خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

زمان اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲
اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

معمولا پیش از اتمام بازه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر کدام از آزمون های استخدامی این مرکز و یا با اتمام این مهلت، تغییراتی در دفترچه ثبت نام تحت عنوان اصلاحات صورت می گیرد. در مورد آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی نیز شاهد این تغییرات بودیم که اصلاحات در چندین مرحله و برای بخش ها و بندهای مختلف دفترچه ثبت نام اعلام شد.

از جمله مواردی که طی اصلاحیه هایی در دفترچه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، منتشر می گردد، می توان به اضافه کردن شغل محل ها و تغییرات مرتبط با شرایط هر بخش اشاره کرد. علاوه بر این سازمان سنجش در صورت لزوم با تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فرصت لازم برای ویرایش های لازم را به داوطلبان ارائه می‌نماید.

اصلاحیه های دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ در اواخر اسفند سال گذشته و در چهار مرحله منتشر شد.

زمان انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402

تمام داوطلبان و کسانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش آموزگار ابتدایی را دارند باید اقدام به تهیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرده و آن را مطالعه کنند. مجری اصلی این آزمون که سازمان سنجش زیر نظر آموزش و پرورش است، تمام نکات، شرایط، سهمیه ها و تذکرات لازم را در دفترچه ثبت نام عنوان می کند.

یکی از شرایطی که داوطلبان این آزمون بعد از انتشار دفترچه های اصلی ثبت نام با آن روبرو می شوند، اصلاحیه های دفترچه اصلی و ویرایش های مرتبط با آن است. زمان انتشار آخرین اصلاحیه دفترچه ثبت نام برای آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲، 22 اسفند 1401 بود.

اصلاحیه های دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402
دفعات اعلام اصلاحیهتاریخ انتشار اصلاحیه دفترچه
اصلاحیه اول دفترچه ثبت نام16 اسفند 1401
اصلاحیه دوم دفترچه ثبت نام20 اسفند 1401
اصلاحیه سوم دفترچه ثبت نام21 اسفند 1401
اصلاحیه چهارم دفترچه ثبت نام22 اسفند 1401

با توجه به برگزاری آخرین آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در نیمه اول سال ۱۴۰۲، زمان انتشار دفترچه اصلی ثبت نام و اصلاحات آن برای دفعات بعدی نیز احتمالا در نیمه دوم سال 1402 اعلام خواهد شد. به محض اعلام زمان انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام برای دوره های بعدی، اطلاعات آن در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره قرار خواهد گرفت و مطالب این صفحه نیز به روزرسانی خواهد شد.

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

تمام اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر کدام از آزمون های دبیری و آموزگار ابتدایی و تمام اطلاعیه های مربوط به این دو آزمون توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود. برای سال جاری 1402 نیز شاهد برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در نیمه اول سال و فصل بهار بودیم که تعداد قابل توجهی داوطلب از سراسر کشور داشت. سازمان سنجش شرایط و اصلاحیه های لازم را جهت شرکت در این آزمون را از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام اطلاع رسانی کرده تا افراد فرصت لازم برای شرکت در این آزمون را داشته باشند.

این سازمان در چهار تاریخ مشخص اقدام به انتشار اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت کنندگان در آزمون آموزگار ابتدایی نمود. در هر کدام از این اصلاحیه ها، در صورت لزوم زمان ثبت نام تمدید شد و موارد دیگری مثل امتیازات بومی استان های مختلف، اطلاعات مربوط به محل شغل های جدید و ظرفیت ها تغییر پیدا کرد. لینک دانلود اصلاحیه دفترچه های ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ برای کسب اطلاعات کامل تر در ادامه قرار داده شده است.

اصلاحیه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 شامل چه اطلاعاتی می شود؟

اصلاحیه های موجود در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ با توجه به رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرایط پذیرش هر یک در این بخش انجام شد. این اصلاحیه ها در هر مرحله، شامل اطلاعات خاصی بود که فرصت داوطلبان برای ثبت نام و قبولی در این آزمون استخدامی را افزایش داد.

در هر کدام از مراحل اعلام اصلاحیه ها، اطلاعات تغییر داده شده در دفترچه های ثبت نام از طرف سازمان سنجش رسما اعلام و امکان دانلود بخش های اصلاح شده از سایت سازمان سنجش وجود داشت.

اطلاعات سری اول اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402
موضوع اصلاحیه جزئیات اصلاحیه
تمدید زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزگار ابتداییتمدید مهلت ثبت نام آزمون تا تاریخ 1401/12/19
اصلاحات مربوط به امتیازات بومی ویژه مناطق عشایری و مرزیاستان های مشمول این اصلاحات عبارتند از: آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه
اصلاحات مربوط به شغل محل های دفترچه راهنمای ثبت ناماستان های مشمول اصلاحات عبارتند از: کهگیلویه و بویراحمد، یزد، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان
اطلاعات سری دوم اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲
موضوع اصلاحیه جزئیات اصلاحیه 
تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتداییتمدید زمان ثبت نام تا تاریخ 1401/12/21، روز یکشنبه
اصلاحیه مربوط به محل خدمت شغلاصلاح کلمه “یزد” برای کد محل خدمت 10920 که شامل کل شهرستان تفت در استان یزد می باشد.
اصلاحیه مربوط به مندرجات بخش ششم دفترچه راهنمای ثبت نامدر بخش ششم دفترچه، تذکر 4 که شامل امتیازات شایستگی در بخش های عمومی، تخصصی و اختصاصی است به دفترچه اضافه می شود. تذکر 4 در دفترچه قبلی نیز به تذکر 5 تغییر پیدا می کند.
اصلاحیه مربوط به اصلاح ظرفیت و شغل محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت ناماستان های مشمول اصلاحات عبارتند از: اصفهان، کرمانشاه، سمنان، مازندران
اطلاعات سری سوم اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402
عنوان اصلاحیهجزئیات اصلاحیه
تمدید زمان ثبت نام آموزگار ابتداییتمدید زمان ثبت نام تا تاریخ 1401/12/22، روز دوشنبه
اصلاحیه مربوط به بخش سوم بند (د) شرایط احراز شغل آموزگار ابتداییدارا بودن حداقل دو سال فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد مورد تایید وزارت آموزش و پرورش
اطلاعات سری چهارم اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲
عنوان اصلاحیهجزئیات اصلاحیه
تمدید زمان ثبت نام آزمونتمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات تا ساعت 24 تاریخ 1401/12/22، روز دوشنبه
اصلاحات مربوط به اصلاح ظرفیت و شغل محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت ناماستان های مشمول اصلاحات عبارتند از: قزوین و آذربایجان غربی

 

سوالات متداول

1- انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ در چه تاریخی بود؟

اصلاحیه دفترچه ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ در چهار مرحله و در تاریخ های 16، 20، 21 و 22 اسفند 1401 اعلام شد.

2- منبع اصلی برای اطلاع و دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ چیست؟

داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند اطلاعیه های مورد بحث را دریافت نمایند

3- آخرین اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ شامل چه اطلاعاتی بود؟

در آخرین اصلاحیه های دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲، مواردی مثل ظرفیت، اصلاحات بومی و عشایری وتمدید مدت زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون اعلام شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره