خانه علمی کاربردی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97

 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

به دلیل مزایای دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان زیادی داوطلب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 هستند. علاوه بر جذب دانشجو به صورت بدون کنکور، تنوع زیاد رشته های این دانشگاه یکی دیگر از عوامل جذب داوطلبان می باشد. از موارد دیگری که لازم است بدانید این است که دانشگاه علمی کاربردی افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می باشند را در 4 گروه صنعت،مدیریت و خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر جذب می نماید.دانشگاه علمی کاربردی در مجموع شامل 5 نظام آموزشی 1- کاردانی فنی 2- کاردانی حرفه ای 3- مهندسی فناوری 4- کارشناسی حرفه ای ارشد 5- مهندسی فناوری ارشد می باشد و گزینش دانشجو به دو روش متمرکز و نیمه متمرکز صورت می گیرد. در ادامه مطلب به طور اختصاصی به معرفی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 فریدونشهر پرداخته ایم.

اعتبار مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی 

یکی از سوالات متداول داوطلبان از مشاوران مرکز ایران مشاوره در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی می باشد. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب پارگرافی را به این موضوع اختصاص دهیم. در پاسخ به این سوال باید به اطلاعتان برسانیم که دانشگاه جامع علمی کاربردی تحت نظارت وزارت علوم می باشد بنابراین مدارک ارائه شده از این دانشگاه به دانشجویان کاملا معتبر و قابل استفاده در سایر ارگان ها و سازمان ها خواهد بود. اگر شما نیز داوطلب ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن

یکی از سوالات متداول داوطلبان از مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در رابطه با شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی است به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش از مطلب به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بپردازیم. داشتن دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش از شرایط ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی است. ضمن اینکه نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نمی باشد. همچنین با توجه به اینکه طبق روال هرساله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به 2 صورت با آزمون و بدون آزمون در 2 نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود، بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه می بایست در مرداد ماه و داوطلبان ورودی بهمن ماه می بایست در دی ماه اقدامات لازم را برای ثبت نام خود انجام دهند.

نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه علمی کاربردی 

نکته دیگری که در رابطه با نحوه پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی لازم است بدانید این است که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل دیپلم با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین – متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد.( منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد).در ادامه مطلب می توانید لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 96 را مشاهده نمایید.در صورت تمایل می توانید برای انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 مهر و بهمن

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هر سال در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. نتایج ثبت نام نیز حدودا سه هفته بعد از ثبت نام مشخص می شود و این نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. پس از مشاهده نتایج ثبت نام داوطلبان باید با به همراه داشتن مدارک مربوطه به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند و به صورت حضوری ثبت نام نهایی را انجام دهند. همچنین با کلیک بر روی لینک های مورد نظر می توانید از میزان شهریه علمی کاربردی 96 ( میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در سال 96 – 97 نسبت به سال 96 نهایتا 10 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت. ) و اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 مطلع شوید. در قسمت زیر می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال تحصیلی 96 – 97 را مشاهده فرمایید.

لیست رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97 مهر و بهمن

  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی فنی معماری – معماری روستایی
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو
  • کاردانی فنی ممیزی انرژی – صنعت
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی

لیست رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97 مهر و بهمن

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزشهای شهروندی
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و
    افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • مهندسی فناوری متالورژی – ذوب فلزات
  • مجلسی و خانگی
  • مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها
  • کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
  • مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فریدونشهر 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره