خانه علمی کاربردی زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی
زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1401

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های شهریه پرداز بوده که هر ساله در دو نوبت برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. تمامی رشته های این دانشگاه به صورت بدون کنکور ارائه می گردد که داوطلبان می توانند در زمان های مقرر نسبت به نام نویسی برای رشته مورد نظر خود اقدام کنند.

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و بررسی سوابق تحصیلی توسط دانشگاه، نتایج دانشگاه علمی کاربردی افراد در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402 (نوبت مهر) 

(به محض انتشار فعال می گردد)

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402 (نوبت مهر)

(به محض انتشار فعال می گردد) 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نیمسال تحصیلی مهر، هنوز مشخص نشده است.

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشگاه های علمی کاربردی در سال جاری در هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کنند. اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی نیز در دو نوبت از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده که متقاضیان با مراجعه به این سامانه می توانند از وضعیت خود آگاه شوند.

زمان اعلام نتایج نوبت مهر ماه

با توجه به اطلاعیه ای که از سوی سایت سازمان سنجش منتشر شده، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای نیمسال اول سال جاری به صورت جداگانه بر روی سامانه مذکور قرار گرفته است که سال گذشته نتایج نوبت اول در 5 و 6 مهر 1401 به دست داوطلبان رسید اما درمورد سال 1402 هنوز تاریخ اعلام نتایج معلوم نمی باشد. 

به محض تعیین زمان دقیق اعلام نتایج نیمسال دوم، اخبار مربوطه از طریق همین مقاله و کانال تلگرام دانشگاه علمی کاربردی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نوبت بهمن ماه

پس از ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ، نتایج نام نویسی متقاضیان برای نیمسال دوم سال 1402 نیز مطابق نیمسال اول، در زمان اعلام شده از سوی سامانه سازمان سنجش کشور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. با توجه به این که هنوز فرآیند نام نویسی برای نیمسال دوم 1402 آغاز نشده انتظار می رود نتایج نوبت دوم نیز چند هفته پس از ثبت نام منتشر گردد.

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

پس از انتشار نتایج پذیرش متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، این افراد می بایست با مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به مشاهده وضعیت قبولی خود اقدام نمایند. در ادامه، مراحل مشاهده این نتایج به صورت گام به گام ذکر شده است.

  • برای مشاهده نتایج نیمسال مهر ماه، پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org از منوی سمت راست در صفحه اصلی، گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب نمایید.

  • در صفحه بعد، برای مشاهده نتایج پذیرش کاردانی مهر ماه گزینه “اعلام نتایج دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401” انتخاب کنید.

  • همچنین برای مشاهده پذیرش مقطع کارشناسی گزینه “اعلام نتایج دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401” را انتخاب نمایید.

  • در این مرحله، با انتخاب یکی از مراحل زیر کادر های مورد نظر را تکمیل کرده و بر روی گزینه “مشاهده نتایج” کلیک نمایید. پس از انجام مراحل فوق، نتایج برای شما نمایش داده می شود.

اعتراض به اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

در خلال زندگی بار ها بارها ممکن است به امور خود معترض باشید که سازمان سنجش با در نظر گرفتن این موضوع راه حل هایی را مبنی بر ثبت اعتراض به داوطلبان داده است. برای این کار شما نیاز به اطلاعاتی مثل زمان آن و نحوه اعتراض به نتایج خود دارید که لزوم فهمیدن آن همراهی با این مقاله است.

زمان اعتراض

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی زمان ثبت اعتراض فرا می رسد که برای این کار شما یک هفته فرصت دارید تا به سایت request.sanjesh.org مراجعه کرده و شکایات خود را ثبت کنید. با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی هنوز به طور دقیق مشخص نمی باشد نمی توان تاریخ دقیقی را برای زمان اعتراض به آن گفت.

نحوه اعترض

مهم تر از زمان، نحوه اعتراض و چگونگی انجام آن است. برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت request.sanjesh.org وارد شوید.
  • اگر عضویت ندارید می بایست در سامانه عضو شوید
  • پس از این کار به صفحه اول بازگشته و ورود به سیستم را انتخاب کنید.
  • در نهایت نوع آزمون و درخواست خود را از قسمت درخواست عمومی ثبت بفرمایید.

سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ چه روزی است؟

هنوز تاریخ دقیق برای این فرآیند مشخص نشده است.

2- نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ چگونه سات؟

به صورت اینترنی و از طریق نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می گیرد.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج دانشگاه علمی کاربردی۱۴۰۲وجود دارد؟

بله، به منظور ثبت درخواست خود می توانید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره