خانه مدارس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر
تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

در حال حاضر ، زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی شناخته می شود و یادگیری آن در جامعه امروزی نه تنها یک نیاز است بلکه ضرورت هم دارد. به دلیل کاربرد این زبان در زندگی روزمره ، کار و تحصیل ، افراد همواره به دنبال بهترین روش برای یادگیری سریع این زبان هستند.

بسیاری از خانواده های آینده نگر ، تصمیم می گیرند که فرزندان خود را از همان دوران کودکی تحت تعلیم زبان انگلیسی قرار دهند اما در انتخاب یک موسسه تخصصی زبان یا بهترین معلم خصوصی که بهترین روش را برای آموزش در نظر بگیرد دچار تردید می شوند. هم چنین برخی افراد به دلیل شاغل بودن یا زمان کوتاهی که برای مهاجرت دارند تمایل دارند که زبان انگلیسی را به صورت فشرده و در کوتاه ترین زمان ممکن فرا بگیرند که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان می تواند خواسته آنان را برآورده سازد.

علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در هر نقطه از شهر اسلامشهر می توانند در کلاس های تدریس خصوصی زبان شرکت کنند.

آموزش زبان انگلیسی پایه یازدهم | مبحث جملات شرطی نوع اول

 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

امروزه نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی در همه جوامع احساس می شود. تسلط به زبان انگلیسی در افرادی که به دنبال یافتن یک شغل مناسب در بازار کار کنونی هستند موجب درخشش رزومه آن ها شده و به مراتب ، نسبت به سایرین شغل بهتر و پردرآمدی تری نصیبشان خواهد شد.

شرکت در آزمون های سراسری یکی از دغدغه های دانش آموزان و محصلان در تمام مقاطع تحصیلی است. درس زبان انگلیسی که در آزمون ورودی مقاطع تحصیلی مختلف مورد سوال قرار می گیرد معیاری برای سنجش دانش داوطلبان محسوب می شود. دانش آموزانی که در کلاس های تدریس خصوصی زبان شرکت می کنند و یا در موسسه های معتبر به فراگیری این زبان می پردازند دغدغه ای بابت این درس در آزمون ندارند و به راحتی از پس آن برمی آیند.

علاوه بر کار و تحصیل ، یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار ضروری است به خصوص کسانی که قصد دریافت بورسیه تحصیلی  را دارند. به دلیل انگلیسی زبان بودن بسیاری از دانشگاه های بین المللی ، دارا بودن مدرک زبان مانند IELTS یا TOEFL برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی ، امری ضروری می باشد.

همه ی این موارد ذکر شده بخشی از نیاز امروزی افراد جامعه به یادگیری زبان انگلیسی می باشد. افرادی که علاقه دارند زبان انگلیسی را با جدیدترین و آسان ترین متد فرا بگیرند می توانند از خدمات تدریس خصوصی بهره مند شوند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر

در سال های گذشته دسترسی به کلاس های تدریس خصوصی فقط برای افرادی که به مرکز شهر دسترسی داشتند امکان پذیر بود اما امروزه این فرصت فراهم شده تا علاقه مندان به یادگیری دروس از جمله درس زبان انگلیسی در هر نقطه ای از تهران به خصوص شهرستان اسلامشهر بتوانند از معلم خصوصی برای پیشرفت زبان انگلیسی خود بهره ببرند.

باید این مژده را به خانواده هایی که ساکن هر یک از محله های شهرستان اسلامشهر ، از جمله : موسی آباد ، باغ فیض ، زرافشان ، کاشانی ، قائمیه ، مهدیه ، واوان ، سعیدیه ، شهرک الهیه ، شهرک توحید و … هستند بدهیم که آن ها نیز می توانند از این امکان استفاده نموده و بهترین اساتید را برای آموزش فرزندان خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که برای راحتی شهروندان عزیز ، کلاس های تدریس خصوصی در اسلامشهر با توجه به انتخاب دانش آموز و والدین او ، قابلیت برگزاری در منزل دانش آموز و یا آموزشگاه را دارا می باشند.

تدریس خصوصی زبان برای دانش آموزان

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و داوطلبان زیادی تمایل به فراگیری آن دارند. این درس از پایه هفتم در مدارس تدریس می شود ولی از آن جایی که سطح تدریس زبان انگلیسی در مدارس طوری نیست که بر مهارت های دانش آموزان در خواندن ، نوشتن ، مکالمه و هم چنین از لحاظ شنیداری بیفزاید ، بسیاری از والدین ترجیح می دهند تا فرزندان خود را از دوران کودکی به کلاس های خصوصی بفرستند تا این زبان را به طور کامل آموزش ببینند.

ساکنین محله ها و شهرک های شهرستان اسلامشهر ، به ویژه دانش آموزان می توانند جهت یادگیری زبان انگلیسی و افزایش مهارت های درک مطلب ، نوشتاری ، شنیداری و مکالمه خود ، از کلاس های خصوصی و گروهی که با هزینه ای مناسب در سطح شهرستان در حال برگزاری است استفاده نمایند و زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود فرا بگیرند.

تدریس خصوصی زبان برای کنکوری ها

یکی از دروس مهم و تاثیر گذاری در کنکور سراسری ، زبان انگلیسی می باشد. بسیاری از دانش آموزان حتی با توجه به این که نمرات بالایی را در درس زبان در طی دوران تحصیل خود کسب نموده اند نمی توانند درصد خوبی را از این درس ، در کنکور سراسری کسب کنند. دلیل این امر عدم آگاهی از تکنیک ها و روش های تست زنی درس زبان انگلیسی می باشد.

معلمان خصوصی خبره ، با معرفی برترین کتاب های کمک درسی و ارائه بهترین روش های تست زنی و هم چنین آموزش حفظ آسان لغات مهم کنکور ، تاثیر به سزایی در موفقیت دانش آموزان کنکوری داشته اند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان و خردسالان

معمولا یادگیری در دوران کودکی و خردسالی بهتر از سنین دیگر اتفاق می افتد به همین دلیل افرادی که از سنین کودکی آموزش و یادگیری را آغاز می کنند زودتر به نتیجه دلخواه می رسند. ساکنین شهرستان اسلامشهر و شهرهای اطراف آن این امکان را دارند تا از متدهای جدید تدریس خصوصی برای آموزش فرزندانشان بهره مند شوند.

تدریس خصوصی زبان به صورت فشرده و VIP

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت کلاس های زبان عادی و VIP در چیست؟ کلاس های زبان که به طور روتین در آموزشگاه ها و موسسات برگزار می شوند مستلزم زمان طولانی هستند تا نتیجه مطلوب کسب شود. اما کلاس های فشرده و VIP که توسط معلمان خصوصی با تجربه برگزار می شوند کسب نتیجه دلخواه را در کوتاه ترین زمان ، ممکن می سازد.

شرکت در این کلاس ها به شاغلین و افرادی که به دلایل مختلفی همچون مهاجرت وقت کمتری برای گذراندن در کلاس های عمومی را دارند توصیه می شود. در این کلاس ها چهار مهارت اصلی خواندن Reading، نوشتن Writing، شنیدن Listening و صحبت کردن Speaking ، به طور کامل و با روش های تدریس جذاب و آسان به داوطلبان ارائه می شود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی از پایه ، در اسلامشهر

تدریس خصوصی زبان انگلیسی از پایه ، در اسلامشهر
تدریس خصوصی زبان انگلیسی از پایه ، در اسلامشهر

خیلی از ما در اطراف خود زنان و مادران خانه دار را دیده ایم که به شدت علاقه به یادگیری زبان انگلیسی دارند اما به دلیل مشغله زیاد آن ها فرصت شرکت در کلاس های زبان برایشان فراهم نیست. تدریس خصوصی زبان انگلیسی از پایه (حتی از آموزش حروف الفبا) توسط معلمان خصوصی برای علاقه مندان شهرستان اسلامشهر انجام می گیرد و حتی علاقه مندان می توانند درخواست تدریس در منزل داده و کلاس زبان را در منزل خود به صورت خصوصی برگزار نمایند.

کلاس های خصوصی آمادگی آیلتس و تافل در اسلامشهر

آزمون تافل یکی از آزمون های استاندارد تعیین سطح زبان انگلیسی افراد است که هر ساله چندین مرتبه در حدود 180 کشور جهان به صورت هماهنگ برگزار می شود و به شرکت کنندگانی که نمره قبولی این آزمون را کسب می کنند مدرک تافل داده خواهد شد. آزمون تافل به همراه آزمون آیلتس از آزمون های بزرگ و معتبر در جهان می باشند. داشتن یک مدرک زبان برای افرادی که به دلیل کار ، تحصیل و یا زندگی قصد دارند به خارج از کشور سفر کنند لازم است.

همچنین افرادی که قصد دارند در آزمون دکتری شرکت کنند حتما می دانند که دارا بودن یک مدرک زبان معتبر از ملزومات شرکت در این آزمون می باشد. کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در تهران به خصوص شهرستان اسلامشهر و مناطق اطراف آن نیز برای تمامی علاقه مندان برگزار می شود.

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در اسلامشهر با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس