خانه علمی کاربردی اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی
اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می گیرد و تمام رشته های تحصیلی این دانشگاه به صورت بدون آزمون ارائه می شوند. شرکت کنندگان در فرآیند پذیرش بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی می توانند در زمان مقرری که از سوی سایت سازمان سنجش اعلام می گردد، اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. اطلاع از نحوه و زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهت تکمیل فرآیند نام نویسی در محل پذیرش از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402 نوبت بهمن

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می گردد.)

✅ لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402 نوبت بهمن

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می گردد.)

 

نتایج پذیرش بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه در رشته های مختلف مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. داوطلبانی که در پذیرش هر یک از نیمسال های تحصیلی اقدام به ثبت نام در دوره های مذکور نمایند، می توانند مطابق با زمان بندی اعلام شده به دریافت نتایج پرداخته و از وضعیت قبولی خود مطلع شوند. 

 

زمان اعلام نتایج مربوط به پذیرش مهر ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اطلاع رسانی خواهد شد که تاریخ این فرایند، اواخر شهریور ماه سال 1402 بود.

 

نتایج مرتبط با پذیرش نوبت بهمن 1402 نیز علی رغم اعلام سازمان سنجش مبنی بر انتشار نتایج در دهه سوم بهمن ماه، هنوز زمان دقیقی برای اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم اعلام نشده است اما پیش بینی می شود در اسفند ماه امکان مشاهده نتیجه پذیرش داوطلبان فراهم خواهد شد. چنانچه اخباری در خصوص اعلام نتایج مربوط به این دانشگاه منتشر شود، خبر آن از طریق کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره و مقاله پیش رو اطلاع رسانی می شود.

نحوه دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صورت می پذیرد. بر همین مبنا، داوطلبان می توانند با طی کردن مراحل نشان داده شده در راهنمای زیر، به مشاهده نتایج پذیرش در نیمسال دوم این دانشگاه بپردازند.

  • به صفحه اصلی سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب کنید.مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن
  • در صورتی که مقطع شما کاردانی است بر روی ” اعلام نتیجه دوره کاردانی حرفه ای نظام آزموش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1402″ و چنانچه خواهان دریافت نتیجه پذیرش در مقطع کارشناسی هستید بر روی لینک “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1402” کلیک کنید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • در این مرحله نیز با توجه به مقطع خود به تکمیل کادرهای موجود پرداخته و سپس با فشردن گزینه “مشاهده نتیجه”، عملکرد خود را بررسی کنید.

مرحله سوم اعلام نتایج مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

مرحله سوم دریافت نتایج کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

شماره پرونده همه داوطلبان، در رسید ثبت نامی آن ها درج شده است و در صورت عدم دسترسی به این شناسه، می توان از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش تقاضای بازیابی اطلاعات را مطرح نمود.

راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402

کسانی که در کد رشته‌ محل‌های مقطع کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه علمی کاربردی مهر یا بهمن ماه سال 1402 پذیرفته نهایی شده اند می بایست به موارد زیر توجه کنند.

افرادی که در زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی جزو پذیرفته شدگان نهایی هستند می بایست در زمان مقرر به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir مراجعه نموده تا نسبت به تاریخ ثبت‌نام و انتخاب واحد اطلاعات لازم را کسب کنند تا بتوانند در روز های تعیین شده با مدارک خواسته شده که در ادامه مقاله به آن اشاره شده است، در مرکز محل قبولی خود حضور یابند.

پذیرفته شدگان نهایی می بایست اقدامات لازم جهت نام نویسی را بر اساس نکات گفته شده طی کنند.

  • امکان ارائه کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی به صورت اینترنتی در سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس emt.medu.ir مهیا می باشد.
  • افراد قبول شده پس از مراجعه به سامانه ذکر شده، ابتدا باید نظام آموزشی را مشخص کرده و سپس گزینه سوابق فارغ التحصیلی، ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه را انتخاب کنند تا بتوانند به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند.
  • دریافت کد پیگیری و ارائه این کد به دانشگاه محل پذیرش الزامی است.
  • مدارک درخواست شده، از سامانه kemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور توسط کد ارائه شده قابل دریافت می باشد.
  • دانش آموختگان شهریور سال 1395 و بعد از آن به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نیازی ندارند.
  • فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، می بایست با کد پیگیری ای که از طریق سامانه فوق صادر شده است، مدارک تحصیلی جهت ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود را به ادارات آموزش و پرورش (محل فارغ التحصیل خود) ارائه داده تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه، بعد از رسیدگی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه آپلود نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته شدگان

نکته: دانشگاه محل پذیرش، می بایست بر اساس مدارک ارسالی به روش الکترونیکی، شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان را فراهم کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402
اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب
عکس 4×3 ( پرسنلی پشت سفید تمام رخ جدید به تعداد خواسته شده دانشگاه مورد نظر)
اصل ‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی به انضمام یک برگ تصویر آن.
(گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.

فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است می بایست فرم تاییدیه معدل را ارائه دهند.

تحویل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص نماید.
ارائه آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح

متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهمن ماه می بایست در زمان تعیین شده به محل دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و ثبت نام و انتخاب رشته خود را حضورا به انجام رسانند. دانشگاه یا موسسه مذکور، شرایط و رشته انتخابی داوطلبان را مورد بررسی قرار داده و مدتی بعد، جزئیات مربوط به اعلام نتایج این مرحله را به اطلاع شرکت کنندگان می رساند. 

همچنین شرکت کنندگانی که موفق به پذیرش در این دوره شده باشند، می بایست در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی روند نام نویسی خود را به انجام برسانند.

 

سوالات متداول

1- نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ نیمسال دوم، در چه زمانی اعلام می شود؟

تاکنون اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است اما انتظار می رود نتایج تا پایان اسفند ماه منتشر شود.

2- از طریق چه سامانه ای می توان به نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ دست یافت؟

این نتایج بر روی سامانه الکترونیکی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

3- چگونه می توانیم فرآیند ثبت نام نهایی خود در دانشگاه های علمی کاربردی را به انجام برسانیم؟

داوطلبان پذیرفته شده موسسات علمی کاربردی باید به سامانه هم آوا مراجعه نموده و پس از کسب اطلاعات لازم، فرآیند ثبت نام خود را به صورت حضوری به انجام رسانند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. حسن

    سلام .اینترنتی برای پذیرش دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردم.
    کی اعلام میکنن؟؟؟؟

  2. لیلا

    سلام من رشته ام تجربیه
    کنکور تجربی دادم
    میخوام از هم از طریق رشته ام که تجربیه براساس سوابق انتخاب رشته کنم هم از طریق رشته علمی کاربردی و هم فنی
    میتونم ایا؟؟؟؟

دریافت مشاوره