خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک خاورمیانه ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک خاورمیانه ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک خاورمیانه 1402
اعلام نتایج استخدام بانک خاورمیانه ۱۴۰۲

معمولا بانک های مختلف (به خصوص بانک های خصوصی)، مراحل جذب نیروی منحصر به خود را دارند. بانک خاورمیانه نیز هجدهمین بانک خصوصی ایران است که از سال 1391 تاسیس شده است. این بانک آزمون کتبی برای استخدام و گزینش متقاضیان برگزار نمی کند و به این ترتیب نحوه استخدام بانک خاورمیانه شامل دو مرحله تکمیل فرم های بانک و بارگذاری رزومه که از طریق سایت بانک به نشانی middleeastbank.ir و مصاحبه حضوری می باشد. در صورت تایید رزومه، از جانب بانک با متقاضی تماس گرفته می شود و جلسه مصاحبه حضوری تنظیم خواهد شد.

در سال جاری، بانک خاورمیانه آزمون کتبی برای استخدام و گزینش متقاضیان برگزار نمی کند و گزینش بر اساس رزومه افراد می باشد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک خاورمیانه 1402

گزینش داوطلبان طی دو مرحله انجام می شود، بنابراین زمان اعلام نتایج نیز شامل دو بازه زمانی متفاوت برای نتایج اولیه و نتایج نهایی خواهد بود. اعلام نتایج اولیه پس از بررسی رزومه بارگذاری شده متقاضیان از طریق سایت و اعلام نتایج نهایی پس از مصاحبه حضوری انجام می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه

از آنجایی که بانک خاورمیانه آزمون کتبی جهت استخدام افراد واجد شرایط برگزار نمی کند، بنابراین نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج در نظر گرفت. اما معمولا بررسی رزومه ها از جانب بانک چند هفته ای طول خواهد کشید. طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت بانک خاورمیانه، در صورتی که رزومه داوطلبان از جانب بانک تایید شود، متقاضیان به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. همچنین تعداد افرادی که به مصاحبه دعوت می شوند، معمولا چند برابر ظرفیت استخدام است و دعوت به مصاحبه به معنی قطعی شدن استخدام متقاضی نمی باشد.

زمان اعلام نتایج نهایی

پس از مصاحبه حضوری، در صورتی که از بین داوطلبان انتخاب شوید، از جانب بانک به منظور استخدام بانک خاورمیانه با شما تماس گرفته می شود. به همین دلیل برای زمان اعلام نتایج نهایی نیز نمی توان تاریخ دقیقی را تعیین کرد. اما معمولا پس از یک الی دو هفته در صورت قبولی در مصاحبه، جهت استخدام با متقاضی تماس گرفته خواهد شد.

در صورتی که اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتشار نتایج اولیه و یا نهایی از سوی بانک خاورمیانه صادر شود، در  کانال تلگرام آزمون های استخدامی منتشر خواهد شد.

نحوه دریافت نتایج استخدام بانک خاورمیانه ۱۴۰۲

معمولا بانک ها نتایج گزینش داوطلبان را از طریق یکی از روش های تماس تلفنی، پیامک و یا سایت رسمی بانک، اعلام می کنند. اما در مورد بانک خاورمیانه، دریافت نتایج اولیه و نهایی، هر دو صرفا از طریق تماس تلفنی است. طبق اطلاعیه بانک خاورمیانه در سایت middleeastbank.ir، این بانک نتایج را از طریق پیامک و یا ایمیل منتشر نمی کند و در صورتی که از این طریق پیامی دریافت کردید، این پیام ها جعلی بوده و اعتباری ندارند.

همچنین تنها در صورت پذیرفته شدن در مرحله اولیه و یا نهایی، با داوطلب تماس گرفته خواهد شد و به این ترتیب بانک با دیگر متقاضیانی که مورد پذیرش واقع نشده اند، تماس نمی گیرد.

اعتراض به نتایج استخدام بانک خاورمیانه 1402

بسیاری از داوطلبان ممکن است به نتیجه عدم استخدام در بانک معترض باشند که در این مواقع داوطلبان به دنبال راهی برای بررسی مجدد و ثبت اعتراض خود نسبت به نتیجه اعلام شده از سوی بانک هستند.

درباره نحوه اعتراض و اینکه آیا امکان اعتراض به نتایج اولیه و یا نهایی استخدام بانک خاورمیانه وجود دارد یا خیر، هیچگونه اطلاعیه ای از جانب سایت رسمی بانک منتشر نشده است. احتمالا از آنجایی که درباره نحوه و زمان اعتراض به نتایج، هیچگونه اخباری وجود ندارد، اعتراض به نتایج وارد نخواهد بود. در صورتی که اطلاعیه معتبری منتشر شود، این مقاله به روز رسانی شده و  در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره قرار می گیرد.

نکات مهم استخدام بانک خاورمیانه ۱۴۰۲

متقاضیان استخدام بانک خاورمیانه لازم است به تمامی نکاتی که آن ها را در رسیدن به هدفشان یاری می کند، توجه نموده و آن را رعایت کنند. این نکات شامل:

  • پس از بررسی رزومه‌ ها، در صورت کسب امتیاز لازم از سوی مدیریت سرمایه انسانی، برای مصاحبه با متقاضی تماس گرفته می‌ شود.
  • تنها رزومه‌ هایی که در بازه زمانی تعیین شده و از طریق فرم استخدامی موجود در سایت رسمی بانک تکمیل شوند، بررسی خواهند شد.
  • تکمیل فرم همکاری برای بانک خاورمیانه تعهدی ایجاد نمی‌ کند.
  • تمامی اخبار مرتبط با استخدام بانک خاورمیانه را از وب سایت رسمی بانک دنبال کنید.
  • نمونه سوال‌ هایی که تحت عنوان نمونه سوالات آزمون استخدامی عرضه می شوند و به فروش می‌ رسند، همگی جعلی بوده و هیچکدام معتبر نیستند.
  • بانک خاورمیانه مطالب و آگهی های مندرج از جانب نشریات کاریابی را تایید نمی کند.
  • تنها با شماره تلفنی که در رزومه ارسالی وجود دارد تماس گرفته می شود بنابراین از درست بودن این شماره اطمینان حاصل فرمایید.

 

سوالات متداول

1- آیا لازم است در صورتی که از جانب بانک خاورمیانه با من تماسی گرفته نشود، نتیجه را از بانک پیگیری کنم؟

خیر، در صورتی که پذیرفته شوید، بانک با شما تماس خواهد گرفت و عدم تماس از سوی بانک به معنی عدم قبولی داوطلب می باشد.

2- نتایج مصاحبه استخدامی بانک خاورمیانه ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام خواهد شد؟

نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد، اما معمولا یک الی دو هفته پس از مصاحبه، در صورت قبولی با متقاضی تماس گرفته خواهد شد.

3- آیا بانک خاورمیانه آزمون کتبی استخدام برگزار می کند؟

خیر، بانک خاورمیانه آزمون کتبی جهت استخدام برگزار نمی کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک