خانه اخبار تحصیلی آخرین اخبار از برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

آخرین اخبار از برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

آخرین اخبار از برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ و دعوت از قبول شدگان برای شرکت در مصاحبه، اکنون باید منتظر نتایج نهایی این آزمون و استخدام قبول شدگان بود.

زمان انتشار اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402

با توجه به اطلاع رسانی هایی که در روزهای گذشته در خصوص زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲، نتایج نهایی این آزمون در اواسط شهریور ماه 1402 مشخص و اعلام می شوند. متناسب با پیگیری بسیاری از شرکت کنندگان این آزمون، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش زمان انتشار نتایج را بیان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تعداد کل نفراتی که از طریق این آزمون جذب آموزش و پرورش خواهند شد را 22 هزار نفر اعلام کرد. طبق گفته ایشان نحوه ارزیابی و مصاحبه برای استان‌ها فرستاده شده است و از هفته آینده هم جزئیات مربوط به نحوه اجرای مصاحبه و گزینش و ارزیابی تکمیلی در استان‌ها شروع خواهد شد.

با توجه به سخنان ایشان، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ در هفته دوم شهریور ماه منتشر می شود.

سوال هایی در خصوص کمبود معلم برای سال تحصیلی و نحوه جبران آن مطرح شد که معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در جواب اینطور بیان کردند که با جذب تعداد نفراتی که در دو آزمون آموزگاری و دبیری پذیرش شده اند و همچنین خروجی های دانشگاه فرهنگیان، بخش قابل توجهی از کمبود نیرو برای مهر سال جاری جبران خواهد شد.

وی به امکان به‌ کارگیری بازنشستگان و استفاده از ظرفیت حق‌التدریس شاغلان نیز اشاره کردند که با توجه به مصوبه سران قوا در این زمینه، سعی در جبران نیروی انسانی برای تدریس در مدارس خواهیم داشت.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 از طریق سازمان سنجش منتشر خواهد شد که به محض انتشار، امکان مشاهده نتایج از طریق سایت اصلی سازمان به نشانی sanjesh.org امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره