خانه آزمون استخدامی آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۲

ممکن است برخی داوطلبان در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه مغایرتی در اطلاعات درج شده بر روی کارت شوند و به همین منظور برای ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، سامانه‌ ها و باجه‌ های رفع نقص فراهم شده‌ اند. البته لازم به ذکر است که برخی اصلاحات از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی در باجه های رفع نقص نخواهد بود.

داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی، می بایست برای رفع مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه، در تاریخ 17 اسفند ماه 1402 به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، زمان مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی 1403، در روز 17 اسفند ماه 1402 است. این مراجعه، به منظور اصلاح هر گونه نقص یا اشکال در کارت ورود به آزمون انجام می شود.

 

در این روز، داوطلبان می‌ توانند از ساعت 8:30 الی 12 و همچنین در تایم بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 به باجه های اعلام شده مراجعه نمایند. این باجه‌ ها به منظور ارائه خدمات به داوطلبان در رفع هرگونه مشکل یا اشکال در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حضوری فعالیت خواهند کرد. طی مراجعه، داوطلبان می‌ توانند پرسش های خود را از مسئولین حاضر در باجه‌ ها مطرح نموده و هر نوع مغایرت موجود در کارت ورود به جلسه خود را اعلام کنند. پس از بررسی موردی و صورت گرفتن اصلاحات لازم، کارت ورود آزمون به شکل صحیح و بدون نقص در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت تا بتوانند در آزمون موردنظر شرکت نمایند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳
فرآیندزمان
مراجعه به باجه های رفع نقص17 اسفند ماه 1402

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

آدرس دقیق آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳، بستگی به شهرستان محل برگزاری آزمون دارد که در جدول اعلام شده توسط سازمان سنجش مشخص شده است. این باجه‌ ها جهت رفع هر گونه ایراد و اشکال ممکن در کارت ورود به آزمون فعالیت می‌ کنند و مسئولین حاضر در این باجه‌ ها، درخواست‌ ها و سؤالات داوطلبان را پاسخ می‌ دهند.

چه مواردی را با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ می توان ویرایش کرد؟

با مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403، داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش و اصلاح موارد زیر اقدام کنند:

  • جنس و نوع / شدت معلولیت
  • کارت شرکت در آزمون فاقد عکس و یا دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و …
  • ناخوانا بودن شماره داوطلبی

توجه داشته باشید که اصلاح موارد زیر، به صورت اینرنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و نیازی به حضور در باجه های رفع نقص خواهد بود.

  • سهمیه 5 درصد ایثارگران، سهمیه 25 درصد ایثارگران
  • وضعیت تاهل / تعداد فرزند
  • اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره 2 ماده واحد 83) (تخفیف سنی)
  • سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی
  • تاریخ فارغ التحصیلی
  • معدل

 

لازم به ذکر است چنانچه مغایرتی در اطلاعات هویتی اعم از نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی در کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت از اداره ثبت احوال منطقه سکونت داوطلب پیگیری شود. اما ویرایش موارد زیر تنها با مراجعه حضوری به بادجه های رفع نقص میسر است:

مدارک مورد نیاز برای مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 عبارتند از:

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به آزمون را به همراه خود داشته باشند. این کارت حاوی اطلاعات شخصی داوطلبان و جزئیات مربوط به آزمون است و همراه داشتن آن برای مشاهده مغایرت ها ضروری است.

اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار

اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای تأیید هویت داوطلبان لازم است. باجه‌ها نیاز به مشاهده اصل این مدارک دارند تا اطلاعات درج شده در کارت ورود به آزمون را با مدارک اصلی مطابقت دهند.

دو قطعه عکس 3×4

داوطلبان باید 2 قطعه عکس 3×4 با خود داشته باشند تا در صورت نیاز به تعویض عکس کارت، اقدامات لازم انجام شود. برای خانم‌ ها، عکس‌ ها باید با حجاب مطابق با ضوابط آزمون باشند.

مدارک مبنی بر مغایرت اطلاعات

در صورتی که داوطلبان اطلاعات اشتباهی را در فرم ثبت نام و کارت ورود به آزمون اعلام کرده‌ اند و تمایل دارند که این اطلاعات را اصلاح کنند، مدارک مورد نیاز برای اثبات درخواست خود را باید به همراه داشته باشند. توصیه می‌ شود که داوطلبان پیش از مراجعه به باجه‌ های رفع نقص، تمامی مدارک موردنیاز را به همراه داشته باشند و با دقت کامل اقدام به مراجعه نمایند. این اقدامات به کمک مسئولین در رفع نقص‌ ها و به‌ روزرسانی اطلاعات کارت ورود به آزمون کمک می‌کند و داوطلبان می‌ توانند با اطمینان خاطر در آزمون شرکت کنند. چنانچه به اطلاعات بیشتری درباره ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی نیاز دارید، می توانید بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ از چه طریقی اعلام می شوند؟

آدرس این باجه ها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

2- زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی است؟

داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی، می بایست برای رفع مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه، در تاریخ 17 اسفند ماه 1402 به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

3- چه مدارکی بایستی برای مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی همراه داشته باشیم؟

به طور کلی بایستی حتما کارت ورود به جلسه چاپ شده و مدارک شناسایی (کارت ملی و یا شناسنامه) به همراه داشته باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی