خانه پذیرش بدون کنکور تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

مهلت مجدد نام نویسی بدون کنکور پیام نور 1401
تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

ممکن است در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور عده ای باشند که بنا به دلایلی نتوانند نام نویسی خود را انجام دهند. برای این دسته از متقاضیان که از فرآیند انتخاب رشته و ثبت نام در دوره های بدون کنکور این دانشگاه جا مانده اند، مهلت مجددی در نظر گرفته می شود.

همچنین این فرصت دوباره زمان مناسبی است برای افرادی که ثبت نام بدون کنکور پیام نور را به پایان رسانده و می خواهند بعضی از موارد را اصلاح کنند، زیرا می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری اطلاعات و کد رشته محل های خود را ویرایش نمایند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

(با شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

امکان نام نویسی، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین انجام فرآیند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور، در مهلت تمدید شده نیز وجود دارد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور این نکته حائز اهمیت است که آن دسته از افرادی که در کنکور سراسری 1402 ثبت نام نموده با آن گروه از اشخاصی که نام نویسی نکرده اند می بایست در بازه زمانی متفاوتی اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور مهرماه

بازه ثبت نام کسانی که در کنکور سراسری سال 1402 ثبت نام نموده و در آزمون شرکت کرده یا نکرده اند و متقاضیانی که در کنکور نام نویسی نکرده انده و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می خواهند وارد دانشگاه شوند مجزا است.

این دو گروه می بایست از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال اول تحصیلی، در دو بازه جداگانه و احتمالا در مرداد ماه برای تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند. به محض مشخص شدن زمان دقیق نام نویسی بدون کنکور این مقاله بروزرسانی شده و اطلاعات لازم در کانال تلگرام بدون آزمون  ایران مشاوره منتشر خواهد شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه

به دلیل آن که هم اکنون زمان ثبت نام نیمسال اول 1402 یعنی مهرماه هم فرا نرسیده، هنوز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه به طور دقیق اعلام نشده است، اما با توجه به دوره گذشته که در اواخر آذر ماه صورت گرفته بود پیش بینی می شود برای امسال هم به همین شکل باشد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

تمامی متقاضیان جا مانده از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای سال 1402 می بایست نسبت به تمدید مهلت ثبت نام در ورودی مهر و بهمن اطلاع یابند تا مجددا این فرصت مناسب را از دست ندهند.

تمدید مهلت ثبت نام مهر ماه

سازمان سنجش، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اعم از پیام نور را به دو گروه تفکیک نموده که گروه اول در کنکور ثبت نام کرده اند ولی گروه دوم این نام نویسی را انجام نداده و یا در زمان ثبت نام کنکور سراسری علاقه مندی خود را به رشته های پیام نور اعلام نکرده اند.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمسال اول برای آن دسته از داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند و افرادی که در کنکور شرکت نکرده اند به صورت مجزا تعیین می شود که در این فرصت مجدد می بایست نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. به محض مشخص شدن تاریخ تمدید یا فرصت مجدد نام نویسی، این مقاله بروزرسانی می شود.

تمدید مهلت ثبت نام بهمن ماه

داوطلبان می توانند در بازه زمانی که به عنوان تمدید مهلت مشخص می شود نسبت به ثبت نام خود در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم دانشگاه های سراسری از جمله پیام نور اقدام کنند. تاکنون زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 منتشر نشده است.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

ثبت نام نیمسال مهر ماه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام شده و متقاضیان تمامی فرآیند های پرداخت هزینه و تکمیل فرم را می بایست از طریق سایت سازمان سنجش به انجام رسانند.

نکته خیلی مهم: اگر جز افرادی هستید که در کنکور سراسری 1402 ثبت نام کرده اید، می بایست مراحل زیر را بدون پرداخت نمودن هزینه و از طریق لینک انتخاب رشته کنکور سراسری به انجام برسانید.

  • در ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.

مرحله یک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

  • بعد از انتخاب گزینه سراسری صفحه ای برای شما باز می شود که می بایست بر روی لینک فعال “سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1402 (مخصوص داوطلبانی که در آزمون ثبت نام ننموده اند.)” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

  • “سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1402” را انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

  • در این قسمت اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، شماره و… را با دقت وارد نمایید و پس از تکمیل نمودن کادر های مربوطه و انتخاب درگاه پرداخت مورد نظر، گزینه “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

  • در این صفحه تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام.” را فعال نموده و “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

  • شماره کارت یکی از  بانک های خود را در کادر های مشخص و مربوط به خود وارد کرده و در انتها کلید “پرداخت” را برگزینید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

  • پس از طی کردن مراحل بالا مجددا به صفحه سوم ثبت نام باز گشته و بر روی گزینه “ثبت نام جدید” کلیک نمایید.

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

  • کلید “تایید” را زمانی برگزینید که در این مرحله سریال ثبت نام خریداری شده را جهت آغاز فرآیند نام نویسی در بخش های مربوطه وارد کرده باشید.

نهمین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

در پایان ثبت نام و پس از طی نمودن مراحل فوق، شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی که از سوی سامانه صادر می گردد را یادداشت نموده و یا از آن پرینت تهیه کنید و تا اتمام نام نویسی نزد خود نگه دارید.

یکی از نکاتی که افراد هنگام ثبت نام می بایست به آن توجه داشته باشند این است که داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوده و در زمان ثبت نام کنکور سراسری، در آن نام نویسی کرده اند می بایست به صورت زیر وارد لینک انتخاب رشته کنکور سراسری شده و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه به انتخاب رشته مورد نظر خود بپردازند.

 انتخاب رشته کنکور سراسری

لازم است بدانید، داوطلبانی که تحصیلات مقطع کاردانی خود را در رشته های گروه آموزش پزشکی به پایان رسانده اند، در صورتی مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند که، گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی خود را دریافت کرده باشند.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از دیگر شرایط ثبت نام دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده و به دقت آن را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

1- آیا مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ۱۴۰۲ تمدید خواهد شد؟

بله، معمولا مهلت ثبت نام برای داوطلبان جا مانده یک الی دو بار تمدید می شود.

2- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت صورت می گیرد؟

داوطلبان می توانند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام دهند.

3- زمان نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمسال بهمن ماه ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

هنوز زمان دقیق این فرآیند مشخص نشده است، اما به محض اعلام آن جزئیات از طریق این مقاله اعلام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۶ نظر
  1. مرضیه

    سلام آیا برای جاماندگان ثبت نام دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام را دوباره تمدید میکنند

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر خبری مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است.

  2. پیمان

    سلام خسته نباشید بنده میخواستم برای ثبت نام دانشگاه پیام نور برای سربازیم اقدام کنم ولی انگار مهلتش تا ۹ شهریور بوده آیا راهی دیگه ای هست که بنده بتونم ثبت نام کنم و بدم به نظام وظیفه و بتونم درس بخونم و پشت کنکور بمونم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تنها راه شما الان دانشگاه آزاد می باشد که می توانید ثبت نام نمایید و معافیت دریافت کنید.

  3. محمد

    سلام میشه الان دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، خیر متاسفانه زمان ثبت نام به اتمام رسیده.

  4. تسنیم

    آیا زمان ثبت نام تمدید میشه یا تا امروز بوده

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      زمان انتخاب رشته تمدید شده است و تا ۹ ام می باشد.

  5. تسنیم

    سلام ایا دانشگاه پیام نور بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دارد

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      این دانشگاه دارای مدرک کاردانی به طور کل نمی باشد.

  6. زهرا

    سلام خسته نباشید
    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها شروع شده یا نه؟
    ممنونم از شما

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و دفترچه بدون کنکور در هفته ی آتی آغاز خواهد شد.

  7. محمد امین

    سلام من پارسال کنکور کاردانی دادم و دانشگاه نرفتم الان میتوانم دانشگاه پیام نور رشته برق صنعتی ثبت نام کنم و برای سربازی به مشکل نمیخورم و زمان کی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام
      مشکلی از بابت ثبت نام نکردن در دانشگاه مقطع کاردانی نخواهید داشت اما اینکه چه مدت از زمان فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک دیپلمتان گذشته باشد تعیین کننده مشکل و یا عدم مشکل سربازی خواهد بود.

  8. محمد

    سلام میخواستم برای ترم بهمن پیام نور ثبت نام کنم ، اما زمانش به اتمام رسیده ،راه دیگه ای هست که بتونم ثبت نام کنم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، جهت بررسی امکان ثبت نام خارج از مهلت مقرر، می توانید نسبت به ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

دریافت مشاوره