خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی یکی از مهمترین آزمون های استخدامی است که مجری آن سازمان آموزش و پرورش می باشد. همه ساله تعداد زیادی از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف، با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را برای پذیرش در شغل آموزگاری از سایت سازمان سنجش تهیه می کنند. یکی از دغدغه های داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، کسب اطلاعات کامل و دقیق از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای برنامه ریزی و آمادگی جهت شرکت در آن است.

 

تمام اطلاعات و زمان بندی های مربوط به فرآیند برگزاری، ثبت نام و سایر موارد مرتبط را می توان از طریق اطلاعیه های سایت اصلی سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده و یا در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ مطالعه کرد.

زمان برگزاری آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی، ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ می باشد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

تقویم زمانی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

  • مهلت اولیه ثبت نام : 9 تا 14 بهمن ماه 1402
  • تمدید مهلت ثبت نام : تا 16 بهمن ماه 1402
  • زمان برگزاری : 18 اسفند ماه 1402
  • زمان اعلام نتایج اولیه : 3 اردیبهشت ماه 1403
  • زمان اعلام نتایج نهایی : اواسط خرداد ماه 1403
    • داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 را دارند، باید بعد از تکمیل فرم ثبت نام و انجام مراحل آن، خود را برای شرکت در اولین مرحله از این آزمون آماده کنند. تمام رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبان آموزگار ابتدایی، در دفترچه ثبت نام اعلام می شود تا داوطلبان بتوانند با توجه به شرایط و رشته تحصیلی خود، در این آزمون شرکت کنند. مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳، قرار است ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار گردد.

      محل برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

      به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شاخه آموزگار ابتدایی، تمام داوطلبان و افراد واجد شرایط می توانند اقدامات لازم جهت ثبت نام در این آزمون را انجام دهند. یکی از مهمترین اطلاعاتی که افراد شرکت کننده در این آزمون باید بدانند، اطلاعات مربوط به محل برگزاری آن جهت انجام برنامه ریزی های مرتبط با آمادگی حضور در جلسه است.

       

      اطلاعات مورد نیاز در مورد تاریخ دریافت کارت برای شرکت در آزمون و جزئیات محل برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می شود. داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه، از محل برگزاری آزمون مطلع خواهند شد.

       

      محل برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403، با توجه به اطلاعاتی که در دفترچه عنوان شده، بر حسب محل اقامت فعلی داوطلب می باشد که در تقاضانامه ثبت نام درج شده است. داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ در تاریخ عنوان شده، می توانند از آدرس دقیق برگزاری آزمون نیز مطلع شوند. علاوه بر این سازمان سنجش با انتشار دفترچه ای محل برگزاری آزمون را برای استان های مختلف به اطلاع شرکت کنندگان می رساند. دفترچه مورد بحث برای سهولت دسترسی شما از طریق باکس زیر قابل دریافت است.

      منابع آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

      لازمه کسب امتیاز لازم برای قبولی در مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403  نیز داشتن اطلاعات کافی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد که در دفترچه ثبت نام به صورت کامل اعلام می شود.

      در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شاخه آموزگار ابتدایی، منابع آزمون در دسته بندی های عمومی، اختصاصی و تخصصی قرار می گیرند. منابعی که در بخش عمومی عنوان می شوند، برای تمام رشته ها مشترک است ولی در دسته بندی های تخصصی و اختصاصی، منابع با توجه به رشته های مختلف، متفاوت می باشد.

      منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
      مشاهده منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403
      (جهت مشاهده منابع، بر روی لینک فوق کلیک نمایید)

      با توجه به آخرین اطلاعاتی که در اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ اعلام شده، تمام سوالاتی که برای هر کدام از بخش های عمومی، تخصصی و اختصاصی طرح می شود، به صورت چهار گزینه ای و ضریب آنها 1 خواهد بود. تعداد سوالات در بخش عمومی، 100 سوال خواهد بود که با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد. تعداد سوالات در بخش اختصاصی، 60 و برای بخش تخصصی نیز 75 سوال می باشد که در هر کدام از این بخش ها نیز احتساب نمره منفی، یک سوم است.

      دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

      تمام داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند، باید از زمان دریافت کارت وردو به جلسه مطلع بوده و در تاریخ اعلام شده نسبت به تهیه این کارت اقدام کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر دو شاخه آموزگاری و دبیری الزامی است و بدون کارت نمی توان در آزمون شرکت کرد.

      زمان دریافت کارت آزمون

      منبع اصلی برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه، دفترچه ثبت نام و سایت سازمان سنجش می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ از روز سه‌ شنبه 15 اسفند 1402 بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.orj قرار خواهد گرفت.

      نحوه دریافت کارت

      برای دریافت کارت از طریق سایت سازمان سنجش و در بازه تعیین شده می بایست به روش زیر اقدام نمود:

      • ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.orj و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”

      مرحله اول ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • کلیک بر روی گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی/آموزگار استثنایی) سال 1403”
      مرحله دوم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
      مرحله دوم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
      • کلیک مجدد بر روی گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی/ آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۳”
      مرحله سوم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
      مرحله سوم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
      • انتخاب یکی از چهار گزینه های مشاهده شده و کلیک بر روی گزینه “جستجو”
      مرحله چهارم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
      مرحله چهارم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی

      در صورت وجود هرگونه مشکل یا مغایرت اطلاعاتی در کارت های ورود به جلسه آزمون نیز می توان به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش و یا روش حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ایرادات موجود را برطرف نمود. اطلاعات کامل در مورد این باجه ها را می توانید در لینک آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطالعه کنید.

       

      سوالات متداول

      1- زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

       زمان برگزاری آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی، ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ می باشد.

      2- منابع اصلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ کدامند؟

      منابع لازم جهت آمادگی داوطلبان برای شرکت در این آزمون، در سه گروه عمومی، تخصصی و اختصاصی قرار دارند که داخل دفترچه اصلی و در متن همین مقاله نیز به تمام موارد اشاره شده است.

      3- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی امکان پذیر است؟

      کارت ورود به جلسه این آزمون از تاریخ 15 اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر می شود.

      سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

       



      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      مشاوره استخدامی پیج استخدامی