خانه آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

کلاس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین
تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

برای ثبت نام در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و شناخته شده در دنیا و یکی از مهم ترین دروس عمومی دوران تحصیلی در کشور ما بوده که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در یادگیری آن دچار مشکل می شوند. اما از آن جایی که یادگیری این علم در تمام مراحل زندگی فرد اعم از تحصیل و اشتغال مورد استفاده قرار می گیرد، اغلب افراد نسبت به فراگیری و تسلط به آن در کلاس هایی که توسط مراکز آموزشی به صورت تدریس خصوصی آنلاین ارائه می شود، شرکت می کنند. در گذشته تنها کلاس های آموزشی به صورت حضوری برگزار می شد که این شرایط را برای برخی از علاقه مندان به یادگیری زبان دشوار می کرد اما امروزه بسیاری از مراکز تخصصی با برگزاری کلاس های آنلاین خصوصی کار را برای عموم سهولت بخشیده است.

دوره های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه برگزار می گردد.

آموزش زبان انگلیسی پایه یازدهم | مبحث جملات شرطی نوع اول

 

اهمیت شرکت در دوره های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

گاه برخی عوامل مانند تعداد بالای دانش آموزان، شلوغی کلاس و عدم تمرکز موجب افت دانش آموزان می شود. به همین منظور این افراد برای یادگیری بهتر در کلاس های آنلاینی که در مراکز معتبر ارائه می دهند، شرکت کرده و درصدد رفع اشکالات خود بر می آیند. دستاوردهایی که می توانید با شرکت در این دوره ها بدست آورید به شرح زیر می باشد:

  • یادگیری روش های صحیح مطالعه
  • کاهش استرس و افزایش تسلط به دروس
  • افزایش علاقه مندی به یادگیری زبان
  • امکان آموزش به صورت غیرحضوری
  • ارزیابی دانش آموزان با کوییز
  • افزایش تمرکز و کیفیت یادگیری

چرا باید در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ایران مشاوره شرکت کنیم؟

مرکز ایران مشاوره با گردآوری کارگروهی مجرب به منظور برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای پایه های متوسطه اول و دوم سعی در ایجاد علاقه و گسترش یادگیری زبان انگلیسی دارد. دانش آموزان با شرکت در این دوره ها می توانند نقاط ضعف خود را رفع کرده و روند یادگیری را تسریع ببخشند.

ویژگی دوره های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی ایران مشاوره
عنوانتوضیحات
اساتید مجرب و خبرهاین مرکز با به کارگیری استادان کاردان در این زمینه، کیفیت و سرعت آموزش را تسریع می بخشند.
امکان پرسش و پاسخدانش آموزان می توانند در زمان های تعیین شده سوالت خود را مطرح کرده تا اساتید اشکالات را رفع نمایند.
معرفی بهترین منابع و کتاب های آموزشیعلاوه بر آموزش مباحث کتاب های درسی، با معرفی منابع جامع کمک آموزشی سطح علم دانش آموزان را ارتقا می دهند.
ارزیابی دانش آموزانمرکز ایران مشاوره با برگزرای آزمون های آزمایشی و ارائه کارنامه به دانش آموزان سطح یادگیری آن ها را ارزیابی می کنند.
آموزش فنون تست زنیاز آن جایی که اغلب آزمون های مهم زندگی مانند کنکور سراسری به صورت تستی می باشند، بنابراین لازم است تا دانش آموزان با نحوه و شگردهای تست زنی آشنایی لازم را داشته باشند.
استفاده از بهترین متدهای موجود برای آموزش و یادگیریبا استفاده از جدیدترین روش های یادگیری و آموزشی، این فرآیند برای دانش آموزان  سهل و آسان تر می شود.
کاهش استرس و ایجاد انگیزهبرگزاری کلاس ها به صورت فردی تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و کاهش استرس دانش آموزان خواهد داشت.
حل تمرینات درسیاساتید پس از آموزش هر مبحث با استفاده از حل تمرین، سعی در تثبیت این اطلاعات در ذهن دانش آموزان دارند.
مشاوره و پشیتبانیدانش آموزان به جهت آمادگی های ذهنی و روحی در مواقع نیاز می توانند از گروه پشتیبانی مشاوره بگیرند.

چگونگی برگزاری و شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ایران مشاوره

همان طور که اذعان شد، نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره ها به صورت آنلاین و غیرحضوری بوده که داوطلبان پس از مراجعه به سایت ایران مشاوره و تکمیل فرم ثبت نام، با راهنمایی مشاوران می توانند در موعدهای مقرر در کلاس ها شرکت کنند.

نحوه شرکت در دوره های آنلاین

پس از تکمیل فرم موجود در ابتدای این مقاله، مشاوران مجموعه با شما تماس گرفته و به منظور راهنمایی شرکت در دوره ها، اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهند. دانش آموزان با استفاده از کدی که برای آن ها ارسال شده، می توانند وارد اپلیکیشن قرار شده و با ورود به پنل کاربری خود در کلاس ها شرکت کنند. همچنین زمانبندی کامل کلاس های هر دوره در قالب برنامه زمانی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

این کلاس ها به صورت آنلاین از اپلیکشن فوق الذکر برگزار می شود که نحوه برگزاری و آموزش به دو شیوه سنتی به صورت تدریس بر روی تخته وایت برد و همچنین از طریق نرم افزار می باشد. هنگام استفاده از پلتفرم قرار جهت آموزش، فایل های مختلفی در قالب فایل پاورپوینت و pdf نمایش داده می شود که میتوناد روند آموزش را تسهیل نماید. همچنین پس از برگزاری هر کلاس، امکان ارتباط با پشتیبانی و رفع اشکال برای دانش آموزان وجود دارد.

هزینه شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

طبیعتا شرکت در دوره های آنلاین آموزشی ملزم به پرداخت هزینه برگزاری آن می باشد که این مبلغ می بایست در مرحله نام نویسی تسویه شود. اما از آن جایی که عوامل متعددی در میزان این مبلغ نقش دارد، نمی توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. از جمله عوامل موثر در نوسان هزینه های دوره خصوصی زبان انگلیسی آنلان ایران مشاوره شامل:

  • حضوری یا آنلاین بودن دوره ها: قطعا شیوه برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در هزینه های آن ها تاثیرگذار خواهد بود. دانش آموزان می توانند با توجه به این مسئله شیوه متناسب با شرایط خود را انتخاب کنند.
  • تعداد جلسات: برخی از دانش آموزان در دوره های کامل شرکت می کنند اما برخی تنها به منظور کسب نمره قبولی در امتحانات در دوره های فشرده و یا فقط در کلاس های یک نیمسال ثبت نام می نمایند که با توجه به تعداد جلسات هر دوره، هزینه متناسب با آن دریافت می شود.

پس از ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه، هزینه آن از طریق تماس تلفنی توسط مشاوران به دانش آموزان ابلاغ می گردد.

آیا امکان یادگیری سریع زبان انگلیسی به صورت آنلاین وجود دارد؟

عده ای از دانش آموزان در یادگیری زبان انگلیسی احساس ضعف می کنند و با نزدیک شدن به امتحانات پایان دوره دچار استرس و اضطراب می شود. این افراد می توانند با شرکت در دوره های خصوصی آنلاین فشرده، خود را برای آزمون های پایان ترم آماده کرده و نسبت به رفع اشکالات خود اقدام نمایند.

برنامه طراحی شده توسط کارگروه تخصصی ایران مشاوره، این شرایط را فراهم می کند که دانش آموزان بتوانند در روزهایی منتهی به ایام امتحانات، خود را به خوبی و با برنامه ای از پیش تعیین شده برای شرکت در جلسه آزمون آماده نمایند.

چه مباحثی در کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی ایران مشاوره تدریس می شود؟

همان طور که به آن اشاره شد، این کلاس ها برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود که هر یک از سال های تحصیلی این مقاطع، مباحث متفاوتی را آموزش می دهند. از جمله مباحث ارائه شده برای هریک از این مقاطع، در کلاس های آنلاین خصوصی ایران مشاوره به شرح ذیل می باشد.

مباحث ارائه شده در کلاس های آنلاین خصوصی زبان انگلیسی برای دانش آموزان تمامی پایه ها
گرامر و دستور زبان انگلیسی
لغات کاربردی و مهم
افزایش مهارت روخوانی READING
ارائه تکنیک های حفظ لغات
نحوه حل سوالات درک مطلب
ارسال فایل جزوات کمک آموزشی
آموزش شیوه تلفظ صحیح کلمات
پشتیبانی و رفع اشکال

به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی ایران مشاوره به شماره 02191018024 تماس حاصل نموده و یا از طریق پیام رسان های واتساپ، بله و روبیکا به شماره 09025101252 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1- چرا باید در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنیم؟

دانش آموزانی که در روند یادگیری زبان دچار اشکال شده اند می توانند در این کلاس های آموزشی شرکت نمایند.

2- چگونه می توان در کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کرد؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ایران مشاوره و طبق راهنمای موجود در مقاله نسبت به شرکت در این کلاس ها اقدام نمایید.

3- هزینه شرکت در کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی به چه صورت می باشد؟

این مبلغ با توجه به عوامل گوناگونی مانند پایه تحصیلی دانش آموزان که به صورت کامل در متن مقاله ذکر شده، متفاوت می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره