خانه آزمون استخدامی آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

 باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

وزارت راه و شهرسازی هر ساله و معمولا دو بار در سال، اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی می نماید. رشته های آزمون نظام مهندسی شامل مهندسی معماری، مهندسی ترافیک، مهندسی عمران، مهندسی شهرسازی و سایر رشته های مرتبط می باشد. فارغ التحصیلان رشته های مورد نظر، می بایست جهت دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی در این آزمون شرکت کنند.

داوطلبان پس از نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون، باید در موعد مقرر، کارت ورود به جلسه خود را برای شرکت در این آزمون دریافت کنند و در صورت مشاهده هر گونه نقص و مغایرت در اطلاعات مندرج بر روی کارت مذکور، نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون نظام مهندسی می توانند جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه خود، به آدرس های اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی  در سال ۱۴۰۲، آدرس باجه های رفع نقص آن نیز از سوی سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. لازم است داوطلبان آزمون مذکور، کارت ورود به جلسه خود را برای شرکت در آن از سایت مربوطه دریافت نمایند. چرا که متقاضیان در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه، اجازه حضور در آزمون را ندارند.

در صورتی که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، متوجه یک سری نواقص مانند مغایرت اطلاعات مندرج بر روی آن با مشخصات فردی خود، عکس پرسنلی و … شوند، می بایست پیش از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی  و در تاریخی که بعدا مشخص خواهد شد، نسبت به رفع نواقص موجود در کارت خود اقدام کنند. آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در سال 1402 را می توان در لینک باجه های رفع نقص کارت آزمون نظام مهندسی مشاهده کرد.

داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی بوده و خواهان شرکت در آزمون مذکور می باشند، پس از ثبت نام آزمون نظام مهندسی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، می توانند از یک الی دو روز پیش از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی  در سال ۱۴۰۲ جهت رفع نواقص کارت ورود به جلسه خود، به آدرس های مربوطه مراجعه کنند. شایان ذکر است همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در هنگام مراجعه، الزامی است.

سوالات متداول

1- من کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را دریافت کرده ام اما اطلاعات فردی درست وارد نشده است. باید چه کار کنم؟

برای اصلاح اطلاعات وارد شده در کارت و رفع نقص، می بایست به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه نموده و آن ها را ویرایش کنید.

2- فایل آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ دوره های بعدی در چه سایتی قرار می گیرد؟

این فایل از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir قابل دریافت می باشد که تاریخ دقیق آن منشر خواهد شد.

3- مراجعه حضوری به آدرس های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در چه تاریخی امکان پذیر است؟

مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت همزمان یک یا دو روز بعد از انتشار کارت ورود به جلسه می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی