خانه مشاوره تحصیلی اعلام نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1402

اعلام نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1402

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1402
اعلام نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

داوطلبان بسیاری وجود دارند که به تحصیل در رشته پزشکی علاقه مند می باشند اما موفق به قبولی این رشته در کنکور نبوده اند. یکی از راه هایی که این افراد می توانند به آرزوی خود جامه عمل بپوشانند، شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی است. کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی تنها ملاک پذیرش شرکت کنندگان نبوده و نتایج نهایی پس از مصاحبه ای که برای نفرات برتر مرحله اول برگزار می شود، مشخص می گردد. نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی که همان نتایج نهایی می باشد به صورت لیستی از اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران قابل مشاهده است.

نتایج مصاحبه آزمون کارشناسی به پزشکی سال ۱۴۰۲ پس از اجرای مرحله مصاحبه و ارزیابی فراشناختی، احتمالا در اواخر شهریور منتشر خواهد شد.

زمان انتشار نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1402

از میان تمام داوطلبانی که در آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه ها به عنوان پذیرفته شدگان مرحله کتبی انتخاب و به مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی دعوت می شوند. معمولا این تعداد حدود 20 نفر می باشند که پس از مصاحبه تنها یک دوم آن ها مورد قبول و باقی مردود می شوند. نتایج نهایی لیسانس به پزشکی سال 1402 هنوز منتشر نشده که پیش بینی می شود بعد از انجام مصاحبه، نتایج آن در اواخر شهریور مشخص شود. به محض انتشار اطلاعات مرتبط، محتوای مقاله به روز رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان نهایی این آزمون می بایست اخبار مربوط به جزئیات ثبت نام خود در محل دانشگاه قبولی از طریق سایت مربوطه پیگیری کنند تا در موعد مقرر بتوانند این فرآیند را به انجام برسانند.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

نتایج نهایی به صورت یک لیست از اسامی برگزیدگان بوده و شرکت کنندگان به منظور آگاهی از این اسامی می بایست با در دست داشتن اطلاعات مورد نیاز وارد سامانه اعلام نتایج این آزمون شده و مراحل زیر را طی کنند.

  • به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مراجعه نمایید.

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 مرحله اول

  • بر روی لینک فعال “اعلام نتایج نهایی چهاردهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1403” کلیک کنید.

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 مرحله دوم

  • نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 مرحله سوم

در این صفحه می توانید به مشاهده اسامی افراد پذیرفته شده بپردازید.

افرادی که مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی  ۱۴۰۲ را با موفقیت سپری کرده و اسامی آن ها جزء نتایج نهایی لیسانس به پزشکی می باشند می توانند در موعد مقرری که از سوی دانشگاه اعلام می شود اقدام به ثبت نام نمایند. با توجه به این که فرآیند نام نویسی اولیه به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، توصیه می شود تمامی مدارک لازم را از قبل به طور صحیحی ارسال نمایید تا در ادامه مراحل دچار مشکل نشوید. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر پیرامون امور مربوط به این آزمون می توانید بر روی لینک های موجود در متن مقاله کلیک فرمایید.

سوالات متداول

1- نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

پیش بینی می شود که نتایج نهایی آزمون پذیرش دانشجوی دکتری از مقطع کارشناسی در اواخر شهریور اعلام گردد.

2- داوطلبان جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ باید از طریق کدام سایت اقدام نمایند؟

اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون از طریق سایت معاونت دانشگاه علوم پزشکی به نشانی education.tums.ac.ir اعلام می گردد.

3- ثبت نام پذیزفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ چگونه انجام می شود؟

این فرآیند احتمالا مطابق روال سال گذشته به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه محل قبولی انجام می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره