خانه اخبار تحصیلی زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97
زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

دانشگاه پیام نور هر ساله به دو صورت اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید. روش اول: از طریق برگزاری کنکور سراسری روش دوم : از طریق برگزاری آزمونی مجزا تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور. با توجه به امکاناتی که این دانشگاه در اختیار دانشجویان و داوطلبان این دانشگاه برای مقطع کارشناسی ارشد قرار داده است هر ساله شاهد افزایش تعداد داوطلبان دانشگاه پیام نور می باشیم. مزایا و امکانات این دانشگاه نسبت به دانشگاه های دیگر به شرح زیر می باشد.

  1. داوطلبان می توانند در رشته ای غیر از رشته مقطع کارشناسی خود، با شرط پذیرفته شدن در آزمون ورودی تحصیل نمایند.
  2. عدم حضور اجباری در کلاس های درس شرایط را برای دانشجویانی که به دلیل اشتغال نمی توانند در کلاس حضور پیدا کنند را فراهم نموده است.
  3. شهریه کمتر نسبت به دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی، پردیس و… شرایط را برای دانشجویانی که قدرت پرداخت شهریه بالا را ندارند فراهم نموده است.

دانشگاه پیام نور هرساله در اواخر مهر ماه ( 23 / 7 / 97 الی 30 / 7 / 97 ) اطلاعیه ای تحت عنوان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می دهد و از علاقمندان به تحصیل در دانشگاه مذکور ثبت نام به عمل می آورد. تعداد زیادی از افراد با مرکزایران مشاوره تماس گرفته اند و سوالاتی مبنی بر زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور و تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور پرسیده اند بنابراین لازم دانستیم برای رفع ابهامات شما داوطلبان گرامی مطلبی در این خصوص ارائه دهیم.

جهت مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ، می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97

معمولا زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور در دی ماه می باشد. داوطلبان بعد از شرکت در این آزمون پر متقاضی بی صبرانه منتظر دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور می باشند. زمان دقیقی برای اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشخص نشده است اما بر طبق بررسی اعلام نتایج سال های گذشته به احتمال زیاد نیمه دوم بهمن ماه اعلام گردد، چنانچه زمان دقیق آن اعلام می شود از طریق  کانال تلگرام کارشناسی ارشد به اطلاع شما داوطلبان گرامی خواهیم رساند.

نحوه ی مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

ممکن است برای شما این سوال مطرح شود که چگونه می توانید نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خود را مشاهده کنید؟ ما در این بند از مطلب تلاش نموده ایم که شما داوطلبان گرامی را با نحوه مشاهده نتایج ارشد فراگیر پیام نور آشنا کنیم، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

  1. در قدم اول باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و همانند تصویر گزینه پیام نور را انتخاب کنید.2. در گام بعدی گزینه خواهید دید که « اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره های فراگیر پیام نور – کارشناسی ارشد » برای شما فعال شده است، بر روی آن کلیک نموده و وارد صفحه دریافت اعلام نتایج شوید.

3. بعد از گذراندن مراحل فوق صفحه ی ذیل برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد که شما بعد از درج کد امنیتی می توانید با هر یک از روش های قرار داده شده نتایج خود را مشاهده کنید. 

روش اول= از طریق وارد کردن شماره شناسنامه و شماره داوطلبی نتایج برای شما قابل مشاهده است.

روش دوم = از طریق وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده نتایج برای شما قابل مشاهده است.

روش سوم = از طریق وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده می توانید نتایج برای شما قابل مشاهده است.

چنانچه در مشاهده نتایج خود با مشکل مواجه شدید می توانید در صورت تمایل با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

معمولا دانشگاه ها بعد از جذب دانشجویان خود چنانچه ظرفیتشان تکمیل نشود طی اطلاعیه مجددا اقدام به جذب دانشجو می نمایند، دانشگاه فراگیر پیام نور نیز معمولا همانند دانشگاه های دیگر اقدام به تکمیل ظرفیت می کند، همچنین تکمیل ظرفیت فرصت مجددیست برای کسانی که در رشته مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند که شانس خود را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند. از آنجا که زمان اعلام تکمیل ظرفیت بعد از اعلام نتایج می باشد بنابراین تاریخ آن به صورت دقیق مشخص نشده است به محض مشخص شدن زمان دقیق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، در همین سایت و کانال تلگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره