایست از تاریخ 30 بهمن لغایت 4 اسفند ماه 1402 و قبل از زمان برگزاری به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و در قسمت “ویرایش اطلاعات” اصلاحات مربوطه را به انجام برسانید.

موارد قابل اصلاح کارت ورود به جلسه کنکور ارشد در هنگام مراجعه به باجه های رفع نقص ۱۴۰۳

به طور کلی و با توجه به نوع نقص، دو روش برای ویرایش اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد تعیین شده است. در مواردی که مربوط به بند معلولیت مشکلی مشاهده می شود، متقاضی ملزم به مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد خواهد بود و اصلاح این اطلاعات با رجوع به سایت سازمان سنجش امکان پذیر نمی باشد.

نکته1: توجه داشته باشید که در صورت وجود اشکال در اطلاعات شناسنامه ای شامل بند های 1، 2، 3، 4، 5، 6 می بایست به اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود مراجعه نمایید.

موارد دیگری از جمله معدل، سهمیه، نام رشته تحصیلی و... از اطلاعاتی به حساب می آیند که ویرایش آن از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش  در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر خواهد بود. توجه کنید که برای دسترسی به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد، می بایست شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را در اختیار داشته باشید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

در همان مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، فهرستی شامل آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد در هر استان، توسط سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می گردد که متقاضیان می بایست جهت اصلاح مندرجات کارت خود به این مراکز مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که عدم اقدام جهت ویرایش مشخصات مذکور، ممکن است منجر به ممانعت از حضور داوطلب بر سر جلسه امتحان کنکور کارشناسی ارشد شود. در ادامه مطلب لینک دانلود فایل آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403 قرار داده شده است.

 

سوالات متداول

1- اصلاح اطلاعات نادرست یا ناقص مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ چه زمانی و از چه طریقی امکان پذیر است؟

داوطلبان با توجه به نوع نقص پیش آمده می توانند در یکی از روز های 2 یا 3 اسفند ماه 1402 و در ساعت ذکر شده در مقاله به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

2- در چه مواردی می توان برای ویرایش اطلاعات، به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد مراجعه نمود؟

مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده تنها می توان در خصوص وجود مشکل در بند معلولیت به صورت حضوری مراجعه نمود.

3- چگونه می توان از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد مطلع شد؟

آدرس این باجه ها، همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارشد، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و در مقاله فوق قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد