خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ویژه مشاغل آموزگار ابتدایی و استثنایی – دبیر و هنرآموز تا 16 بهمن ماه 1402 تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

پیرو انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ١۴٠٣ ویژه مشاغل آموزگار ابتدایی و استثنایی- دبیر و هنرآموز در تاریخ 11 بهمن 1402، ثبت نام آزمون مذکور تا 16 بهمن ماه 1402 تمدید شد، پیش از این مهلت ثبت نام تا 14 بهمن ماه 1402 بود. متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org با توجه به مندرجات اصلاحیه تا تاریخ 16 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

امکان ویرایش اطلاعات تا پایان مهلت ثبت نام

باتوجه به اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شده از سوی سازمان سنجش، امکان ویرایش اطلاعات تا پایان مهلت ثبت نام برای متقاضیان فراهم شده است. بر این اساس، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده اند، میتوانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام ( 16 بهمن 1402) نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. جهت مشاهده آموزش نحوه ویرایش اطلاعات خود میتوانید به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون

اصلاحات دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ویژه مشاغل آموزگار ابتدایی و استثنایی – دبیر و هنرآموز به شرح زیر می باشد:

  • ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه است و در ارتباط با اتمام خدمت دوره سربازی نیز، تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت خواهد بود. همچنین در خصوص معافیت دائم، تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم، دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی (16 بهمن ماه 1402) است.
  • در بخش شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه ثبت نام مقرر شده بود که جهت ثبت نام آزمون آموزگاری، داوطلبان رشته های غیر مرتبط به شرط داشتن 2 سال سابقه فعالیت آموزشی  با حداقل 10 ساعت فعالیت در هفته امکان ثبت نام را داشته باشند. با توجه به اصلاحیه، حافظان درجات ١ تا ۵ قرآن کریم به شرط داشتن حداقل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا داشتن گواهینامه سطح ٢ و بالاتر تحصیلات حوزوی قادر به ثبت نام در این عنوان شغلی می باشند.
  • اصلاحات مربوط به شغل محل اعم از تغییر جنس پذیرش، ایجاد شغل محل جدید، تغییرات مربوط به شهر/ استان محل خدمت شغل محل ها

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان می توانند تا 16 بهمن ماه نسبت به مطالعه دفترچه و اصلاحیه آن اقدام نموده و ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را انجام دهند. جهت مشاهده اصلاحات مربوط به شغل محل ها می توانید از لینک زیر اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون را مطالعه نمایید:

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. فاطمه

    سلام و احترام
    کارت اعتباری رو از روی سایت برداشتن
    چکار کنیم واسه ثبت نان؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بخش خرید کارت اعتباری در سایت سنجش فعال نمی باشد.

  2. لطیف جهانبانی

    آیا زمان ثبت نام تمدید شده امکان ویرایش وجود دارد

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      بله مکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی تا تاریخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ وجود دارد.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی