خانه اخبار تحصیلی کنکور اعلام حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۳

اعلام حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۳

اعلام حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۳

هر ساله فهرستی از حذفیات کنکور سراسری منتشر می شود تا داوطلبان بدانند از کدام قسمت از منابع، سوالی طرح نخواهد شد.

اعلام حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۳

فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 1403 توسط سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان می توانند با مطالعه آن ها از بخش هایی که در آزمون سراسری سوال طرح نمی شود، اطلاع یابند. شما می توانید با مراجعه به لینک حذفیات کنکور فهرست این حذفیات را به طور کامل مشاهده کنید.

قرار است که نوبت اول کنکور سراسری 1403 به همراه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان در روزهای 6 و 7 اردیبهشت سال 1403 برگزار شود.

لازم است بدانید آزمون اختصاصی پذیرش دانشگاه فرهنگیان فقط در نوبت اول کنکور سراسری 1403 و به صورت یک دفترچه اختصاصی برگزار خواهد شد. در این دفترچه شایستگی های معلمی سنجیده خواهد شد و داوطلبان باید با مطالعه منابع کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خود را برای این آزمون آماده کنند.

ثبت نام کنکور در روز چهارشنبه 15 آذر ماه به پایان رسید. در مجموع 597 هزار داوطلب در آزمون اختصاصی تربیت معلم ثبت نام کرده اند که 495 هزار نفر آن ها علاوه بر این آزمون، برای نوبت اول کنکور سراسری نیز نام نویسی کردند. 102 هزار نفر نیز فقط در کنکور ویژه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و 443 هزار داوطلب منحصرا در نوبت اول کنکور سراسری 1403 شرکت می کنند.

امار ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1403
عنوان آمار 
منحصرا کنکور سراسری443 هزار
منحصرا کنکور اختصاصی فرهنگیان102 هزار
کنکور سراسری + کنکور اختصاصی فرهنگیان495 هزار

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور